You did.quote:
PM gezien? Hoef niet nu meteen antwoord, want ga toch eerst fijn op vakantiequote:
Pfoa, jij wint..quote:
Ik heb net driekwart zak chips opgegeten..quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef princess-a het volgende:
Nighty!
Geen chips gehad btw, en ook geen taart, alleen een stukje meloen en een appel *trots
Das kudtquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik heb net driekwart zak chips opgegeten..![]()
Ik had honger en er zijn hier alleen chips en borrelnootjes.
Oh men, das pas echt kudtquote:
Yes, al was het niet echt vakantie vanwege de verhuizing.Maar dat geeft nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Das kudt
[..]
Oh men, das pas echt kudtHeb je wel een fijne vakantie gehad?
Verhuizen is tofquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, al was het niet echt vakantie vanwege de verhuizing.Maar dat geeft niet
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand hier ervaring met gelnagels en dan met name met het er (zelf) afhalen?
Ik zit erover te denken ze over een weekje of 3 te laten zetten. Niet van die heksenklauwen natuurlijk, maar gewoon de "natuurlijke" versie.
Naja ze zijn bezig een lift te bouwen, het komende half jaar is het hier 1 grote bouwplaatsquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
even vragen of ze de krijshaan willen verplaatsen?
Een grote krijshaan op een parkeerplaats is trouwens wel opmerkelijk, volgens mij mag dat helemaal niet
In een wisselwoning, daar zit je dan 4 weken. En er is geen internet, telefoon, er staat een kleine tv, een bank, een tafel met 4 stoelen en dat ist.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
argh, dat lijkt me kut! En waar moet je dan wonen
Jeetje, wat lelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In een wisselwoning, daar zit je dan 4 weken. En er is geen internet, telefoon, er staat een kleine tv, een bank, een tafel met 4 stoelen en dat ist.
Oh, jottemquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Diconnected het volgende:
Bouwvakkers!
[ afbeelding ]
Ik heb dus de komende 6 maanden een bouwlift voor m'n raam, awesome!
Lol, die poetst supersnel xDquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
lol, er hangt hier in elke WC een aftekenlijst voor de schoonmaak waarop ze dan moeten opschrijven hoe laat ze de plee hebben gepoetst. Nu wist ik al dat die niet helemaal serieus worden ingevuld, aangezien de lijst al 3 weken op dagelijks 8:15 en 12:30 wordt afgetekend (zo stipt is niemand, plus dat ze meestal om 10 uur staan te poetsen).
Maar ik ging net ff plassen op een andere verdieping in een andere vleugel en daar was die lijst in precies hetzelfde handschrift ōōk op 8:15 afgetekendIk bedoel, doe dan nog een bččtje moeite om het geloofwaardig te maken
Fail.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
lol, er hangt hier in elke WC een aftekenlijst voor de schoonmaak waarop ze dan moeten opschrijven hoe laat ze de plee hebben gepoetst. Nu wist ik al dat die niet helemaal serieus worden ingevuld, aangezien de lijst al 3 weken op dagelijks 8:15 en 12:30 wordt afgetekend (zo stipt is niemand, plus dat ze meestal om 10 uur staan te poetsen).
Maar ik ging net ff plassen op een andere verdieping in een andere vleugel en daar was die lijst in precies hetzelfde handschrift ōōk op 8:15 afgetekendIk bedoel, doe dan nog een bččtje moeite om het geloofwaardig te maken
LOL, ik ben voor het eerst in mijn leven nagels aan het kweken ipv afgekloven stompjes (zeg maar de vķķr foto's van die gelnageltutorialquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar alle credits naar Puckzzz die mij heeft getipt over wat aan te schaffen en via deze link: Show hier je nagels #123 (wat een mooi getal) zie je hoe het zetten in zijn werk gaat. Ik doe het ook zo; en bij de aanschaf van een basis gelkit (50 euro ongeveer) zat ook een handleiding. De eerste keer gel aanbrengen is even zoeken hoe je het het egaalst krijgt; maar als je het een paar keer hebt gedaan; gaat het best vlot.
Mocht je meer info nodig hebben; pm maar
gel kun je soaken volgens mij, met je klauwen in de pure acetonquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LOL, ik ben voor het eerst in mijn leven nagels aan het kweken ipv afgekloven stompjes (zeg maar de vķķr foto's van die gelnageltutorial). Ik heb nog nooit nagellak opgedaan behalve zwart voor de grap en kan er werkelijk niks van.
Ik wil ze laten zetten voor mijn trouwen, want zelf klooien lijkt me dan niks.
Maar hoe haal je ze eraf, is dat 'gewoon' helemaal eraf vijlen?
Gelukkig wel. En weer thuis.quote:
net gedaan .. had vanochtend bijna geen kattenvoer meer dus werd behoorlijk chaggie aangekeken door haarballen en had zelf geen koffie dus ik was ook chaggiequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nomnomnomnom!
Ik zal zo eens boodschappen gaan doen
Heerlijk gezellig in huize sjaan dus vanochtendquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
net gedaan .. had vanochtend bijna geen kattenvoer meer dus werd behoorlijk chaggie aangekeken door haarballen en had zelf geen koffie dus ik was ook chaggie
vooral die spin in het zwembad.... *ril*quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:44 schreef Lindytje het volgende:
'Bite me with Dr. Mike..' op NatGeo aan het kijken. Briljant programma over dodelijke beesten (spinnen, padden, schelpen, etc.), maar ik heb nu overal jeuk
Jaa!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
vooral die spin in het zwembad.... *ril*
jaaa was leuke boelquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heerlijk gezellig in huize sjaan dus vanochtend
Ik had laatst precies hetzelfde. Heb 3 wkn op mijn bestelling moeten wachten. Ik mailen wanneer het kwam, geen antw, en op de dag dat ik echt pissig wilde bellen kreeg ik een mail dat het verstuurd zou worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tssk..wel mail van enchantra dat mijn bestelling op de post gaat, maar geen antwoord op mijn klachtmail. Prutsers
Ik heb een reactie in het gastenboek achter gelaten maar die zie ik er ook niet tussen staan. Hoe help je jezelf om zeep?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:32 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Ik had laatst precies hetzelfde. Heb 3 wkn op mijn bestelling moeten wachten. Ik mailen wanneer het kwam, geen antw, en op de dag dat ik echt pissig wilde bellen kreeg ik een mail dat het verstuurd zou worden.
En dan wel zo enorm druk zijn met die DAREs op hun blog. Besteed je tijd even anders aub. Aan het verwerken van de bestellingen bijvoorbeeld.
Ik ben ook helemaal klaar met die webshop!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb een reactie in het gastenboek achter gelaten maar die zie ik er ook niet tussen staan. Hoe help je jezelf om zeep?
omfg echtquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die heeft voor het blog van Enchantra gewerkt zag ik net
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
hehehe. Spullen die niet passen in de filosofie van Enchantra..quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.enchantingbeauty.nl/?p=1476
&
http://www.enchantingbeauty.nl/?p=2105
Yaayquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
morgen lakjes als t goed is en morgen bank![]()
![]()
![]()
wat zeg je? lalalallala ...!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yaaygeen doorzak momenten meer
Echt jammer dat ik toen net m'n camera weglegdequote:
NEE DAT IS NIET JAMMER!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik toen net m'n camera weglegde
tot morgen danquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben morgen trouwens in Amsterdam!
ik kan niet weg tot de mensen van de bank langs geweest zijnquote:
Vriend ophalen op Schipholquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan niet weg tot de mensen van de bank langs geweest zijnen lakjes komen ook als t goed is
wat ga je in adam doen?
Ik moet ook nog steeds een pissige reactie achterlaten. Maar die zullen ze wel wissen ja...quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb een reactie in het gastenboek achter gelaten maar die zie ik er ook niet tussen staan. Hoe help je jezelf om zeep?
Nooo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
heeft nfu oh nl eindelijk al es wat lakjes? alles wat ik wil was uitvekrochtquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Loqi het volgende:
Ik heb net nfu-oh 51 besteld (samen met mn nieuwe cuticle remover) want die had ik dus nog steeds niet![]()
![]()
![]()
OOOOOH. Foei! En dat wordt mooi blogmateriaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Loqi het volgende:
Ik heb net nfu-oh 51 besteld (samen met mn nieuwe cuticle remover) want die had ik dus nog steeds niet![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
Dat was ik niet!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet nog dat ik allemaal van die onbegrijpende reacties kreeg een paar weken terug toen ik zei dat ik enchantra stom vond![]()
Haha oh, nou ik kom bij je cluppie hoor! Vond het eerst een fijne shop, maar is echt gedaald in mijn achtig. Eerst al door die domme blog over hoe stom hun klanten wel niet waren, en nu door het lange wachten op bestelling helemaaaaaaal. En dat geslijm met bloggers.... Moet ik nog even doorgaan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet nog dat ik allemaal van die onbegrijpende reacties kreeg een paar weken terug toen ik zei dat ik enchantra stom vond![]()
Die verkopen ze hier in het durrep ook!quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op Schiphol hebben ze schijnbaar Teeez Outta Control.![]()
Zucht, toch weer nagellak gekocht vandaag. En ik ben al zo blut! Wel heeeeel bescheiden gehouden, dus vooruit dan maar.
Ja dat... nu hadden ze 51 weer eindelijk, maar goed ook, heb nog een druppel cuticle remover overquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heeft nfu oh nl eindelijk al es wat lakjes? alles wat ik wil was uitvekrocht
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OOOOOH. Foei! En dat wordt mooi blogmateriaal.
Kuttikel removerquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
OOOOOH. Foei! En dat wordt mooi blogmateriaal.
Wait, wat heb ik gemist? Blog over stomme klanten? Must readquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:00 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Haha oh, nou ik kom bij je cluppie hoor! Vond het eerst een fijne shop, maar is echt gedaald in mijn achtig. Eerst al door die domme blog over hoe stom hun klanten wel niet waren, en nu door het lange wachten op bestelling helemaaaaaaal. En dat geslijm met bloggers.... Moet ik nog even doorgaan?
Nep konad....quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
hehehe. Spullen die niet passen in de filosofie van Enchantra..
quote:
Bwhehehehehehquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik snorkte (ja dat is een woord
) redbull door mn neus
pijn
Ik ben dr wel meteen weer vantussen, night ladies
Love you too honeyquote:
Die domme klanten tweeten ook niks positiefs over Enchantraquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
dat waren toch tweets? Over domme klanten?
Ik moet mijn lemony flutter maar weer eens opduikelen om op vakantie op mijn kuttikels te kunnen smeren! Chloorwater FTW!quote:
Tijdje terug hadden ze een blog geschreven o.a. over klanten die bijv. mailtjes sturen in het weekend en dan verwachten dat ze antwoord terug krijgen. Of mailtjes met alleen "hoi waar blijft mijn bestelling groeten sjaan" (geen ordernr enzo). En dat was allemaal wel zooooooooo stom. En daaaaaaaaaarom mensen, daarom, duurde het zo lang dat andere klanten zo lang moeten wachten op een mailtje, huilie huilie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wait, wat heb ik gemist? Blog over stomme klanten? Must read
Kun je beter bij Bubsel doenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef Dragonberry het volgende:
En ik wilde net een nagellakrek gaan bestellen bij Enchantra.. Beter niet doen dus volgens jullie?
ik denk morgenquote:
Ach, ik heb ook goede ervaringen met ze hoor! Heb er denk ik 6 keer een bestelling gedaan, en 5x was het goed geregeld. Maar over mijn laatste bestelling was ik niet tevreden. Nou ja, over de bestelling wel, de service niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef Dragonberry het volgende:
En ik wilde net een nagellakrek gaan bestellen bij Enchantra.. Beter niet doen dus volgens jullie?
Laat maar ekkes weten, kom ik ze ruilen tegen een potje Essie!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk morgen
@dragonberry, bestel maar bij nailpolishfashion.nl, da's enmisnte een goede en betrouwbare shop
En goedkoper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
@dragonberry, bestel maar bij nailpolishfashion.nl, da's enmisnte een goede en betrouwbare shop
Dat is inderdaad wel heel triestquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Tijdje terug hadden ze een blog geschreven o.a. over klanten die bijv. mailtjes sturen in het weekend en dan verwachten dat ze antwoord terug krijgen. Of mailtjes met alleen "hoi waar blijft mijn bestelling groeten sjaan" (geen ordernr enzo). En dat was allemaal wel zooooooooo stom. En daaaaaaaaaarom mensen, daarom, duurde het zo lang dat andere klanten zo lang moeten wachten op een mailtje, huilie huilie.
Heel veel mensen reageerden met "oh wat stom van die mensen blabla". Samen met iemand anders postte ik dat ik het erg onrespectvol vond naar hun klanten toe. Kan wel zijn dat je het vervelend vindt, maar daar moeten ze maar mee dealen en niet dat "backstabben" door er een blog over te schrijven.
Half uurtje later was de blog off line en deden ze alsof ie nooit had bestaan. Echt triest.
Had nu van iemand een kortingscode gekregen voor Enchantra dus ik dacht die kan ik dan mooi gebruiken voor een rekquote:
uiteraard!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat maar ekkes weten, kom ik ze ruilen tegen een potje Essie!
Ja, dat! En snel ook! Ze hebben bij mij nog nooit langer dan een dag gedaan over een reactiequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
boozy communiceert gewoon fatsoenlijk
Ohja, kak, die Essie!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat maar ekkes weten, kom ik ze ruilen tegen een potje Essie!
Nos problemosquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, kak, die Essie!!
Is het goed als we die na mijn vakantie regelen? Kom ik wel bieren in Ehv
Jaa!!!!! Je nieuwe crib bekijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nos problemos. Gezellie! Biertje @ my crib dan!
Whehe!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Altijd goed
Edit: als ik aan je tieten mag zitten...
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto komt op canvas
Nais!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto komt op canvas
Oehhhhhquote:
Leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto komt op canvas
Prettyyyyy!quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto komt op canvas
Kutweerquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeeeeeeetje hoosbui en keiharde onweer!!!!
Wil ik hebben! In A'foort heel geen Teeez holo's, de andere twee heb ik gevonden toen ik voor sollicitatie ergens heen moest. Maar paars was uitverkocht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die verkopen ze hier in het durrep ook!
Oehh, vind ik heeerlijk! Wel alleen als ik er zelf niet doorheen hoef natuurlijk. Maar is bij ons ook onderweg volgens mij, gezien de wolkjes.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Jeeeeeeetje hoosbui en keiharde onweer!!!!
Trots!quote:
Wat ben jij toch een scheetjequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oehhhhh![]()
Fuuuuu ik ging nog iets opsturen naar debsI has forgot
*gaat in kast zoeken*
[..]
Leuk
Wanneer ga je?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil niet meer wachtuhuhhhhhhh... Ik wil op vakantie!!
*stampvoet*
Overmorgenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Overmorgen
Dus ik moet niet jenken, maar ik kan niet tegen wachten. Ik moet altijd alles NU
Zal ik hem voor je kopen, mits ze hem nog hebben?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wil ik hebben! In A'foort heel geen Teeez holo's, de andere twee heb ik gevonden toen ik voor sollicitatie ergens heen moest. Maar paars was uitverkocht.
[..]
Oehh, vind ik heeerlijk! Wel alleen als ik er zelf niet doorheen hoef natuurlijk. Maar is bij ons ook onderweg volgens mij, gezien de wolkjes.
[..]
Trots!
Eehrm, kom je af en toe ook in omgeving Utrecht?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik hem voor je kopen, mits ze hem nog hebben?
Dacht ik al. Ik zoek nog wel even verder, en anders gooi ik er nog wel een PM tegen aan. Bedankt iig!quote:
Daarom vroeg ik of ze toevallig in de buurt was. Want ik reis gratis en moet sowieso veel in Utrecht zijn. Maar ik snap je punt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat reizen om 1 lakje af te leveren vele malen duurder is dan de 92 centen die het kost om het ding op te sturen
Na Tristam (¤14 nogwattes alles bij elkaar) moet ik lachen om 92 cent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat reizen om 1 lakje af te leveren vele malen duurder is dan de 92 centen die het kost om het ding op te sturen
Luxe! Stomme winkels in Amersfoort hebben wel Teeez, maar geen holo's. Tssjk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Incantrix het volgende:
Euhm.. Ik denk misschien wel gewoon alledrieHoewel ik er ook achterkom dat de dio waar ik altijd langsrij ook Teeez heeft
Didn't see that coming! Maar een minimeet is wel gesjellig ook
Ik ga nu wel ff tukken, mijn pammetje doet het
minimeet yay!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:19 schreef Incantrix het volgende:
Euhm.. Ik denk misschien wel gewoon alledrieHoewel ik er ook achterkom dat de dio waar ik altijd langsrij ook Teeez heeft
Didn't see that coming! Maar een minimeet is wel gesjellig ook
Ik ga nu wel ff tukken, mijn pammetje doet het
Van mij bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
Dan weet je dat je teveel besteldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn een na laatste bestelling had Enchantra mijn huisnummer niet helemaal opgeschreven. Gelukkig herkende de bezorger mijn naam.![]()
En ik heb ook nog niks gehoord van mijn bestelling van 30-07, dus dit wordt ook mijn laatste keer daar bestellen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:32 schreef Dwyn het volgende:
Bij mijn een na laatste bestelling had Enchantra mijn huisnummer niet helemaal opgeschreven. Gelukkig herkende de bezorger mijn naam.![]()
Ik heb op sommige blogs wel foto's gezien van bags dat ik dacht... nee, dat had ik niet willen hebben. (6 van die potjes loose eyeshadow bijvoorbeeld) Maar dat is natuurlijk het risico van een surprise bag..............quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:25 schreef Mss het volgende:
Die surprisebags waren toch ook juist hartstikke kut? Er was toch iemand hier die ze eens besteld had, en ze zwaar tegen vielen?
je kunt toch gewoon naar tweede ronde kijken en dan vanzelf zien of t wat voor je is? je hoeft niet de baan te nemen als je t krijgtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:33 schreef princess-a het volgende:
Moooorning
Was gister door naar de 2e ronde van sollicitatiegesprekkenEn dan begin ik dus zelf te twijfelen of dit wel is wat ik wil
was dat die baan waar je zondagnacht om 1 uur op hebt gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:33 schreef princess-a het volgende:
Moooorning
Was gister door naar de 2e ronde van sollicitatiegesprekkenEn dan begin ik dus zelf te twijfelen of dit wel is wat ik wil
Euhm als er geen negatieve dingen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan weet je dat je teveel besteld.
De service van Enchantra is niet bepaald top nee, vind het vaak lang duren voor een bestelling aankomt. Maar aan de andere kant heb ik veel plezier gehad van hun surprisebags en heb ik hier een Konad set van 110 euro liggen waar ik 35 euro voor heb betaald. Dat soort dingen zijn dan weer leuk. En een gastenboek op een site met alleen maar positieve berichten vertrouw ik sowieso niet, volgens mij heeft die Shirley dat ook.
Ik vind het vroeg
Dat is echt klote jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:20 schreef Diconnected het volgende:
Uit je bed worden geboord is niet leuk|
Haha, nee volgens mij kwam het omdat ik weleens pakketjes aanneem voor de buren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan weet je dat je teveel besteld.
De service van Enchantra is niet bepaald top nee, vind het vaak lang duren voor een bestelling aankomt. Maar aan de andere kant heb ik veel plezier gehad van hun surprisebags en heb ik hier een Konad set van 110 euro liggen waar ik 35 euro voor heb betaald. Dat soort dingen zijn dan weer leuk. En een gastenboek op een site met alleen maar positieve berichten vertrouw ik sowieso niet, volgens mij heeft die Shirley dat ook.
Ik vind het vroeg
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil zo'n gasgevaar bordje bij mijn voordeur, mijn kat liet me net toch weer een scheet
Bij ons kwam om 5 voor 9 de vuilinsman al langs... En daarna hoorde Sien ons praten en stond er ineens een hond midden op bedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:20 schreef Diconnected het volgende:
Uit je bed worden geboord is niet leuk|
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij ons kwam om 5 voor 9 de vuilinsman al langs... En daarna hoorde Sien ons praten en stond er ineens een hond midden op bed
Nou, ontzettend blij... lekker 'kusjes' van Sien als je net je ogen open hebtquote:
Mwehehe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ontzettend blij... lekker 'kusjes' van Sien als je net je ogen open hebt
Wat wij in het gastenboek willen zetten, wordt toch niet gepubliceerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:51 schreef Lindytje het volgende:
Ah, mijn bestelling van de 28ste is ook verzonden. En dan nog die vraag in het mailtje ook om een bericht achter te laten in het gastenboek
So hee, en ik moest vannacht zo hard hoesten dat ik moest rennen naar de wc om te nekken
bij ons komt die op dinsdag al om 8 uur, niet mauwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij ons kwam om 5 voor 9 de vuilinsman al langs... En daarna hoorde Sien ons praten en stond er ineens een hond midden op bed
wat voer je ze?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil zo'n gasgevaar bordje bij mijn voordeur, mijn kat liet me net toch weer een scheet
Truequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wat wij in het gastenboek willen zetten, wordt toch niet gepubliceerd.
De's ok vroeg ja...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons komt die op dinsdag al om 8 uur, niet mauwen
't is trouwens echt belachelijk koud vandaag
Purina one, maar volgnens mij heeft ie geen maagklachten hoor, hij doet het echt nooit meer alleen als hij iets moet doen wat ie niet wilt, ik was hem aan het kammen en hij had er geen zin in en dan laat ie een scheet zodat ik achterover flauw valquote:
ik loldequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Purina one, maar volgnens mij heeft ie geen maagklachten hoor, hij doet het echt nooit meer alleen als hij iets moet doen wat ie niet wilt, ik was hem aan het kammen en hij had er geen zin in en dan laat ie een scheet zodat ik achterover flauw valt is net een stinkdier t is een afweermechanisme
de melange? Tof he!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:39 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en OCC liptar net voor het eerst gebruikt: wat een bril-jant spul is dat!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Purina one, maar volgnens mij heeft ie geen maagklachten hoor, hij doet het echt nooit meer alleen als hij iets moet doen wat ie niet wilt, ik was hem aan het kammen en hij had er geen zin in en dan laat ie een scheet zodat ik achterover flauw valt is net een stinkdier t is een afweermechanisme
Yaayquote:
Ik spuugde bijna m'n cola uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Melange ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lolde
[..]
de melange? Tof he!
Had je ook meteen alles onder de tar zitten?
Heb 'm vandaag ook weer op, is echt nu al mijn meest gebruikte lippie. I need moar
uren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Melange ja!
Nou, ik had heel verstandig een klein beetje op een petrischaaltje/glaasje gedaan en met een heel dun kwastje aangebracht! Moet wel heul zuinig, anders gaat ie 'bloeden' heb ik al gemerkt...
Maar: briljant spul!! Hoe lang blijft ie zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig was mijn bank wel 2 minuten vrij om op de foto te zetten want daarna ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke haarballen zijn het toch ook!
it's the map in my mind that sends me on my way.
you can haz them!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]Wat een heerlijke haarballen zijn het toch ook!
Gelukkig was mijn bank wel 2 minuten vrij om op de foto te zetten want daarna ....heb jij die kussens daar neergelegd of zijn ze echt zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou nu al van jouw katers
Mooie bank ook
disclaimer
Ik had mijn bank juist netjes gedaan en die kussens lagen gewoon in het hoekjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij die kussens daar neergelegd of zijn ze echt zo?
Ik hou nu al van jouw katers
Mooie bank ook
je zou bijna geld toe moeten krijgen voor deze mallotenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hooo nee, ik wil ze!
Wat zijn de verzendkosten?
ik vind het briljantquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had mijn bank juist netjes gedaan en die kussens lagen gewoon in het hoekje![]()
maar ze slapen nu dus onder de kussens, ze maken zich plat en kruipen er onder, ik heb nu:
1. twee staartjes op de bank maar geen kat te zien
2. geen kussentje meer voor mij
Vergeet niet dat milo bij je onder de douche komt staan en daarna zeiknat door je huis gaat lopen, en dat hij het eten uit zijn bakje in zijn bek doet, dan bovenaan het waterfontijndingetje uitspuugt en dan gaat zitten kijken hoe het eten langzaamaan het fontijntje af gaat tot het beneden in het bakje valt waardoor je dus elke keer het water moet verschonenquote:
wil je er echt van af? Ik kom ze halen hoor!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vergeet niet dat milo bij je onder de douche komt staan en daarna zeiknat door je huis gaat lopen, en dat hij het eten uit zijn bakje in zijn bek doet, dan bovenaan het waterfontijndingetje uitspuugt en dan gaat zitten kijken hoe het eten langzaamaan het fontijntje af gaat tot het beneden in het bakje valt waardoor je dus elke keer het water moet verschonen
ik denk dat ik binnen tien minuten zo hard loop te janken en brullen dat ik ze terug wilquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je er echt van af? Ik kom ze halen hoor!
normaal is saaiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat ik binnen tien minuten zo hard loop te janken en brullen dat ik ze terug wilhet zijn mafketels maar ik hou veel te veel van ze
MAAR HET ZOU FIJN ZIJN ALS ZE AF EN TOE ES NORMAAL DEDEN![]()
![]()
![]()
Ik zal proberen volgende keer dat van dat water en eten te filmen
waarom denk je dat ik em ook zo snel mogelijk naar bed peerdequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:39 schreef Diconnected het volgende:
Ja die beesten sprongen toen ook als een malloot op dat luchtbed, helemaal blij
LAATJ E BOOBS ZIEN!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:41 schreef Diconnected het volgende:
Ook leuk: je rolgordijn open doen en dan staan er 7 bouwvakkers je aan te staren
Oeh !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was mijn bank wel 2 minuten vrij om op de foto te zetten want daarna ....Whehe! HumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I`m not weird. I`m limited edition.
Hmm, ben zelf ook nieuwsgierig naar die dingen, dus ik hoor graag hoe je ze vindt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
toch een paar Pout Paints besteld net.
De reviews waren goed en ze featheren minder dan die van OCC schijnt.
What the... Bouwt ze zelf een programma om de rapporten te genereren of??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me wel een beetje lullig, mijn collega is al de halve dag bezig met het bouwen van 1 rapportje, en ze moest er nog acht maken. Dus vroeg ze aan mij of ik haar kon helpen. Ik heb, toen ik ze na 5 minuten alle 8 klaar had wel even getwijfeld of ik ze nou moest mailen, of dat ik dat morgen maar moest doen![]()
![]()
gewoon doen!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me wel een beetje lullig, mijn collega is al de halve dag bezig met het bouwen van 1 rapportje, en ze moest er nog acht maken. Dus vroeg ze aan mij of ik haar kon helpen. Ik heb, toen ik ze na 5 minuten alle 8 klaar had wel even getwijfeld of ik ze nou moest mailen, of dat ik dat morgen maar moest doen![]()
![]()
ze is 60, en kijkt anders naar dingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
What the... Bouwt ze zelf een programma om de rapporten te genereren of??
ach je hebt dr iig geholpenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
en toch voel ik me nou een beetje bezwaard...![]()
aan de andere kant snap ik nou ook wel waarom zij het altijd stikdruk heeft
je slaat de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ach je hebt dr iig geholpenmaar als je dr uitleg geef over hoe jij het doet snapt ze het niet? meestal hebben mensen van die leeftijd hun eigen manier en elke andere manier onthoudne ze nooit
is ie twee weken geleden geshipped, of heb je 2 weken geleden besteld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:12 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn NS pakketje is er nogsteeds niet na 2 weken
Ik wil mijn China Glaze Metro lakjes!! NU!!!
yeah rightquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mij is vandaag precies week geleden dat ei geshipped is dus ik hoop dat t zo komtvooral ook omdat ik verder echt nix te lakken heb ...
2 weken geleden geshipped, 1 dag na een ander pakketje daarvandaan en die was er wel na een weekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ie twee weken geleden geshipped, of heb je 2 weken geleden besteld?
nope, alleen een invoice.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmz .. ik zie net dat ik helemaal geen shipped mailtje heb gekregenhet is mijn order mailtje, zou het wel geshipped zijn? krijgen jullie een apart shipping mailtje net als vroeger bij TD?
Oh, dan is het wel zaad...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:18 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
2 weken geleden geshipped, 1 dag na een ander pakketje daarvandaan en die was er wel na een week
Hij kan ook best bij de douane liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:18 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
2 weken geleden geshipped, 1 dag na een ander pakketje daarvandaan en die was er wel na een week
is dat eigenlijk ooit gebeurd hier, bij een flatrate box?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij kan ook best bij de douane liggen.
Bij mij wel eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat eigenlijk ooit gebeurd hier, bij een flatrate box?
yeps, bij mij welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat eigenlijk ooit gebeurd hier, bij een flatrate box?
hoop t niet.. Hoe lang duurt zoiets?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij kan ook best bij de douane liggen.
de mijne is 1 aug geschiptquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja op de site staat wel shippedzie trouwens dat ik al op anderhalve week zit dus hopen dat t vandaag of morgen komt want dan ben k lekker thuis
EN NU EINDELIJK GAMEN ... fuuu 3 weken niet kunnen gamen .. bank + gamen =
max 30 dagen mogen ze hem houden vanaf het moment dat hij bij hun binnen komt, dus als hij een week na shipping bij hun ligt mogen ze hem dan nog 30 dagen houdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
hoop t niet.. Hoe lang duurt zoiets?
De pakketmanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
BWHAHAHAHA raad es wie er net ana de deur staat![]()
![]()
![]()
wazig, dat heb ik nog niet gehad eigenlijk, ook niet na lunchen en sigaretjes enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:32 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Die poezels van Sjaan
Ik ben er nog niet helemaal uit, die OCC liptars.... ik had ze keurig dun en met een kwastje aangebracht, kijk ik net nadat ik bij de supermarkt boodschappen had gedaan in de spiegel van mijn scooter, lijkt het net alsof ik een bord spaghetti bolognese zonder bestek naar binnen heb zitten werken![]()
Hopelijk is dat minder als ik foundation enzo op heb, dat het dan minder gaat 'lopen', anders vind ik het kutspulHoewel ze wel heel mooi zijn verder!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik had mijn sleekpalettes mee willen nemen op vakantie, maar dat gaat m niet worden. Kut-enchantra heeft ze pas vandaag verzonden en de post komt nooit voor half 11 's ochtends en dan moeten we weg morgen. What a bummer
Niet eerlijk!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wazig, dat heb ik nog niet gehad eigenlijk, ook niet na lunchen en sigaretjes enzo
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Ik had mijn sleekpalettes mee willen nemen op vakantie, maar dat gaat m niet worden. Kut-enchantra heeft ze pas vandaag verzonden en de post komt nooit voor half 11 's ochtends en dan moeten we weg morgen. What a bummer
nog niets na dat telefoongesprek, ik had eigenlijk die consumentendinges moeten bellen enzo maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je rekje, sjaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omfg mooie lakjes zitten erbij![]()
Ik heb het ook nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet eerlijk!!
Echt, helemaal uitgelopen...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog niets na dat telefoongesprek, ik had eigenlijk die consumentendinges moeten bellen enzo maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omfg mooie lakjes zitten erbijerop Sjaan! En ik snap dat als je je niet goed voelt, je hoofd helemaal niet naar zo'n stom rekje staat...
Don't come closer, I might hurt you
Ik ben raarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gehad.
Peekshurs, peekshurs!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
omfgggg die grape set match is zo mooi![]()
Mjaaaa, wat wel stom is dat het zaterdag niet goed ging, bijna het stappen af wou zeggen en daarna ging lichaam opeens wel normaal doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]erop Sjaan! En ik snap dat als je je niet goed voelt, je hoofd helemaal niet naar zo'n stom rekje staat...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
omfgggg die grape set match is zo mooi![]()
Niks whinemodus, alle reden om je kut te voelen daar over! Dat is zo irritant, als je lijf niet meewerkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mjaaaa, wat wel stom is dat het zaterdag niet goed ging, bijna het stappen af wou zeggen en daarna ging lichaam opeens wel normaal doenbaalde al omdat ik al super lang niet was wezen stappen en er echt even uit wou dus ik heb die avond gewoon kunnen stappen zonder drama en zondag was t weer mis maar t was t wel waard
voor de rest gewoon afgelopen weken bijna elke nacht paar keer wakker om te kotsen en weet ik wat, kutzooi
overdag weer lekker moe enzo
</whinemodus>
nu lakken
kut ps3 moet updaten dus dat duurt nog wel ff
oh nee ik ga ze niet samen op doen hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar ik ben er niet overuit of ik ze samen wel zo mooi vind tbh.... Los wel
![]()
snachts gaat nog wel ik val redelijk snel weer in slaap maar op het werk is hetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niks whinemodus, alle reden om je kut te voelen daar over! Dat is zo irritant, als je lijf niet meewerkt.
Ik moest er vannacht toevallig uit om te nekken, en dat vond ik al verschrikkelijk! Kun je nagaan als je dat zo ongeveer iedere nacht moet!
Niet te streng zijn voor jezelf babe!
Ja, snap ik... Kotsen is sowieso niet fijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
snachts gaat nog wel ik val redelijk snel weer in slaap maar op het werk is hetwant dan moet je weer tanden poetsen enzo en je voelt je dan smerig
Respect hoor.. Blijf het knap vinden hoe sterk jij in je schoenen staat (en serieus ik hoor je hier nooit over; dus hoezo 'whinmodus'. Doe niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
snachts gaat nog wel ik val redelijk snel weer in slaap maar op het werk is hetwant dan moet je weer tanden poetsen enzo en je voelt je dan smerig
dan is het opluchting!!! !:Pquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, snap ik... Kotsen is sowieso niet fijn
Behalve als je te veel gezopen hebt, dan wel
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Respect hoor.. Blijf het knap vinden hoe sterk jij in je schoenen staat (en serieus ik hoor je hier nooit over; dus hoezo 'whinmodus'. Doe niet zo moeilijk![]()
)
Preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan is het opluchting!!! !:P
[..]
ik lak vijf nagels met serena want ik had katy al op die roze dus die lijken qua lak toch op elkaar alleen andere kleur, te lui om alles eraf te halenquote:
Die is tof.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuu besef me net dat ik eigenlijk die andere set ook wil van serena; met die rode crackle lak
ik ben die crackles zaaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
Fuuu besef me net dat ik eigenlijk die andere set ook wil van serena; met die rode crackle lak
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is tof.
En Sjaan is gewoon een stoer wief! (En ook de stoere wieven mogen "whinen".)
Noooo problemo *stuurt adres naar sjaans pm voor crackle dumpquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben die crackles zaaat
.. heb wel die van china glaze besteld maar dannog! ..
Ik heb alleen de zwarte P2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb enkel mijn p2 grijze crackle; verder helemaal niksEn ik wil eigenlijk alleen maar de zwarte en de rode; that's it.
* PriemGirl high fivet Lin wegens het doorstaan van de crackle faal maniquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb alleen de zwarte P2
Ik wil de rode ook
* Lindytje High fivet (?) terug!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl high fivet Lin wegens het doorstaan van de crackle faal mani![]()
Klinkt goed jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
high fivet ja ! Ik high five; jij high fivet; wij high fiven...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |