You did.quote:
PM gezien? Hoef niet nu meteen antwoord, want ga toch eerst fijn op vakantiequote:
Pfoa, jij wint..quote:
Ik heb net driekwart zak chips opgegeten..quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef princess-a het volgende:
Nighty!
Geen chips gehad btw, en ook geen taart, alleen een stukje meloen en een appel *trots
Das kudtquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik heb net driekwart zak chips opgegeten..![]()
Ik had honger en er zijn hier alleen chips en borrelnootjes.
Oh men, das pas echt kudtquote:
Yes, al was het niet echt vakantie vanwege de verhuizing.Maar dat geeft nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Das kudt
[..]
Oh men, das pas echt kudtHeb je wel een fijne vakantie gehad?
Verhuizen is tofquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes, al was het niet echt vakantie vanwege de verhuizing.Maar dat geeft niet
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand hier ervaring met gelnagels en dan met name met het er (zelf) afhalen?
Ik zit erover te denken ze over een weekje of 3 te laten zetten. Niet van die heksenklauwen natuurlijk, maar gewoon de "natuurlijke" versie.
Naja ze zijn bezig een lift te bouwen, het komende half jaar is het hier 1 grote bouwplaatsquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
even vragen of ze de krijshaan willen verplaatsen?
Een grote krijshaan op een parkeerplaats is trouwens wel opmerkelijk, volgens mij mag dat helemaal niet
In een wisselwoning, daar zit je dan 4 weken. En er is geen internet, telefoon, er staat een kleine tv, een bank, een tafel met 4 stoelen en dat ist.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
argh, dat lijkt me kut! En waar moet je dan wonen
Jeetje, wat lelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In een wisselwoning, daar zit je dan 4 weken. En er is geen internet, telefoon, er staat een kleine tv, een bank, een tafel met 4 stoelen en dat ist.
Oh, jottemquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Diconnected het volgende:
Bouwvakkers!
[ afbeelding ]
Ik heb dus de komende 6 maanden een bouwlift voor m'n raam, awesome!
Lol, die poetst supersnel xDquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
lol, er hangt hier in elke WC een aftekenlijst voor de schoonmaak waarop ze dan moeten opschrijven hoe laat ze de plee hebben gepoetst. Nu wist ik al dat die niet helemaal serieus worden ingevuld, aangezien de lijst al 3 weken op dagelijks 8:15 en 12:30 wordt afgetekend (zo stipt is niemand, plus dat ze meestal om 10 uur staan te poetsen).
Maar ik ging net ff plassen op een andere verdieping in een andere vleugel en daar was die lijst in precies hetzelfde handschrift ōōk op 8:15 afgetekendIk bedoel, doe dan nog een bččtje moeite om het geloofwaardig te maken
Fail.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
lol, er hangt hier in elke WC een aftekenlijst voor de schoonmaak waarop ze dan moeten opschrijven hoe laat ze de plee hebben gepoetst. Nu wist ik al dat die niet helemaal serieus worden ingevuld, aangezien de lijst al 3 weken op dagelijks 8:15 en 12:30 wordt afgetekend (zo stipt is niemand, plus dat ze meestal om 10 uur staan te poetsen).
Maar ik ging net ff plassen op een andere verdieping in een andere vleugel en daar was die lijst in precies hetzelfde handschrift ōōk op 8:15 afgetekendIk bedoel, doe dan nog een bččtje moeite om het geloofwaardig te maken
LOL, ik ben voor het eerst in mijn leven nagels aan het kweken ipv afgekloven stompjes (zeg maar de vķķr foto's van die gelnageltutorialquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Maar alle credits naar Puckzzz die mij heeft getipt over wat aan te schaffen en via deze link: Show hier je nagels #123 (wat een mooi getal) zie je hoe het zetten in zijn werk gaat. Ik doe het ook zo; en bij de aanschaf van een basis gelkit (50 euro ongeveer) zat ook een handleiding. De eerste keer gel aanbrengen is even zoeken hoe je het het egaalst krijgt; maar als je het een paar keer hebt gedaan; gaat het best vlot.
Mocht je meer info nodig hebben; pm maar
gel kun je soaken volgens mij, met je klauwen in de pure acetonquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
LOL, ik ben voor het eerst in mijn leven nagels aan het kweken ipv afgekloven stompjes (zeg maar de vķķr foto's van die gelnageltutorial). Ik heb nog nooit nagellak opgedaan behalve zwart voor de grap en kan er werkelijk niks van.
Ik wil ze laten zetten voor mijn trouwen, want zelf klooien lijkt me dan niks.
Maar hoe haal je ze eraf, is dat 'gewoon' helemaal eraf vijlen?
Gelukkig wel. En weer thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |