jepquote:
WOETTTTquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
Coolio, we zijn weer uit de centrale reeksDaar horen we ook helemaal niet
![]()
Nu kan iedereen ons vinden en meedoen
Maar dan moeten ze wel eerst gepost hebben hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef mctwigt het volgende:
ja wel want we zijn wel een reeks dus we staan in hun MyAT
Oh tof, dat wist ik niet. Nou ja, dan spammen we dit deel samen maar vol als de rest niet meer wilquote:
neehoor ik heb niet echt iets te verbergen op fokquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
Hahaha cool, past ook wel bij je UI, dat Mc. Maar waarom je achternaam? Ben je niet bang dat mensen je herkennen?
Hahaha, ik krijg er zo'n tante Sidonia gevoel bijquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef mctwigt het volgende:
neehoor ik heb niet echt iets te verbergen op fok
+ mijn voornaam is nog onbekend
twigt leidt meestal naar mijn zingende tante belinda twigt
http://www.belindaonline.nl/ kijk zelf maarquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg er zo'n tante Sidonia gevoel bij
Hahahahaha are you kidding me?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef mctwigt het volgende:
http://www.belindaonline.nl/ kijk zelf maar
Dat lieg je, stiekem luister je het elke avondquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef mctwigt het volgende:
ja tis ook niet mijn smaak die hollandse meuk
Vakantie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben er weg van, hou het topiek een beetje netjes in mijn afwezigheid anders heb ik teveel om in te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga trouwens van donderdag t/m dinsdag op een kleine mini vakantie
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:03 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen deze schitterende maandagmorgen![]()
![]()
Iedereen heeft er weer zin in?
Drenthe olé, Drenthe olé, Drenthe, Drenthe, DrentheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga trouwens van donderdag t/m dinsdag op een kleine mini vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:07 schreef muhahaha het volgende:
Je gaat achter een ander bureau zitten?
/goedemorgen
In een hotel met sauna slapen. Lekker zwemmen, fietsen, zuipen en vooral lekker veel uit etenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Drenthe olé, Drenthe olé, Drenthe, Drenthe, DrentheGa je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Het nu nog steeds geloven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:25 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel moet je niet met jezelf praten?
Nah.quote:
Ik heb afgelopen vrijdag nog seks gehad!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het nu nog steeds geloven.
[..]
Nah.
Lekker kleffen in de sauna.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]Het leek me zo gezellig. Lekker knuffelen in bed enzo
Wij ik mankeer niets!quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:28 schreef muhahaha het volgende:
Hij heeft al een gespleten persoonlijkheid op internet, laat staan wat ie in het echte leven mankeert
Stiekem kick ik op seniele oude mannenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:28 schreef muhahaha het volgende:
Hij heeft al een gespleten persoonlijkheid op internet, laat staan wat ie in het echte leven mankeert
Je doet het voor mijn gigantische weelde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stiekem kick ik op seniele oude mannen![]()
quote:
Oudquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je doet het voor mijn gigantische weelde.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oud
Rolstoel
Seniel
Ja je bent vast erg rijk
Minus zijn astronomische kennis uiteraard. (pun intended)quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Je mocht serieus WILLEN dat je Hawkins was
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Je mocht serieus WILLEN dat je Hawkins was
Als je vergelijkt hoe Chirrel nu is wel jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dat lijkt me ook wel wat ja
Mentale kracht > fysieke krachtquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou dat lijkt me ook wel wat ja
Ik werk de ganse week, dank u.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:32 schreef muhahaha het volgende:
In plaats daarvan ben je een uitkerings trekker die niks uitvoert en alleen zal sterven /forever alone modes
Rukken is niet werken...quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:33 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik werk de ganse week, dank u.
Ik doe het voor je gigantischequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:29 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je doet het voor mijn gigantische weelde.
Schat hij zit in een rolstoel, denk je dat ie nog functioneert? Hij sprak me al tegen toen ik beweerde dat ie de hele dag zat de rukken dus het zal wel nietquote:
Want je zit alleen in een rolstoel als je volledig verlamd bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat hij zit in een rolstoel, denk je dat ie nog functioneert? Hij sprak me al tegen toen ik beweerde dat ie de hele dag zat de rukken dus het zal wel niet
Waarschijnlijk krijg jij voedsel in een sonde en type je met je tongquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:37 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Want je zit alleen in een rolstoel als je volledig verlamd bent.
Moet jij eens opletten hoe sterk die mannen zijn in hun armenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat hij zit in een rolstoel, denk je dat ie nog functioneert? Hij sprak me al tegen toen ik beweerde dat ie de hele dag zat de rukken dus het zal wel niet
Was ik maar zo cool.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg jij voedsel in een sonde en type je met je tong
Ja hoor natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten hoe sterk die mannen zijn in hun armen
Ze functioneren daaronder vaak nog prima hoor
Verlamming ja! Niet iedereen die in een rolstoel zit is verlamd grapjas...quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor natuurlijk
Verlamming vanaf middel of hoger maakt de sex erg moeilijk/onmogelijk (en dan doel ik op de penetratie met de penis)
Wie ben jijquote:
We hebben het toch over Chirrel? Die is geestelijk verlamdquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Verlamming ja! Niet iedereen die in een rolstoel zit is verlamd grapjas...
Zo mak als een lammetje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het toch over Chirrel? Die is geestelijk verlamd
Beetje respect tonen!quote:
Ja, was even weg door omstandigheden. Maar hier ben ik weerquote:
Ga je nu je verhaaltje doen? :>quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, was even weg door omstandigheden. Maar hier ben ik weer
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij heeft een hartaanval gehad van de eindstand VVV - Utrecht
Jippie. Vertel eens wat er nou allemaal aan de hand is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, was even weg door omstandigheden. Maar hier ben ik weer
Omdat je het wantrouwt, ik heb meerdere aandoeningen, maar deze is wel de hoofdoorzaak van alles. Ik heb wel een lichte vorm ervan, maar het put me gigantisch uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het toch over Chirrel? Die is geestelijk verlamd
Flikker dan maar opquote:
Moet je al huilenquote:
Ja ik zal het zo lezenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Omdat je het wantrouwt, ik heb meerdere aandoeningen, maar deze is wel de hoofdoorzaak van alles. Ik heb wel een lichte vorm ervan, maar het put me gigantisch uit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marfan_Syndrome
huilie huiliequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voetbal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je al huilenIk heb een goed weekend. AZ in vorm, PSV bagger. Twente niet zo invorm. TWENTE WORDT ZATERDAG GEPOWND DOOR ALTIDORE
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Omdat je het wantrouwt, ik heb meerdere aandoeningen, maar deze is wel de hoofdoorzaak van alles. Ik heb wel een lichte vorm ervan, maar het put me gigantisch uit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marfan_Syndrome
Charmquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
MissVanity uses charm.
It's not very effective...
Nou het lijkt me niet een verhaal wat ik hier zo neergooi. Maar geloof maar dat ik met een goede reden afwezig wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jippie. Vertel eens wat er nou allemaal aan de hand is?
Als je wil dan he. Ik dwing je nergens toe
De uiting van de liefde richting voetbal is altijd gigantisch partijdig en doof voor een tegenstander (tenzij Oranjequote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:58 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De uiting van de liefde richting voetbal is altijd gigantisch partijdig en doof voor een tegenstander (tenzij Oranje). Persoonlijk zie ik de lol er niet van in om 90 minuten naar iets te kijken wat je zelf ook prima kunt doen. Montages en samenvattingen vind ik nog wel leuk en écht mooie kansen en tactieken erken ik ook ter dege, maar het wekelijkse riedeltje over x-club p0wned y-club is gigantisch repetitief, partijdig en ongegrond in de meeste gevallen.
Neemt niet weg dat ik het voetballen zelf een leuke activiteit vind.
Okquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:55 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Nou het lijkt me niet een verhaal wat ik hier zo neergooi. Maar geloof maar dat ik met een goede reden afwezig was
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Deel 18 alweer. Het gaat hard. Een succesvolle reeks MissVanity
Gehooptquote:
Nee ik dacht dat ie enorm snel gesloten zou wordenquote:
Mag wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ie enorm snel gesloten zou worden
Maar het is maar goed dat ie nog open is. Nu hoef ik andere topics niet te verbaggeren
Gehoopt wel jaquote:
Dan krijg ik op mijn kop van de modsquote:
Je bent vrij er een tool voor te schrijven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Zijn er statistieken van deze reeks specifiek?
Fuck de cyber popo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:05 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dan krijg ik op mijn kop van de mods
wow...nerds jullie allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Je bent vrij er een tool voor te schrijven.
De dagcijfers lieten zien dat het merendeel hier in de top 50 stond, mijn hoogste plaats was #2.
Ik stond er gister niet inquote:
Ja maar... Ik ben eigenlijk een heel braaf meisjequote:
Goedemorgenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
Heu goedemorgen
Ik zie dat er weer wat meer mensen het topic kunnen vinden?
Ja weekend weer voorbij hequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:10 schreef Cactus1 het volgende:
Heu goedemorgen
Ik zie dat er weer wat meer mensen het topic kunnen vinden?
Ninja-edit: voetbalkijken
Maak dat de eend wijs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:09 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja maar... Ik ben eigenlijk een heel braaf meisje
Tweede laptop is aan voor Cactus, telefoon is aan voor UNCLE en een bot doet het werk voor MissVanity.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:12 schreef muhahaha het volgende:
Hoi chirpel, doet je 2e laptop het weer
Echt waar hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Maak dat de eend wijs.
Ik heb de stripjes gelezen.Ze zijn goed.
Oh, toen ik weg ging was het nog goed te doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:13 schreef Cactus1 het volgende:
Verdomme zeg, die planten en bomen krijgt hier geen water tekort
Misschien moet je terug komen danquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:14 schreef MisterChirrel het volgende:
Oh, toen ik weg ging was het nog goed te doen.
Eckte bazen gaan met het openbaar vervoerquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:15 schreef MissVanity het volgende:
Hier is het nu droog. Toen ik moest fietsen regende het echt hard.
Nu ben ik helemaal doorweekt
Dat is echt kut. Had je geen regenpak aan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:15 schreef MissVanity het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:15 schreef MissVanity het volgende:
Totdat je het strontzat bent.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen gaan met het openbaar vervoer
Fietsen, dat doen echte bazen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen gaan met het openbaar vervoer
Nee. Ik heb een hekel aan regenpakken. Mijn haar krult wel altijd heel schattig door de regenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is echt kut. Had je geen regenpak aan?
Foto zien?quote:
Pics enzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een hekel aan regenpakken. Mijn haar krult wel altijd heel schattig door de regen
Kijk je dan in de spiegel en denk je dan: ooh, wat ben ik toch schattig!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
Nee. Ik heb een hekel aan regenpakken. Mijn haar krult wel altijd heel schattig door de regen
Fappend in een rolstoel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef muhahaha het volgende:
Of krijgen we dan een foto van cirpel
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
MissVanity doet tenminste nog iets aan haar conditie
Heb ik ook altijd als ik door je raampje kijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk je dan in de spiegel en denk je dan: ooh, wat ben ik toch schattig!![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
![]()
Want dat kan alleen als je naar je werk fietst?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
MissVanity doet tenminste nog iets aan haar conditie
Meestal nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
![]()
Of terug naar huisquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want dat kan alleen als je naar je werk fietst?
FUquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je af van je kinderfiets en een grotere kopen, ga je wat sneller
Dáár wil ik ook een foto vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Meestal nietIk geef mezelf wel vaak een knipoog of een geile blik
Maak daar eens een foto vanquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef MissVanity het volgende:
Meestal nietIk geef mezelf wel vaak een knipoog of een geile blik
Ik sta stijf van de testosteron bij de gedachte hoe MV in de spiegel zichzelf een zwoele blik guntquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu wel, kon je er niet van slapen knul?
ja!quote:
CAM DAN !!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:20 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb geen fototoestel bij me
Maar ik kan vanavond wel even laten zien hoe dat eruit ziet
Jawel. Maar de krullen gaan niet meer wegquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Is het vanavond nog steeds niet droog?
Heb ik ook nietquote:
ja daarom, hier op kantoor kan ik mijn taken niet voldoen en nu moet ik noodlijdend melding maken en wachten op de collega's van het andere kantoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
nou nou... Het is pas maandagochtend hoor
Nouja zeg. Ik zit op mijn werk hoor!quote:
quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet je wat wel altijd kut is van die reeksen. Dat je er niet zo makkelijk meer tussenkomt als je begint bij #40552Iedereen negeert je dan, ze zien het niet eens
Nu was ik er dan vanaf het begin bij dat scheelt.
Klopt. Gelukkig hebben we een hele leuke harde kernquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Weet je wat wel altijd kut is van die reeksen. Dat je er niet zo makkelijk meer tussenkomt als je begint bij #40552Iedereen negeert je dan, ze zien het niet eens
Ik zei hardequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig hebben we een hele leuke harde kern
Die is erg jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar
Die singles chat is net zo snel/sneller, ik doe geeneens moeite
Tot straksquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja, het wachtwoord van Cactus doet het niet op deze, duh.
Ik ga pauze vieren.
Jup, altijd kut om 'laat' op een forum te komen, dan moet je echt veel lurken/moeite doen om erbij te horen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:24 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Singles chat?quote:
jepquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Singles chat?Soort FOK! dateservice?
Neehee een SC met mensen die vrijgezel zijn en hopen tips te krijgen zodat ze aan de man/vrouw kunnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Singles chat?Soort FOK! dateservice?
Oh ik dacht dat het "trotse vrijgezellen" warenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neehee een SC met mensen die vrijgezel zijn en hopen tips te krijgen zodat ze aan de man/vrouw kunnen
Je bedoelt dat je een SC in je eentje aan de gang houdt, ik weet niet wat erger isquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:27 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
En ja muhahaha, of je doet het als mij en je creëert alles.
MV stylequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:27 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Jup, altijd kut om 'laat' op een forum te komen, dan moet je echt veel lurken/moeite doen om erbij te horen.
Of je doet als MissVanity en je slaat je een weg door de mods om een SC aan te maken.
En ja muhahaha, of je doet het als mij en je creëert alles.
De vrijgezellige fokkers met nadruk op gezellig natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het "trotse vrijgezellen" waren
Doe eens lief tegen MCquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een SC in je eentje aan de gang houdt, ik weet niet wat erger is
Nee joh, wanhopige en aangezien ze drukker zijn met posten in die reeks dan zoeken naar een partner, blijven ze ook eeuwig singlequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:28 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oh ik dacht dat het "trotse vrijgezellen" waren
Arme jongensquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee joh, wanhopige en aangezien ze drukker zijn met posten in die reeks dan zoeken naar een partner, blijven ze ook eeuwig single
Ze neuken elkaar wel eens, maar blijven niet aan elkaar plakken en wisselen onderling speeksel en sperma uit. Net een beetje als zo'n inteelt dorp op de Veluwequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:29 schreef muhahaha het volgende:
Er komen zowel dames als heren op die SC af dus ja ze vinden elkaar daar
Doen ze dat echt nee toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze neuken elkaar wel eens, maar blijven niet aan elkaar plakken en wisselen onderling speeksel en sperma uit. Net een beetje als zo'n inteelt dorp op de Veluwe
QFTquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Single zijn is leuk, maar een (leuke) relatie is leuker
Dat klopt. Maar ik zou best wel weer even een weekje vrijgezel willen zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Single zijn is leuk, maar een (leuke) relatie is leuker
Een keertje neuken met een andere fokker/fokster?quote:
Nou het is vandaag maandag, mooie dag om te beginnen. Je hoeft toch niet alles op te biechten aan MrVanity?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:31 schreef MissVanity het volgende:
Dat klopt. Maar ik zou best wel weer even een weekje vrijgezel willen zijn.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:31 schreef muhahaha het volgende:
Maar ik ben bang dat Chirrel de deur opendoet
Lijkt me toch niet zo een goede relatie als MissVanity de hort opgaat en MrVanity van niets weetquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou het is vandaag maandag, mooie dag om te beginnen. Je hoeft toch niet alles op te biechten aan MrVanity?
Ik kan niet liegenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou het is vandaag maandag, mooie dag om te beginnen. Je hoeft toch niet alles op te biechten aan MrVanity?
Eén weekje moet kunnen toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef muhahaha het volgende:
Lijkt me toch niet zo een goede relatie als MissVanity de hort opgaat en MrVanity van niets weet
MrVanityquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo een goede relatie als MissVanity de hort opgaat en MrVanity van niets weet
Hij heeft me een hallpass beloofdquote:
Dat heb je zelf in de handquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Helaas blijf ik ook slechts een droom
Heb jullie de Loverboys gezien? Iedereen denkt dat ik een lekkere chimeid ben, maar ondertussen ben ik gewoon een broodje pomquote:
Of ben je zo'n droom waarvan iedere man denkt: "oooh dat lukt me toch niet ik zeg wel niets tegen haar ze wijst me meteen af"quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Helaas blijf ik ook slechts een droom
Voor sommigen ben ik dat, voor anderen ben ik hun beste vriendin met wie ze ook geweldige sex hebben, maar waar ze geen relatie mee willen hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:36 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Of ben je zo'n droom waarvan iedere man denkt: "oooh dat lukt me toch niet ik zeg wel niets tegen haar ze wijst me meteen af"
die bestaan ook
Wij toch ookquote:
Friends with benefitsquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor sommigen ben ik dat, voor anderen ben ik hun beste vriendin met wie ze ook geweldige sex hebben, maar waar ze geen relatie mee willen hebben
Niet als ik stiekem toch verliefd ben gewordenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Friends with benefits![]()
Of vind je het niet leuk
Nee dan niet meer iddquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet als ik stiekem toch verliefd ben geworden
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor sommigen ben ik dat, voor anderen ben ik hun beste vriendin met wie ze ook geweldige sex hebben, maar waar ze geen relatie mee willen hebben
Duh elke man wil palen, dat friendzone gebeuren is ook echt een vrouwendingquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:41 schreef Cactus1 het volgende:
Nou ja, altijd nog beter dan gelijk gefriendzoned te worden
Dat is me nog nooit gebeurd
Voelt hetzelfde als geneukt worden door iemand die wel van je houdtquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die niet mijn vriendje was
Hoe is dat? Geneukt worden door iemand die niet van je houdt?
Een lekkere praatpaalhunk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Duh elke man wil palen, dat friendzone gebeuren is ook echt een vrouwending
Als je het nog niet weet is het prima, op het moment dat het wel duidelijk wordt is het vrij kut en ben er dan eigenlijk ook wel klaar meequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:42 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die niet mijn vriendje was
Hoe is dat? Geneukt worden door iemand die niet van je houdt?
Nee tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voelt hetzelfde als geneukt worden door iemand die wel van je houdt
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef MissVanity het volgende:
Nee tochAls iemand niet van je houdt neukt ie je toch veel harder?
In bepaalde relaties wordt verder gegaan dan menig ONS.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor.quote:
Wat is dezequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:44 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Weet ikquote:
Het liefst rollen mannen van de dame af, doen een peukje en vallen in slaapquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet ikIk zit even te denken of het zo is.. Hmm, nee ik denk het niet. Het gaat er meer om dat er na de sex minder geknuffeld wordt.
Wat? Het is toch zo! Mijn vriend is altijd bang dat hij me pijn doet. En gaat dan voorzichtig te werk.quote:
Dat ligt toch echt aan je vriend hoor, hij zou ook zo doen als jullie niks haddenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo! Mijn vriend is altijd bang dat hij me pijn doet. En gaat dan voorzichtig te werk.
Iemand die niks om je geeft houdt daar ook geen rekening mee. En zodoende word je dan harder geneukt.
Dat klinkt perfect... Ik doe niet aan knuffelen na de seks.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het liefst rollen mannen van de dame af, doen een peukje en vallen in slaap
Verkapt mijn-vriendje-heeft-een-gigantische-lul post.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo! Mijn vriend is altijd bang dat hij me pijn doet. En gaat dan voorzichtig te werk.
Iemand die niks om je geeft houdt daar ook geen rekening mee. En zodoende word je dan harder geneukt.
Nou als ik seks heb met een meisje zonder dat we een relatie hebben dan boeit het me heus wel iets of ze pijn heeft of nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je verwart iets. Het is niet zo dat iemand niet om je hoeft te geven als hij niet je vriend is. Hij wil alleen niet de verplichtingen van een relatie, maar hij kan je ook best heel lief vinden hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef MissVanity het volgende:
Ik denk juist dat Vani nog jong en strak isquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef MisterChirrel het volgende:
Verkapt mijn-vriendje-heeft-een-gigantische-lul post.
dit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je verwart iets. Het is niet zo dat iemand niet om je hoeft te geven als hij niet je vriend is. Hij wil alleen niet de verplichtingen van een relatie, maar hij kan je ook best heel lief vinden hoor
Bij een ONS is het misschien anders.
Hahaha. Daar doelde ik trouwens niet op...quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:46 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Verkapt mijn-vriendje-heeft-een-gigantische-lul post.
dit klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Vani nog jong en strak is
Oh ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen ervaring mee... Ik voel me nou echt zo'n braaf christelijk meisjequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je verwart iets. Het is niet zo dat iemand niet om je hoeft te geven als hij niet je vriend is. Hij wil alleen niet de verplichtingen van een relatie, maar hij kan je ook best heel lief vinden hoor
Bij een ONS is het misschien anders.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook tot mijn 25e, toen maakte ik mijn relatie van 8 jaar uit en ging ik eens kijken wat er allemaal nog meer te halen wasquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb er echt totaal geen ervaring mee... Ik voel me nou echt zo'n braaf christelijk meisje
Hoe weet jij dat?quote:
8 jaar? Oei dat is wel langquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo voelde ik me ook tot mijn 25e, toen maakte ik mijn relatie van 8 jaar uit en ging ik eens kijken wat er allemaal nog meer te halen was
Iets met GHB of chloroformquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Iets wat ik me niet kan herinneren?
Nee ik zie het somber inquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd of ik het record ooit kan verbreken
Zelf ben ik het iig niet vergetenquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Iets wat ik me niet kan herinneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |