jepquote:
WOETTTTquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Cactus1 het volgende:
Coolio, we zijn weer uit de centrale reeksDaar horen we ook helemaal niet
![]()
Nu kan iedereen ons vinden en meedoen
Maar dan moeten ze wel eerst gepost hebben hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef mctwigt het volgende:
ja wel want we zijn wel een reeks dus we staan in hun MyAT
Oh tof, dat wist ik niet. Nou ja, dan spammen we dit deel samen maar vol als de rest niet meer wilquote:
neehoor ik heb niet echt iets te verbergen op fokquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef Cactus1 het volgende:
Hahaha cool, past ook wel bij je UI, dat Mc. Maar waarom je achternaam? Ben je niet bang dat mensen je herkennen?
Hahaha, ik krijg er zo'n tante Sidonia gevoel bijquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:19 schreef mctwigt het volgende:
neehoor ik heb niet echt iets te verbergen op fok
+ mijn voornaam is nog onbekend
twigt leidt meestal naar mijn zingende tante belinda twigt
http://www.belindaonline.nl/ kijk zelf maarquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik krijg er zo'n tante Sidonia gevoel bij
Hahahahaha are you kidding me?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:20 schreef mctwigt het volgende:
http://www.belindaonline.nl/ kijk zelf maar
Dat lieg je, stiekem luister je het elke avondquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef mctwigt het volgende:
ja tis ook niet mijn smaak die hollandse meuk
Vakantie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben er weg van, hou het topiek een beetje netjes in mijn afwezigheid anders heb ik teveel om in te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga trouwens van donderdag t/m dinsdag op een kleine mini vakantie
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:03 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen deze schitterende maandagmorgen![]()
![]()
Iedereen heeft er weer zin in?
Drenthe olé, Drenthe olé, Drenthe, Drenthe, DrentheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga trouwens van donderdag t/m dinsdag op een kleine mini vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 8 augustus 2011 09:07 schreef muhahaha het volgende:
Je gaat achter een ander bureau zitten?
/goedemorgen
In een hotel met sauna slapen. Lekker zwemmen, fietsen, zuipen en vooral lekker veel uit etenquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:13 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Drenthe olé, Drenthe olé, Drenthe, Drenthe, DrentheGa je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Het nu nog steeds geloven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:25 schreef muhahaha het volgende:
Chirrel moet je niet met jezelf praten?
Nah.quote:
Ik heb afgelopen vrijdag nog seks gehad!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het nu nog steeds geloven.
[..]
Nah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |