jepquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Leislag zijn die grijze dunne flintertjes die ingeperst zitten in de bitumenlaag?
Waarmee moet ik dan voorbehandelen?
EPDM lijm je he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef junkiexp het volgende:
Nee dit gaat zeker niet werken, zoek eens op EPDM dakbedekking, hier kan het wel mee.
Kan, maar je heb ook soorten die je met een soort John monteert.quote:
PVC bedoel je? En volgens mij bedoel je föhn he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kan, maar je heb ook soorten die je met een soort John monteert.
Ja, kut autocorrectquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
PVC bedoel je? En volgens mij bedoel je föhn he?
Correct.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja, kut autocorrect
Volgens mij is het EPDM, ik zal het eens nagaan.
We hebben het in het assortiment maar ik heb het nog nooit in verkocht, ik verkoop alleen bitumen.
Het schijnt wel een hit te gaan worden omdat installateurs geen dure verzekering meer hoeven af te sluiten omdat ze niet met een brander op het dak op hoeven.
EPDM lijm je en PVC föhn je.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja, kut autocorrect
Volgens mij is het EPDM, ik zal het eens nagaan.
We hebben het in het assortiment maar ik heb het nog nooit in verkocht, ik verkoop alleen bitumen.
Het schijnt wel een hit te gaan worden omdat installateurs geen dure verzekering meer hoeven af te sluiten omdat ze niet met een brander op het dak op hoeven.
Lijmen en dan de naden afkitten. Simpel zat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:17 schreef bonke het volgende:
[..]
juistem
epdm is rubber en rubber kan je niet fohnen
http://www.aabo.nl/assortiment/epdm%20dakfolies.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:17 schreef bonke het volgende:
[..]
juistem
epdm is rubber en rubber kan je niet fohnen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:27 schreef junkiexp het volgende:
[..]
http://www.aabo.nl/assortiment/epdm%20dakfolies.html
Dat föhnen gaat dan alleen over de naden blijkbaar, ik had alleen iets opgevangen vandaar dat ik geen volledige info heb.
Maar ik zie dat de naden ook kunnen worden afgekit.
quote:föhnlasbare SBS-bitumen-compound.
Heb de 1e optie nog nooit gezien.quote:- verlijmde overlappen mbv kitten: de textielprint van de Europese folies, zoals die van Hertalan, bieden een uitstekende houvast voor een overlapverbinding met speciaal hiervoor kit
Uhm, een membraan is het dakbedekking aan 1 stuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef blomke het volgende:
Oké. Zo'n membraanoppervlak met EPDM lijmen, zijn dat technieken die voor een doorsnee DHZ-er te doen zijn?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:39 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jij zegt dat de schuur 72 m2 is.
72m² moet te doen zijn met hulp, je geeft bij de leverancier een tekening met de precieze maten, deze maakt het membraam op maat en levert het membraam met een tekening waar een kruis op staat op welke plek het membraam vandaan moet worden uitgerolt. Al betwijfel ik of het bij dit soort afmetingen nodig is, ik denk dat je hem gewoon uit kan rollen en op zijn plaats kan trekken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef blomke het volgende:
Oké. Zo'n membraanoppervlak met EPDM lijmen, zijn dat technieken die voor een doorsnee DHZ-er te doen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |