Ik hou van holland?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ons marie het toch wa migemakt gister, zag gewon je zus in d'r brintasoep verschijnen! nou moek u toch vrage, wa déé uw zus doar?
Nee?quote:
Oh.. da was een seizoen zo'n onderdeel.. mensen in hun dialect een vraag stellen, moest er geraden worden wat er gezegd werd.. En dat gebeurde altijd met de zelfde opbouw die jij net gebruiktequote:
o haha niet gezien!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh.. da was een seizoen zo'n onderdeel.. mensen in hun dialect een vraag stellen, moest er geraden worden wat er gezegd werd.. En dat gebeurde altijd met de zelfde opbouw die jij net gebruikte
Die laatste ben ik!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. ik speel nu een spel met snoepdog, en beyonce1990
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste ben ik!
[ afbeelding ]
Dit is een stukje poëzie, Rene.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga hier dood... Ik denk dat ik mijn tentje zo induik en zelfmoord ga plegen met mijn scheerlijn. Of zo.
Ik krijg ook geen steun ende empathie. Sowieso is het enige lijntje (draadloos) naar een betere wereld genaamd illusie slechts met één streepje bereik nogal onbereikbaar.
Mogelijk heb ik het straks in den toekomstigheid nog beter bij de grote heer, schepper, herder en geile beer.
Ok.. ik kom niet op de begraavnis!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga hier dood... Ik denk dat ik mijn tentje zo induik en zelfmoord ga plegen met mijn scheerlijn. Of zo.
Ik krijg ook geen steun ende empathie. Sowieso is het enige lijntje (draadloos) naar een betere wereld genaamd illusie slechts met één streepje bereik nogal onbereikbaar.
Mogelijk heb ik het straks in den toekomstigheid nog beter bij de grote heer, schepper, herder en geile beer.
Wat deze knaap zegt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Rene, profiteer van deze ellende. Je bundels zullen verkopen.
Dit is dan weer uit, maar op de markt staan in Staphorst is een billijke optie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:43 schreef Renesite het volgende:
Ick moog menne kop nie in de zand stoppe natulk. Da is enne beleediging naar den mogelijckheid die onzer gebooden is door den grooten man. Ick moog hem danckbaar zijn voor den verkoelinck welke hij mijn heeft gezonden.
God heeft dit zo gewild.. Allah niet denk ik!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Wat een zondagse TT, de kerk is trots op jullie.
Die heeft hem liever met Mohammed ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
God heeft dit zo gewild.. Allah niet denk ik!
Ja klopt. Ik heb het gewild.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
God heeft dit zo gewild.. Allah niet denk ik!
She was sooooo right!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
Trouwens Bella heeft mij een zwarte vrouw genoemd.![]()
Ik ben boos.
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
Trouwens Bella heeft mij een zwarte vrouw genoemd.![]()
Ik ben boos.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:52 schreef Renesite het volgende:
Ik maan mijn ouders morgen naar huis te gaan als mijn tent niet droog is!!!!!
Je doet het er om he.quote:
Reserveer de zondag eventjes. Voor het geval datquote:
Dan ben ik sowieso thuissssquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Reserveer de zondag eventjes. Voor het geval dat
Hihi er staat seks.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker ben zomergasten aan het kijken tot morgen
Slaap lekker SexyHeksie!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker ben zomergasten aan het kijken tot morgen
Hoezo, mag je niet meevreten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder bakt iets..
even checken, en dan chagrijnig doen, want jaloezie
Die moeders worden steeds gulziger.quote:
Gewoon een keer goed schijten, zul je zien wat er allemaal voorbij komt drijven!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik moet 20 kilo afvallen van rene!
SHT :}|quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef Renesite het volgende:
Moet je al je donshaar maar eens scheren!!!!
OF NIET NATUUUURLIJK
Zal morgen even een clysma'tje doen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gewoon een keer goed schijten, zul je zien wat er allemaal voorbij komt drijven!
Ha, René kent dat... begin een praatgroepje!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Ik ga morgen op vakantie lalala en het regent daar waar ik naar toe ga lalalala.
Waar?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
Ik ga morgen op vakantie lalala en het regent daar waar ik naar toe ga lalalala.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ha, René kent dat... begin een praatgroepje!
Oeh lekker zeiken over onze vakanties waar de kans dat ze zon schijnt net zo groot is als dat ik neuk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ha, René kent dat... begin een praatgroepje!
Denemarken en Zweden.quote:
Ik ben jaloers.quote:
Misschien moet je je gewoon laten neuken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh lekker zeiken over onze vakanties waar de kans dat ze zon schijnt net zo groot is als dat ik neuk.
Faye wou ook al mee, passen jullie samen in die hutkoffer?quote:
HAHAHA NIET DUS!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh lekker zeiken over onze vakanties waar de kans dat ze zon schijnt net zo groot is als dat ik neuk.
Ik kruip wel in Faye's kut, komt helemaal goed!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye wou ook al mee, passen jullie samen in die hutkoffer?
Heeft ze zo'n groten kut dan? HAHAHAHAHA@! LOLWHIT!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kruip wel in Faye's kut, komt helemaal goed!
Ook naar rechts aan het zwiepen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Denemarken![]()
Behalve het politieke klimaat daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |