quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aardig, hoewel ik dan liever dit heb:
Die stem in je nummer vind ik persoonlijk wat minder, hoewel ik het wel kan hebben.
Vind andere dubsteps beterquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Dubstep, je moet er van houden, niet gaan haten.
deze is trouwens meer bekeken dan de echte versie
Op het werk staat die zooi echter wel aan...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:52 schreef Freemasons het volgende:
Dan luister je toch niet naar de top 40? Het leven kan zo makkelijk zijn.
Waar werk je dan? Zetten ze op kantoorbaantjes de hele tijd Sky Radio of Radio 538 op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op het werk staat die zooi echter wel aan...
Vaak wel ja.. Of in een winkel *ril*quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Zetten ze op kantoorbaantjes de hele tijd Sky Radio of Radio 538 op?
Dan weet ik in ieder geval wat voor werk ik níet ga doen.
Simpele orderpicker als vakantiebaantje. Echt, hoe vaak ik dat kutnummer van 'Move Like Jagger' wel niet langs heb horen komen. En 'San Fransisco' van Cascada, wie de fuck wordt nou warm van die nummers? Katy Perry's vrijdagavond... Het zijn allemaal zo'n hersenloze, zielloze nummers die enkel dienen als hap-slik-weg consumeerbare troep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Waar werk je dan? Zetten ze op kantoorbaantjes de hele tijd Sky Radio of Radio 538 op?
Dan weet ik in ieder geval wat voor werk ik níet ga doen.
Muziekcollectie die bestaat uit YouTube linksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:21 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Joubuis links plz voor mn collectie.
jaren 90, god wat was dat een schande voor de muziek zeg, zitten wel klassiers tussen maar de 80's waren stukken beterquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb medelijden met de jongeren die niet nog een stukje van de jaren '90 mochten meemaken.
echt hehquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik heb medelijden met de jongeren die niet nog een stukje van de jaren '90 mochten meemaken.
jaren 80, god wat was dat een schande voor de muziek zeg, zitten wel klassiers tussen maar de 70's waren stukken beterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jaren 90, god wat was dat een schande voor de muziek zeg, zitten wel klassiers tussen maar de 80's waren stukken beter
Daar was de drempel nog te laag, daar kon iedere doorgesnoven hippie een band beginnenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:21 schreef Elusive het volgende:
[..]
jaren 80, god wat was dat een schande voor de muziek zeg, zitten wel klassiers tussen maar de 70's waren stukken beter
Jouw levenquote:
luister graduation en college dropout nog regelmatigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |