abonnement Unibet Coolblue
pi_100572435
Ja je hebt enigzins wel gelijk. Maar wil zeker niet dat het onderste puntje van de n zwart wordt.. Weet eigenlijk niet eens of het in het ontwerp ook zo was.. Anywayzzz het stoort mij niet dus vind het zo ok ;)..
  woensdag 10 augustus 2011 @ 23:31:42 #52
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_100574367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 22:38 schreef misstree het volgende:
Nee maar wil liever mijn foto's niet te lang op i-net laten staan..
Daarbij riep mijn foto alleen uitlokkingen op over de betekenis...
Mij gaat het er niet om wat een ander ervan vindt, het is tenslotte iets heel persoonlijks voor mij....zit dus ook niet te wachten op adviezen en logica van anderen ;)..
Maar vlgd week iig wel terug voor tattoo nr 2!
Dat doe je lekker vlot achter elkaar.
Volgens mij heb je trouwens toch wel gepost waar de letters voor staan? (of ben ik nou in de war met iemand anders?)
pi_100574834
Ja klopt.. Is ook niet zo heel bijzonder ;)..zijn de 3 letters van mijn kiddies :). Maar kreeg er zulke "originele" reacties op ;)...
En wat is snel ;)?? Wilde de letters in een ontwerp en vond iets moois voor op mijn voet. Uiteindelijk vond ik de 3 letters toch mooier op zichzelf, maar inmiddels ben ik ook verkocht aan dat ontwerp voor mijn voet :D... Hierna zal ik vast ff "tot rust" komen ;)..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 00:01:49 #54
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_100575962
Ik bedoelde ook eerder dat ik lichtelijk jaloers ben dat je dat zo snel achter elkaar doet ;)

Als ik het voor elkaar krijg om voldoende te sparen komt de volgende volgend jaar mei of juni :')
pi_100588017
;)...belastingdienst, leuker kunnen we het niet maken ;)...
Wat wil jij laten zetten?
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 11:04:43 #56
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_100590481
;) overload :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:30:53 #57
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_100593840
De 27e komt er een stukje tekst op mijn rechteronderarm en als ik dan weer eens geld genoeg heb gaat de onderrug gecoverd worden. Maar ik zag gisteren dat er, bij de tattooeerder waar ik de 27e ben, een guest artist komt die echt stukjes maakt die perfect in mijn smaak vallen. Dus ik zit te denken om die de vrije hand te geven in die cover up
Maar dat gaat me vast een aardig zakcentje kosten en ik wil over een jaar tot anderhalf jaar ook weer verhuizen.
pi_100595234
Ik krijg m'n moeder maar niet zover dat ik een hele kleine tattoo op m'n pols mag. Het zijn maar twee woorden. ;( Maar nee, het is nog altijd;'Je hebt er nu één, dat is de eerst komende jaren wel genoeg.'
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:34:19 #59
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_100596863
En bekijk het zo, die twee woorden blijven er nog wel een paar jaar zitten uiteindelijk
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 14:18:52 #60
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_100599234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:01 schreef Høken het volgende:
Ik krijg m'n moeder maar niet zover dat ik een hele kleine tattoo op m'n pols mag. Het zijn maar twee woorden. ;( Maar nee, het is nog altijd;'Je hebt er nu één, dat is de eerst komende jaren wel genoeg.'
Hoe oud ben je? :P
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_100604942
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef GimmeGore het volgende:
En bekijk het zo, die twee woorden blijven er nog wel een paar jaar zitten uiteindelijk
Dat weet ik. Ik weet wat een tattoo inhoudt..... Plus, je weet niet hoeveel emotionele waarde ik aan die tattoo hecht. Het is niet voor niets dat ik die woorden wil, op m'n pols.
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:18 schreef Skaai het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? :P
16. En zij is nu bezig met d'r tweede tattoo uitzoeken.
pi_100605395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:17 schreef Høken het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik weet wat een tattoo inhoudt..... Plus, je weet niet hoeveel emotionele waarde ik aan die tattoo hecht. Het is niet voor niets dat ik die woorden wil, op m'n pols.

[..]

16. En zij is nu bezig met d'r tweede tattoo uitzoeken.
Gewoon stiekem doen. En als je er later spijt van krijgt een pijnlijke en dure laserbehandeling ondergaan (meerdere sessies). Is leuk!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_100608451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:30 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Gewoon stiekem doen. En als je er later spijt van krijgt een pijnlijke en dure laserbehandeling ondergaan (meerdere sessies). Is leuk!
niet elke shop zal hem zetten als je pas 16 bent en er geen ouder/voogd bij aanwezig is. denk de meeste niet trouwens.
pi_100608739
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef dawg het volgende:

[..]

niet elke shop zal hem zetten als je pas 16 bent en er geen ouder/voogd bij aanwezig is. denk de meeste niet trouwens.
Ik ken ze niet niet, dat je gewoon vanaf je 16e zo bezig kan. Misschien een of andere gare beunhaas.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_100609927
er zijn ook shops die uit principe niet 16 jarigen tattooeren (? moeilijk woord :') ) ook niet als er een ouder bij is. En terecht lijkt me :)
pi_100610438
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik ken ze niet niet, dat je gewoon vanaf je 16e zo bezig kan. Misschien een of andere gare beunhaas.
Daar laat zij haar tats zetten. Een vriend (thuisprikker for sure)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:20:38 #67
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_100611798
Tja, dan zal je toch echt nog 2 jaar moeten wachten of je moeder op andere wijze moeten overtuigen (bedreiging ofzo)
pi_100634608
@gimmemore: da's een flink project! Moet je idd ff voor sparen ;)..
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:32:04 #69
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100634742
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:17 schreef Høken het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik weet wat een tattoo inhoudt..... Plus, je weet niet hoeveel emotionele waarde ik aan die tattoo hecht. Het is niet voor niets dat ik die woorden wil, op m'n pols.

[..]

16. En zij is nu bezig met d'r tweede tattoo uitzoeken.
Op je 16de moet je ook nog niet inkten joh..
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:57:02 #70
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_100635479
Wat wordt hier trouwens bekrompen gereageerd als een jong iemand een tattoo wil.
Als Høken nou graag die tattoo wil, omdat het voor haar een speciale betekenis heeft of gewoon omdat ze het mooi vindt (who cares waarom zij een tattoo wil, alsof ze zich tegenover een stel mensen op internet moet verantwoorden)
Waarom moet daar dan direct zo kansloos op gereageerd worden met dingen als: zal wel een thuisprikker of een gare beunhaas zijn.
En al zou het een thuisprikker of een gare beunhaas zijn, als Høken daar nou toch eens gelukkig mee is?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:59:11 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100637336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:01 schreef Høken het volgende:
Ik krijg m'n moeder maar niet zover dat ik een hele kleine tattoo op m'n pols mag. Het zijn maar twee woorden. ;( Maar nee, het is nog altijd;'Je hebt er nu één, dat is de eerst komende jaren wel genoeg.'
Niet zo janken, als het niet mag van je ma, dan mag het niet. Als het echt zo belangrijk is voor je, dan vind je het vast geen probleem om er 2 jaar mee te wachten.
Resistance is futile.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 13:01:01 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_100637404
Trouwens, die eerste is toch ook lichtelijk mislukt dus er die twee jaar kun je dan direct gebruiken om eens een fatsoenlijke tattoo-boer uit te zoeken. :P
Resistance is futile.
pi_100637645
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:57 schreef GimmeGore het volgende:
Wat wordt hier trouwens bekrompen gereageerd als een jong iemand een tattoo wil.
Als Høken nou graag die tattoo wil, omdat het voor haar een speciale betekenis heeft of gewoon omdat ze het mooi vindt (who cares waarom zij een tattoo wil, alsof ze zich tegenover een stel mensen op internet moet verantwoorden)
Waarom moet daar dan direct zo kansloos op gereageerd worden met dingen als: zal wel een thuisprikker of een gare beunhaas zijn.
En al zou het een thuisprikker of een gare beunhaas zijn, als Høken daar nou toch eens gelukkig mee is?
Lees eens goed, die gare beunhaas ging over tattoeerders die 16-jarigen zonder toestemming van een ouder/voogd bekliederen. Als zij een tat wil, moet ze dat zelf weten. Ik ken ze wel jonger, kennis van me had er 1 op haar 14e.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_100652370
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Lees eens goed, die gare beunhaas ging over tattoeerders die 16-jarigen zonder toestemming van een ouder/voogd bekliederen. Als zij een tat wil, moet ze dat zelf weten. Ik ken ze wel jonger, kennis van me had er 1 op haar 14e.
+ het feit dat de tat die ze nu heeft uit bibberlijnen bestaat. Ik weet dat ik belerend overkom, maar ik heb ook 10 jaar gewacht tot ik me liet tatoeëren en achteraf ben ik daar zooo blij mee. Anders had ik nu met een foute 90's zelf ontworpen 'tribal' (westerse 'tribal'stijl) cicak op mijn bovenarm gezeten. Het is zonde, als jonge mensen zich laten tatoeëren en daar later spijt van krijgen. Lees anders voor de grap de topicreeks over tatoeage verwijderen eens door. Let wel, het hoeft niet zo te zijn, niet iedereen is gelijk. Maar iedereen denkt en voelt anders in zijn/haar tienerjaren/puberteit dan pak 'm beet 10 jaar later. Mag ik hopen tenminste...
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:26:10 #75
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_100652929
Je kan ook spijt krijgen van een tattoo waar je 10 jaar op hebt gewacht. Dat lijkt mij heel erg persoonlijk. Ik wil pas op zoek gaan naar een goeie shop als ik zeker weet wat ik op mijn lijf wil, andere mensen laten zich op vakantie tatoeëren en weer iemand anders laat zich prikken alsof het wekelijkse routine is.

Ik snap best dat als je 16 bent je moeder niet wil dat je binnen no time vol zit getekend, op je jonge lijfje. Aan de andere kant is mams zelf ook bezig met tattoos, dan maak je het voor een kind juist aantrekkelijker om er een te nemen.
Maar als je moeder bezig is met haar eigen tweede tattoo, waarom maak je geen deal dat je hem samen laat zetten? Is ze erbij en kunnen jullie elkaar handjes vast houden, schept een soort band O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')