SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Dan zal moblo wel weer boos worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef Etsu het volgende:
Misschien is het tijd voor een opruiming in de OP, want de helft van de mensen zijn niet eens actief hier.
Ohja tuurlijk.quote:
Jup. Lekker standaard.quote:
Een vergane Camelaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jup. Lekker standaard.
Eerst camel, maar die zijn na een avondje stappen de volgende dag echt kut. Dan is heel je keel naar de klote.
Nah, ze slaan gewoon net kut op je keel. Voor de rest zijn ze praktisch hetzelfde als marlboro's of lucky's.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een vergane Camelaar.![]()
Zonde man, zonde.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef Flitskikker het volgende:
Voordat deze dichtgaat zullen we het volgende weekeinde verwelkomen vermoed ik.
Welnee. Ik rook trouwens zonder filter, en die heb je niet van Marlboro of Lucky Strike.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nah, ze slaan gewoon net kut op je keel. Voor de rest zijn ze praktisch hetzelfde als marlboro's of lucky's.
Heb ook een tijdje shag gerookt, maar dat was puur om te leren draaien voor belangrijker genotsmiddelen.
Sla ze.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:44 schreef Etsu het volgende:
mijn ouders willen de woonkamer wit maken qua meubels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |