Volgens het Meertens instituut is de naam niet gegeven in Nederland sinds 2006. Ik denk dus eigenlijk dat het arme schaap in het buitenland geboren is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad! Hoe kan zou iets goedgekeurd worden!
dat was mn punt juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dan moet het Nevaeh zijn..
Maar al je kijkt op sites als babyboom zie je ook neveah's omdat het heaven zou zijn![]()
de que maakt het wel afquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Bij mijn zus op het plein woont een M i s s t i q u e
Heb 2 favorieten, maar sta nog wel open voor ingevingen. Maar we hebben nog even dus ik ga me er vooral niet druk over makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef wickie het volgende:
Octo, hoe is het jullie namenzoektocht?
Wij zijn zo blij met onze uiteindelijke keuze![]()
Kan niet wachten het te kunnen gaan gebruiken.
It wasn't me..al lijken die klanken natuurlijk best behoorlijk als je je niet luisterende kleuter wil corrigeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad! Hoe kan zou iets goedgekeurd worden!
Gisteren een jongetje in een winkel dat door zijn moeder Dien werd genoemd, echt zoals hoe je Fien uitspreekt. Ik gok dat hij Dean heette
en als ie aangereden wordt 'Gewond':')quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:45 schreef Vivi het volgende:
En als ie dood is heet ie dan "Wonderlijk" ?
En als die later van beroep arts wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken wel een paar kindjes die 'wonder' heten
ongelooflijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef octopussy het volgende:
Hier op het KDV een kindje dat Perfect heet
Oh nee die i word zeker geen y. Dat vinden we allebei niet mooi. gaat idd om de loze h en eventueel de t.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:14 schreef SacreCoeur het volgende:
ah loze letters, hmm een loze h hier of daar vind ik wel mooi.
vind een i die opeens een y wordt veel erger
In het umcg werkt echt een dokter Arts.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:09 schreef PM-girl het volgende:
Ik ken wel iemand met de achternaam Dokter. Dokter Dokter
Of iemand met de initialen D.A.R.M. Dokter D.A.R.M. Jansen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |