Heej!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk 'voordat Groofsken m erin gooit'
ook geen naam voor ons, wel leuk voor een konijn ofzo
Mijn nieuwe nichtje het zo. het is niet mijn smaak. Ik hou van wat meer pit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef Ssserpente het volgende:
Fleur staat op het lijstje. Vind ik iets leuker dan Fleure.
Mijn vader heette Roel (Roelof) en ons dochtertje heeft als tweede naam Roelien. Niet een naam die ik normaal zou kiezen, maar ik vind dat een vernoeming wel zichtbaar moet zijn. Flore (naar Roelof) vond ik mooier, maar dit staat niet bij de eerste naam. Andere opties zijn nog: Roel (met puntjes op de e), Roelle (ook puntjes), Roeline, Roelfien, Roelie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Rory78 het volgende:
Onze tweede krijgt als peetoom Roel en als peettante Karin. Nou wil ik de doopnamen graag voluit meegeven. Met Karin ben ik gauw klaar; dat wordt Catharina of Carolina in geval van een meisje en Carolus in geval van een jongen. Maar bij Roel wordt het moeilijker: Roeland of Roelof in geval van een jongen, maar wat te doen voor een meisje??
een collega van mij heet r o e l f i n aquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Rory78 het volgende:
Onze tweede krijgt als peetoom Roel en als peettante Karin. Nou wil ik de doopnamen graag voluit meegeven. Met Karin ben ik gauw klaar; dat wordt Catharina of Carolina in geval van een meisje en Carolus in geval van een jongen. Maar bij Roel wordt het moeilijker: Roeland of Roelof in geval van een jongen, maar wat te doen voor een meisje??
Of June! Juun is ui in 't Zeeuws.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:00 schreef trui het volgende:
ja doe dan Pomme! past wel bij Lente! en zeker niet pitloos!
ja, da's dan weer meer pittig dan met meer pit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Of June! Juun is ui in 't Zeeuws.
Vroeger vond ik dat een prachtige naam!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
zojuist komt op facebook gelezen
s. h a e l y n n
Gelukkig dan dat je op tijd het licht hebt gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat een prachtige naam!
En dat ik geen dochters hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat je op tijd het licht hebt gezien.
briljant tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe erg ook als het niet meer paste en je zo'n kaartje dan ook gewoon verstuurt![]()
Haha, we zijn er al 2 weken definitief uit. Maar Hasse is inderdaad wel een hele mooie naam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
nou Wicky als je er nog niet uit was.
ik denk dat Beregd je een mooie voorzet geeft
Mette & Hasse <3
Betekenis van Deirdre: "De betekenis van de naam is niet zeker, misschien is hij afgeleid van Keltisch derdriu 'de woedende' of Gaelisch deoirid 'met een gebroken hart'." aldus Meertens. Leuke betekenissen :-/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:21 schreef octopussy het volgende:
Gatver![]()
Deidre vind ik wel aardig, maar is volgens mij door het gros van de Nederlanders niet uit te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |