Jup, is de achternaam... Milio komt blijkbaar van Emilio, Dylan vind ik vreselijk 90210quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik neem toch aan dat die laatste twee de achternaam zijnAnders is het wel een tikje over the top
Kleine snor? Bij vrouwen? J-A!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ohjoh
[ afbeelding ]
als deze jasjes en kleine snorretjes weer in de mode komen sla ik over, maar kik-kid enzo,neh, stelletje maffo's
Het is een meisje geworden met een korte naamquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:48 schreef Sjeen het volgende:
Even een heel ander onderwerp... Als je een lange achternaam zou hebben, met een voorzetsel erbij. Zou je dan voor een korte naam gaan of juist eentje met meerdere lettergrepen?
Mijn baas wordt binnenkort papa en ik ben heeeeel nieuwsgierig hoe een eventueel jongetje of meisje zou gaan hetenDenk dat ik zelf voor één of max. twee lettergrepen zou gaan.
Ja? Waarvoor vind jij die handig dan? Zodat je je merchandise kan personaliseren?quote:
Die 2de vind ik maar raar.quote:Op maandag 5 september 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kwam er ook nog 2 tegen
W iel (j)
Izab ela (aan elkaar dan he)
quote:Het minst leuke:
Veel mensen schrijfen mijn naam verkeert.
Izabela is de Poolse spelling. Wordt hetzelfde uitgesproken als Isabella.quote:Op maandag 5 september 2011 15:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die 2de vind ik maar raar.
Als in Beela?
alle polen hebben allemaal de zelfde naam zo wat. zal vast wel een zu(zia(verkort) zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Izabela is de Poolse spelling. Wordt hetzelfde uitgesproken als Isabella.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef Yellowflower84 het volgende:
Ah, Jonathan is prachtig! Komt door Richard Bach en zijn Jonathan Livingston Seagull bij mij, lol. En Rem is toch een normale naam? Kijk naar Rem Koolhaas bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |