abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:23:26 #151
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_100511079
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef Olment het volgende:

[..]

Gewoon cloth kopen :P
of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100511310
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.
wotlk wel volgens mij (kan me ergens vaag herinneren dat een kameraad van me zijn tabbard aan deed als we een skadi mountrun deden)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_100511764
Cloth inleveren werkt niet meer. Wat wel kan is uiteindelijk in de cata heroics de tabard dragen. Of gewoon lowlevel quests doen in starter zones enz.

In wotlk werkt het alleen voor heroics en level 80 dungeons.
pi_100512297
Gister begonnen met de faction in Ghostlands (tranquillian oid) na een quest of 20 was ik 5.4-21k revered.
Belachelijk dat je 1.1, 2.2 of 3.3k rep krijgt per quest.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:45:28 #155
159966 lifeblind
pi_100512318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
Cloth inleveren werkt niet meer.
Gelukkig maar, heb me toch een berg gold gespendeerd aan cloth kopen op de AH toendertijd :')
pi_100512490
Ja lekker die 75 rep per stack :P . Gaan die tabards toch een stuk sneller.
pi_100512716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Gelukkig maar, heb me toch een berg gold gespendeerd aan cloth kopen op de AH toendertijd :')
same, ik was toen ongeveer 3.5k gold kwijt per faction :P
(edit: zat op zeer overpriced realm)
pi_100513807
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
pi_100513866
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100513948
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.
Fishen is leuker dan je denkt.
Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
pi_100514014
quote:

[..]

stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeite :P
pi_100514212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:

[..]

Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
Gewoon lekker muziekje aan, of een serie aan zetten. zorg dat je je dobber kan zien en zorg dat je het kan horen als je wat vangt.
Every war is different, every war is the same.
pi_100514379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef TwyLight het volgende:

[..]

stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeite :P
Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?
Wat is het nou?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_100514449
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?
Wat is het nou?
Best logisch, natuurlijk zijn er overal bots voor, maar of het slim is om ze te gebruiken is een 2e. Je kunt als je een bot gebruikt maaaanden geen problemen hebben, maar het kan ook na een half uur al voorbij zijn met een ban op je battlenet.
pi_100514461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:

[..]

Dat helpt inderdaad heel erg.

Wat ik ook vaak doe is m'n laptop erbij pakken en een serie of film aanzetten. Dan op mijn pc het geluid iets harder zodat ik die splashes hoor wanneer ik beet heb. Gewoon lekker vissen, muis op de dobber zetten en bij een splash klikken. Opnieuw inwerpen, muis goedzetten en weer verder kijken naar de serie.
pi_100514532
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat helpt inderdaad heel erg.

Wat ik ook vaak doe is m'n laptop erbij pakken en een serie of film aanzetten. Dan op mijn pc het geluid iets harder zodat ik die splashes hoor wanneer ik beet heb. Gewoon lekker vissen, muis op de dobber zetten en bij een splash klikken. Opnieuw inwerpen, muis goedzetten en weer verder kijken naar de serie.
te laat mijn heer te laat..
Every war is different, every war is the same.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:28:09 #167
159966 lifeblind
pi_100514534
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pas
pi_100514575
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef dekkered het volgende:

[..]

te laat mijn heer te laat..
Haha inderdaad :) . Was zo lang bezig met dat hele verhaal :') .
pi_100514684
Ik heb er een addon voor dat ik niet op een skill/knop hoef te drukken voor in te werpen maar gewoon 2x op rechtermuisknop te klikken,
uit eigen ervaring is me gebleken dat dit best wel fijner is dan de hele tijd met je muis naar de skill of met je hand naar 1 t/m = toe gaan.
(minder meters maken met je muis :P
pi_100514770
quote:

[..]

Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbot :P

/edit/
Ohja indien het verboden is moet je de link maar verwijderen.
pi_100514946
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Chau het volgende:

[..]

Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbot :P

/edit/
Ohja indien het verboden is moet je de link maar verwijderen.
is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?
edit: nvm, niet voor Pools :P net gelezen :P
pi_100515027
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Olment het volgende:

[..]

is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?
Voor alles waar je kunt vissen, werd vaak gebruikt in Dalaran door mensen voor de coin achievs.
Hij flikkert gewoon de dobber erin en loot als die iets te pakken heeft.
pi_100515084
MrFishIt vind ik stukken beter werken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100515185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pas
Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoeg :') bovendien zie ik ze regelmatig in Uldum ;(
pi_100515367
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoeg :') bovendien zie ik ze regelmatig in Uldum ;(
Ik koop ores ook altijd van dezelfde persoon, smijt opeens iets van 200 stacks elementium ore erop voor 20g p/s. Koop telkens direct alles op, gebruik de helft en gooi de rest erweer op voor 26ish gold :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')