of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.quote:
wotlk wel volgens mij (kan me ergens vaag herinneren dat een kameraad van me zijn tabbard aan deed als we een skadi mountrun deden)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:23 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
of wotlk instances doen. Of classic. Maar weet niet of je daar nog rep krijgt als je hoger level bent.
same, ik was toen ongeveer 3.5k gold kwijt per factionquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb me toch een berg gold gespendeerd aan cloth kopen op de AH toendertijd
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeitequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? een Bot aanmaken. Ik wil zelf niet al dat vissen doen.
Gewoon lekker muziekje aan, of een serie aan zetten. zorg dat je je dobber kan zien en zorg dat je het kan horen als je wat vangt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.
Fishen is leuker dan je denkt.
Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
stuur anders gelijk een mail naar support@blizzard.com dat je een ban wil, bespaard je wat moeite
Best logisch, natuurlijk zijn er overal bots voor, maar of het slim is om ze te gebruiken is een 2e. Je kunt als je een bot gebruikt maaaanden geen problemen hebben, maar het kan ook na een half uur al voorbij zijn met een ban op je battlenet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:24 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je beweert net de de AH overspoeld wordt met goedkope waar van bots, en nu beweer je dat blizzard ze er zo tussenuit haalt?
Wat is het nou?
Dat helpt inderdaad heel erg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:15 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat het 3th party software is en geen aangepaste macro.
Fishen is leuker dan je denkt.
Fix een fishmaat, zorg voor een ts/vent om te praten, of leuke guildchat. Dan is het zo "klaar" en vang je ongeveer 5 stacks per uur (uit pools dan)
te laat mijn heer te laat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad heel erg.
Wat ik ook vaak doe is m'n laptop erbij pakken en een serie of film aanzetten. Dan op mijn pc het geluid iets harder zodat ik die splashes hoor wanneer ik beet heb. Gewoon lekker vissen, muis op de dobber zetten en bij een splash klikken. Opnieuw inwerpen, muis goedzetten en weer verder kijken naar de serie.
Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Kon dat nu maar, cloth inleveren. Er zitten genoeg bots op de server die honderden stacks op het AH zetten voor el cheapo
Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbotquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:33 schreef Chau het volgende:
[..]
Beste Fishbot atm. Enige manier waarop je gepakt kan worden is als iemand report ect. Mensen die ik ken die het gebruiken zijn iig nog nooit gebanned geweest door het gebruik van Pirox fishbot
/edit/
Ohja indien het verboden is moet je de link maar verwijderen.
Voor alles waar je kunt vissen, werd vaak gebruikt in Dalaran door mensen voor de coin achievs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
is die bot voor gewoon fishen in ocean of ook voor pools?
Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Waarom zouden dat bots zijn? Ik ben met mijn warrior nu op 48, en ik heb ondertussen al zo'n 200 stacks van allerlei soorten cloth op de AH gezet, puur alleen wat ik geloot heb uit dungeons, komt geen bot aan te pas
Ik koop ores ook altijd van dezelfde persoon, smijt opeens iets van 200 stacks elementium ore erop voor 20g p/s. Koop telkens direct alles op, gebruik de helft en gooi de rest erweer op voor 26ish goldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als er elke dag honderden stacks op het AH gezet worden door spelers met vage namen weet ik genoegbovendien zie ik ze regelmatig in Uldum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |