Gisteren ook echt alleen maar idioten gehad met dungeons doen. Eerst gequeuend voor een random zandalari, kwam in ZA, maar na 2 minuten had ik dat wel gezien (ninjapullen, mensen die spontaan de andere kant oprennen etc). Maar goed, daarna opnieuw voor een random zandalari, kom ik weer in ZA, alweer zo'n kutgroepquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Skillstorm het volgende:
In het begin van cataclysm viel het allemaal wel mee met PvE. Er waren nog mensen met verstand etc.
De paar keren dat ik tegenwoordig PvE doe zit het bomvol idioten en klootzakken.
Daarom doe ik alleen nog maar PvP.
Ik had tanken al bijna opgegeven omdat ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
werdt godverdomme tijd
als iets kut tankte was het wel dat je steeds een dooie targette
ik heb vanwege die bug een berg aan geflame mijn kant op gekregen als ik aggro verloorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:16 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik had tanken al bijna opgegeven omdat ik dacht dat het aan mij lag.
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb vanwege die bug een berg aan geflame mijn kant op gekregen als ik aggro verloor
Hm, op dode mobs inhakken heb ik nooit zo'n last van gehad, ik kijk nog altijd wel naar de healthbar van mn geselecteerde tegenstander, 't is alleen wat meer tabben altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.
Ik ga het morgen weer eens proberen.
Ik als noob ben over het algemeen zo met mijn rotatie bezig dat ik dat nog wel eens vergeetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:24 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, op dode mobs inhakken heb ik nooit zo'n last van gehad, ik kijk nog altijd wel naar de healthbar van mn geselecteerde tegenstander, 't is alleen wat meer tabben altijd
ik blijf het proberenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Klopt, ik verloor ook regelmatig threat omdat ik gewoon nog op een dode mob in stond te hakken terwijl de rest al bezig was met de andere mobs.
Ik ga het morgen weer eens proberen.
WTFquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Respect voor de fire mage 2million dps over 10 seconde
je bedoelt met zo'n tabbard?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef TwyLight het volgende:
GVD, kan geen Undercity/Thunder Bluff etc. rep halen in TBC dungeons
dat is vanaf het begin al bekent gemaakt omdat je in TBC dungeons rep krijgt voor TBC factions. In alle andere krijg je dat niet op een paar na dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef TwyLight het volgende:
GVD, kan geen Undercity/Thunder Bluff etc. rep halen in TBC dungeons
Gewoon cloth kopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, ik was keihard aan het strijden voor Ambassador, krijg je dit geouwehoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |