abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100452898
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef lipjes het volgende:

Ja ach, soms heb je van die idioten.
wij hadden gisteren een hunter die ineens ging rondrennen door ZA en daarna bij de boss niet wilde luisteren (4wipes)
hunter gekickt, nieuwe DPS, boss in 1 keer down incl de rest van de bosses
Dat is niet te vergelijken, dat is standaard :7

Blistering, ik begrijp niets van die kick-rules! Soms kan je iemand direct kicken, soms niet-nooit whatever. Heb je een leuke groep, wil je daarmee meer heroics doen, wil er 1 niet, maar verlaat de groep ook niet met als gevolg dat je dus niet verder kan en diegene kan je ook niet meer kicken want de heroic is al klaar |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100452949
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken, dat is standaard :7

Blistering, ik begrijp niets van die kick-rules! Soms kan je iemand direct kicken, soms niet-nooit whatever. Heb je een leuke groep, wil je daarmee meer heroics doen, wil er 1 niet, maar verlaat de groep ook niet met als gevolg dat je dus niet verder kan en diegene kan je ook niet meer kicken want de heroic is al klaar |:(
Mja, dit slaat gewoon he-le-maal nergens op. Natuurlijk ook net op dat ene zeldzame moment dat healers een exotic bag krijgen dat ik zo'n mongool in m'n groep krijg. Nu dus al 10 minuten aan het wachten, en nog altijd is die kneus afk.

Ik ga zo maar weg, te frustrerend dit soort gasten.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:02:23 #53
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100453021
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef Blistering het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat jullie wel van die idioot afkonden en wij niet :').
het leukste was nog wel dat onze dungeon guide zelfs na 3 wipes nog vriendelijk tegen hem was :')

kreeg wel op een leuke manier de hint dat ik nog mijn pvp gear aan had:
die is nog niet gesocket he, en die heft ook nog geen gems he.... :P
pi_100453094
Ik zat me ook gruwelijk te irriteren vrijdagavond... 2 of 3 keer een groepje gehad met en tank hunter... naja. zo'n achterlijke gogogo mongool die non stop zit te pullen en loopt te bleren dat ik maar op moet schieten?! in draktharon kwam ik die figuur tegen, en in gundrak (normal)

Ik heb het 2 minuten aangekeken.. maar toen ie na trollgore ook die andere mutsboss begon te pullen terwijl ik nog rustig daarheen aan het hobbelen was heb ik m'n excuses aangeboden aan de healer en maar geleaved.

Overigens had ik hetzelf zaterdag met zo'n dk gogogo-want-ik-heb-geen tijd figuur.

De bedoeling is dat je lekker relaxed als een leuk groepje instances gaat doen zonder stress en snelsnelsnel want ik moet morgen lvl85 zijn?
pi_100453259
Ik begin als healer ook een broertje dood te krijgen aan mensen die schijnbaar als enige doel hebben om continue te rennen in instances. Gisteren had ik amper tijd om questitems op te pikken. De tank had de dungeon al gedaan en vond het ontzettend leuk om toch maar continue door te rennen ondanks verzoeken van mijn kant om even te wachten omdat ik nog bepaalde items moest hebben. Je had hem moeten horen toen hij dood ging omdat ik dus maar gewoon de benodigde items oppakte en hij dus al een stuk verder als mij was ;(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:17:12 #56
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100453401
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik begin als healer ook een broertje dood te krijgen aan mensen die schijnbaar als enige doel hebben om continue te rennen in instances. Gisteren had ik amper tijd om questitems op te pikken. De tank had de dungeon al gedaan en vond het ontzettend leuk om toch maar continue door te rennen ondanks verzoeken van mijn kant om even te wachten omdat ik nog bepaalde items moest hebben. Je had hem moeten horen toen hij dood ging omdat ik dus maar gewoon de benodigde items oppakte en hij dus al een stuk verder als mij was ;(
dat is dan toch zijn probleem?
Ik ben zelf tank en rushte gisteren ook snel door ZA heen, maar zag dat de healer het prima aankon.
Zodra ik merk dat de healer wat problemen heeft dan doen we het gewoon wat rustiger aan :)
pi_100453578
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:17 schreef lipjes het volgende:

[..]

dat is dan toch zijn probleem?
Ik ben zelf tank en rushte gisteren ook snel door ZA heen, maar zag dat de healer het prima aankon.
Zodra ik merk dat de healer wat problemen heeft dan doen we het gewoon wat rustiger aan :)
Het healen ging verder prima :7 . Maar ik wil graag wat tijd om items op te pikken als ik nadrukkelijk verzoek om even wat rust. Maar lezen is schijnbaar moeilijk tegenwoordig. :P
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 8 augustus 2011 @ 10:27:40 #58
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100453746
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het healen ging verder prima :7 . Maar ik wil graag wat tijd om items op te pikken als ik nadrukkelijk verzoek om even wat rust. Maar lezen is schijnbaar moeilijk tegenwoordig. :P
zelfde verhaal als de hunter van ons van gisteren dus :P
pi_100454254
overigens is het queuen als dps in de ochtend een onbegonnen zaak merkte ik:P
stond 14 min in de queue en nog niks :)

Ben maar weer gaan tanken :P nog 4 barretjes en dan zu Hyjal ;)
http://eu.battle.net/wow/(...)t/anagratos/advanced
pi_100454633
Tsjongejonge wat maakt die crossbow van FL trash een herrie zeg. En ik was nog wel zo blij dat ik mijn extreme holepuncher kon vervangen voor eindelijk weer eens een boog, blijkt het net zo'n kutherriemaker te zijn. :(
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100454681
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

male draenei
Hier is er nog een om te lachen
http://eu.battle.net/wow/en/character/veknilash/Janusnl/advanced

Ik vind hem leuk :6
pi_100454777
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:43 schreef Anakin24 het volgende:
overigens is het queuen als dps in de ochtend een onbegonnen zaak merkte ik:P
stond 14 min in de queue en nog niks :)

Ben maar weer gaan tanken :P nog 4 barretjes en dan zu Hyjal ;)
http://eu.battle.net/wow/(...)t/anagratos/advanced
Is het niet dat je pas op 80 naar Hyjal kan? Ipv op ..8 zoals vorige expansions.
pi_100455030
hoop het niet eigenlijk.. ben da hele northrend al weer redelijk beu :P
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2011 @ 11:16:57 #64
159966 lifeblind
pi_100455193
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:10 schreef Anakin24 het volgende:
hoop het niet eigenlijk.. ben da hele northrend al weer redelijk beu :P
Hyjal is pas vanaf 80 (dan staat in ieder geval pas die quest om er naartoe te gaan op het bord), 78-80 is icecrown in northrend om te levellen.
pi_100455292
hmmz.. weet het nie meer zeker hoor ;) heb al een pala en een dk gelvl'd naar 85.. maar wist niet meer of ik inderdaad 80 moest zijn om in hyjal te beginnen.

naja.. dan maar effe instances gaan rennen de komende 2 lvl's ;) weinig zin om die saaie rommel daar nog es te gaan doen.
pi_100455369
Ik geloof inderdaad dat je die quests om naar Hyjal te gaan pas krijgt op 80. Net als die Hero's Call/Warlord's Command van dat bord.
pi_100455819
Yes je moet 80 zijn, nog maandje geleden gedaan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_100455849
Gister mn eerste 5 matches gedaan met mn nieuwe rated BG groep.
4-1, ging erg lekker.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:08:15 #69
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100456843
*O* Mijn eerste (nieuwe) 2 setsbonus is eindelijk equiped! *O* (Had in het begin heel weinig zin in dungeons, dus haalde mijn cap zelden tot nooit! :') Nu ik meer raid wel!)
pi_100457089
Ja ik snap die regels ook niet wanneer iemand nou wel en niet gekickt mag worden etc. Het is i.i.g. zo dat ik het 9 van de 10 keer niet kan doen wanneer ik het wil :O
pi_100457418
Hier in ieder geval wat patch notes, de precieze regels zijn niet bekend (en worden ook niet bekend)

quote:
We’re making a number of hotfixes to address use of the Dungeon Finder and vote kick tools. The following hotfixes will require realm restarts to implement, which are likely to be next Tuesday’s weekly maintenance.

• Players who are outside a dungeon for more than a few minutes are now immediately able to be kicked.
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.
• If three or more players group queue with each other it will require an additional vote for them to kick anyone they did not group queue with.
• If a group queue of 4 kicks the one person that they did not group queue with they will each receive a more severe penalty to their ability to initiate future kicks.
• If someone initiates a vote kick for someone they group queued with they will not incur a penalty to their ability to initiate future kicks.

With these changes we hope to reduce some undesirable behavior and annoyances, and encourage greater patience when using the Dungeon Finder. In addition, keep in mind that both initiating and agreeing to vote kick have always carried the same weight to your ability to kick in the future. It's always best to save your votes for when it really counts to ensure your ability to kick is available when it does.

We’ll of course be watching how these changes work to improve these systems, and always appreciate your feedback.
pi_100457775
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* Mijn eerste (nieuwe) 2 setsbonus is eindelijk equiped! *O* (Had in het begin heel weinig zin in dungeons, dus haalde mijn cap zelden tot nooit! :') Nu ik meer raid wel!)
Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin in :P
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:41:41 #73
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_100457843
• If queuing as a group with a tank or healer, and the tank or healer drops group (or is kicked) soon after joining, those that queued with them will also be removed from the dungeon.

wait... whaaaaaaaaaaat
pi_100457973
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:41 schreef lipjes het volgende:

wait... whaaaaaaaaaaat
dat klopt niet. Ik ben wel is geleaved met een maatje als tank, maar hij werd nooit gekicked of removed.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:59:12 #75
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100458407
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:39 schreef Pixell het volgende:

[..]

Pff hoe doe je dat? Ik heb daar dus nooit zin in :P
Zoals ik zeg. Ik doe bijna geen dungeons meer. Zul Aman en Zul Gurub komen nu al mijn neus uit! :r Heel soms doe ik er nog wel eens één, met de guild. Maar aangezien ik tegenwoordig weer iets meer raid, krijg ik dus (meestal) 7x een bepaald aantal Valor points. Dan gaat het weer iets beter met mijn Valor cap! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')