Alleen dungeons spelen en dan telkens de hoogst mogelijke dungeon (oranje), dus niet random dungeons. Moet je eens opletten hoe snel het gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo snel kunnen levelenik zit al op 3 days played met mijn paladin, en ze is pas level 57
Mét 30% xp bonus
Zal dat vanavond eens proberen jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja je moet die NPC's laten tanken, maar die gaan ook dood als je niet uitkijkt. Er zit ook een healer bij, probeer die een beetje bij de elite weg te houden voor zover dat lukt
2 days, 1 hour played op mn level 70 warlockquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik snap niet hoe mensen zo snel kunnen levelenik zit al op 3 days played met mijn paladin, en ze is pas level 57
Mét 30% xp bonus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
2 days, 1 hour played op mn level 70 warlock
Dan is 2 days, 1 hour nog langzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ik heb de laatste tijd meer zoiets van "Welke character moet ik nou spelen!" Inmiddels zijn al mn 5 85ers half geared. Ik weet gewoon niet wat ik nou wil gearenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:40 schreef Skillstorm het volgende:
Heb de laatste tijd minder zin in WoW.
Waar je de meeste lol mee hebt?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:15 schreef Metonae het volgende:
Ik heb de laatste tijd meer zoiets van "Welke character moet ik nou spelen!" Inmiddels zijn al mn 5 85ers half geared. Ik weet gewoon niet wat ik nou wil gearen
>.>quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar je de meeste lol mee hebt?
Of gewoon allemaalVrijdag doen we een achievementrun met het guild en mijn vriend staat als Joker ingeschreven; die heeft een tank, healer, melee dps en ranged
Omdat je door de muziek opgefokt raakt, ga je sneller door je levels heen?quote:
Ja, het is magisch!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Omdat je door de muziek opgefokt raakt, ga je sneller door je levels heen?
Ik heb helemaal geen muziek/geluid bij het raiden; ik wil ventrilo goed kunnen horenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:07 schreef Silmarwen het volgende:
Ik level op Disturbed/Korn/Prodigy etc. Werkt echt wel.Tijdens raiden ook, kan me dan ook beter concentreren.
Ja bij nieuwe raids ik ook niet. Maar na de 50ste keer ICC doe ik mooi zachtjes muziek aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen muziek/geluid bij het raiden; ik wil ventrilo goed kunnen horen
Wanneer je je bloodspec maar aan hebt heb je in ieder geval geen agro verlies.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:47 schreef Anakin24 het volgende:
ach ja, vond het al zo raar dat ik alsnog de hoogste dps had(en geen aggro verlies of wat dan ook
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |