wat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ben je over drie dagen niet lekker doe baar meer
Dat gaat wel over en als je het dan bijhoudt heb je daar geen last meer van.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ah getver man, je ballen scheren.
Ben je over drie dagen niet lekker doe baar meer want dat heb je van die schuurpapier ballen D:/
Volgende keer andere middelen proberen schat, gaat je vriendin op prijs stellen...
Zo een antieke, waar je alles er af scheurt als je een keer niest.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef Marktplaatsman het volgende:
Gebruiken jullie gewoon een scheermes?
Mweh nee,quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat gaat wel over en als je het dan bijhoudt heb je daar geen last meer van.
Ik wil je ook wel komen martelen met een potje wax >:'Dquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef Marktplaatsman het volgende:
Gebruiken jullie gewoon een scheermes?
No way...quote:
Moet ook wel, want als je het niet bijhoudt gaat het na 2 dagen jeuken als een malle.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat gaat wel over en als je het dan bijhoudt heb je daar geen last meer van.
Je maakt een grapje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
gaat je vriendin op prijs stellen...
Misschien moet je eens op scheerlesquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef Marktplaatsman het volgende:
Als ik een scheermes gebruik raakt dat hele ding verstopt
Daar kun je bakken met geld mee verdienen als je je normen en waarden opzij schuiftquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel komen martelen met een potje wax >:'D
Nee, ik ben kei hard sadist, geen problemen mee.. tenzij je nog andere dingen dan je ballen harsen gaat verwachtenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kun je bakken met geld mee verdienen als je je normen en waarden opzij schuift
Ik verwacht uberhaupt al niet dat je mijn ballen gaat harsenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nee, ik ben kei hard sadist, geen problemen mee.. tenzij je nog andere dingen dan je ballen harsen gaat verwachten
Je kontje laten harsen zie je dan wel weer zitten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwacht uberhaupt al niet dat je mijn ballen gaat harsen
Maar andere dingen zijn welkom
omdat anders zijn vriendje haren in zijn mond krijgt.....quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:31 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Je kontje laten harsen zie je dan wel weer zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |