Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
???quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef Dudeweiser het volgende:
topicsteal!dat dit kan in nederland etc. etc.
De reden dat ik liever heb dat mijn verdedigers kunnen koppen dan verdedigen. Als je beetje kan verdedigen is dat toch niet nodigquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:38 schreef Toefjes het volgende:
2 aanpassingen gedaan:
GK: Cech (laat ik nog even staan, want blijkt 28 contracten te hebben)
DR: Sagna
DC: Gallas
DC: Touré
DL: Clichy
MC: Essien
MC: Mikel
MC: Diaby
LF: Kalou (vervangen door Nani)
SC: Anelka
RF: Agbonlahor. (vervangen door Valencia)
Maar speel tegen gasten nu die veel te goed zijn, vanochtend tegen een kerel die met Nando 3 uit 3 corners scoorde. Kon me er niet tegen verweren, een pijnlijke 2-7 het resultaat.
En baal van de slechte teams die je gewoon wegklikken als ze zien dat je 1 of een halve ster meer heb
Nou, qua speltechnisch ben ik eigenlijk vrij waardeloos. Zal het meer aan liggen, met fifa 12 maar in de eerste week eens de skill moves masteren, want word ook bij vlagen duizelig van mn tegenstanders. Maar ja, had fifa eigenlijk lang opzij gelegd, omdat ik druk was met relaties enzo. Nu goed single en het spelletje onder het stof vandaan gehaald. Eigenlijk is het dus de schuld van de vrouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De reden dat ik liever heb dat mijn verdedigers kunnen koppen dan verdedigen. Als je beetje kan verdedigen is dat toch niet nodig
ik ga vanavond om 2 uur ns fifa spelen danquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:06 schreef Blocko het volgende:
[me=Blocko] heeft ontdekt dat de spelers zo rond 02:00 veel slechter zijn dan de mensen die overdag spelen.
[/me]
Geen idee waarom, soms lijkt het wel of ze gewoon dronken achter die console kruipen.
vanavond om 2 uurquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga vanavond om 2 uur ns fifa spelen dan
Linkerbumper ingedrukt houden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zijn al die scheidsrechters in Fifa 11 nou nep of zitten er een paar tussen die ook echt bestaan?
En hoe schiet je een vrije trap strak laag in een hoek?
Wat?!?! Bestaat mijn grote held Hans van de Noteboom niet echt???quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En ja, alles scheidsrechters zijn fake.
Jawel die speelt nu bij Malaga.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat?!?! Bestaat mijn grote held Hans van de Noteboom niet echt???![]()
Haha, ja Ruud van Nistelrooij van toen ze nog geen licentie hadden iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jawel die speelt nu bij Malaga.Z'n alter ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardcore diss als je daarvoor wordt uitgemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef brainbird het volgende:
[..]
kubieke aap, of aap tot de derde macht
Maar je bent wel mooi de lul als Nederlander in dat shirt. Dan denk je ook van welke club durft nou zoooon sponsor te nemen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Hardcore diss als je daarvoor wordt uitgemaakt
Dat denk ik ook bij Utrechtquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef brainbird het volgende:
[..]
Maar je bent wel mooi de lul als Nederlander in dat shirt. Dan denk je ook van welke club durft nou zoooon sponsor te nemen.
VVV-Venlo hield ook "simpel" staandequote:Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef Tim86 het volgende:
Dat denk ik ook bij Utrecht
[ afbeelding ]
Waarom Wilders Elftal eigenlijk?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goud!! Voor mijn Wilders elftal. Die moet ik gewoon hebben!
quote:
Ow, dat is mijn gevoel voor humor. Wilders United en dan allemaal negers er in. Denk dat ik het over 5 dagen weer zat ben, ga ik weer iets anders doen.quote:
Wilders heeft niets tegen negersquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat is mijn gevoel voor humor. Wilders United en dan allemaal negers er in. Denk dat ik het over 5 dagen weer zat ben, ga ik weer iets anders doen.
Ja, is ook zo, maar negers wel tegen Wilders. En 11 islamieten... Tja, moet zelf ook lol er in hebben he?quote:
Als je nou: Aisatti, El Ham, Ibi etc erin deed.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat is mijn gevoel voor humor. Wilders United en dan allemaal negers er in. Denk dat ik het over 5 dagen weer zat ben, ga ik weer iets anders doen.
Je kan er wel iets van maken..quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:22 schreef Toefjes het volgende:
Tja, maar marrokanen, met Nederlanders, allemaal uit andere competities, krijg je toch een waardeloze chemistry?
En zojuist een Eto'o geschikt voor 4-3-3 verkocht voor 17K. Gekocht voor 11K. En dat geld geinvesteerd in een nieuwe Eto'o voor 10.750, ook geschikt voor 4-3-3, en nog 33 contracten. Gaat er op voor 18K BN. Qua zaken doen gaat het erg gemakkelijk zo
waarom geen aissati in plaats van Taarabtquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Tim86 het volgende:
Je kan er wel iets van maken..
-------El Ham - Chamakh---
---------------Taarabt------------
Assaidi-----------------Amrabat
--------------El Ahmadi-----------
El Akchaoui--??--??--Nalbantoglu
-----------------Sinouh------------
CB's hoeven niet Marokkaans te zijn voor chem...Eredivisie is genoeg. Of 2 die samen een felgroene link hebben..
Boussoufa kan links voor in. Taarabt is er ook IF, RM El Mohamady (egypte, briljante naam). Zidan natuurlijk ook ee goede spits..quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan er wel iets van maken..
--Assaidi--------------------???--
El Akchaoui--??--??--??
Omdat SIF Taarabt echt een uber eindbaas isquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:48 schreef brainbird het volgende:
[..]
waarom geen aissati in plaats van Taarabt
Ja oke, snap ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Omdat SIF Taarabt echt een uber eindbaas is
Assaidi-----------------Amrabat
El Akchaoui--??--??--Nalbantoglu
-----------------Sinouh------------
anelka is ook moslimquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:55 schreef Rijstbal het volgende:
Haha zou leuk zijn als Hamlap naar Fullham verkast.
El ham - Chamakh
Rvp.
Ahahahaquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Anelka - Chamakh
---------Nasri--------
Ribery-------?
----------Diaby-------
Abidal-Sakho-Rami-Sagna
Maar dan is het ineens een standaard Frans team ongeveer
HAHA!quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Ahahaha
Trouwens wat heb ik gemist, 85 Huntelaar is opeens 25k in plaats van 170 /./
Rerelease omdat hij TOTW zatquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Ahahaha
Trouwens wat heb ik gemist, 85 Huntelaar is opeens 25k in plaats van 170 /./
Geen if´s NOT INTERESTEDquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ge5kgeUjbbgWg
Morgen een giveaway
Alle redelijk vaste posters die hem willen hebben mogen een pm sturen en dan loot ik morgenavond wel
16 spelers + coach. Coach Mihaylovic is ook wel wat waard met die formation kaart eroverheen,
Probeer anders eens 4-3-3 te spelen. Sinds ik dat speel verlies ik vrijwel nooit meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:11 schreef KrAlex het volgende:
Iemand tips voor een leuk team? Heb ongeveer 110K te spenderen. Had laatst een serie a team met leuke spelers, maar daar won ik niet of nauwelijks wedstrijden mee.
Bedankt voor je tip ik ben redelijk bekend met het spel. Ik heb ook al een Turkse Superlig team opgebouwd en daarmee won ik mijn meeste wedstrijden. En speelde daar ook met een lager chemistry omdat ik allemaal spelers had die niet in de juist opstelling zaten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Probeer anders eens 4-3-3 te spelen. Sinds ik dat speel verlies ik vrijwel nooit meer.
Ben er ook al achter gekomen dat als je t spel een beetje snapt ook met een lekker cheap team een heel heel eind komt![]()
Ik heb zojuist een nieuw BPL team gemaakt
Arshavin-RVP-Wallcot
Essien-Nasri-Milner
Evra-Kompany-Terry-Richards
Reina
RVP als ST en Nasri als CM doen even pijn in de porto(vergeleken met hun andere kaarten) maar het speelt echt super.
Tja die voorhoede ziet men hier niet graag, maar is zeker niet slechtquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip ik ben redelijk bekend met het spel. Ik heb ook al een Turkse Superlig team opgebouwd en daarmee won ik mijn meeste wedstrijden. En speelde daar ook met een lager chemistry omdat ik allemaal spelers had die niet in de juist opstelling zaten.
Bij mijn Serie A team was alles 100% dus ik dacht dat ik daar wel lekker mee kon aanvallen. Op de zijkanten Robinho en Pato voor snelheid en Ibrahimovic die ze erin kopt, maar ik kon voorin maar niet goed combineren. Geen enkele pass kwam goed aan.
Denk nu ook een een BPL team. 4-3-3 met een aantal snelle spelers. Agbonlahor, Young, Nani, Lennon, Walcott. Zie veel mensen met deze spelers spelen heb ze nog niet eerder gebruikt.
Haha over de voorhoede ben ik al achter gekomen, ben al een tijdje deze topics aan het volgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tja die voorhoede ziet men hier niet graag, maar is zeker niet slecht
Op t middenveld kan je ook nog als je het goedkoop wilt houden Mikel Arteta halen. Verder zou ik echt nasri aanraden, die passjes zijn heerlijk.
Ik ga m'n Essien denk ik weer de deur uit doen, vind hem niet zo fijn spelen als CM
Inderdaad heb even gekeken voor alternatieven, maar 4-3-3 en dan CM is gewoon erg duur. Niet betaalbaar voor mij als ik een leuk team wil opbouwen met 110K.quote:
Zit je op de Xbox dan? Eh ps3 bedoel ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad heb even gekeken voor alternatieven, maar 4-3-3 en dan CM is gewoon erg duur. Niet betaalbaar voor mij als ik een leuk team wil opbouwen met 110K.
Nasri - Touré - Silva
Lijkt me een erg fijn middenveld, met 2 goede dribbelaars met een lekkere pass en een sterke kopper die alles op het middenveld opschoont. Alleen gaat dat middenveld al bijna 75k kosten.
Playstation 3, vergeten te zeggen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit je op de Xbox dan? Eh ps3 bedoel ik
Vandaar. Ik heb Nasri 4-3-3 CM op de kop kunnen tikken voor 12k. Normaal gaat ie voor 15 ofzo.quote:
Klopt dat heb ik ook als ik speel met mn Turkse Superlig team. Dan wilt alles wel beter lukken, maar aan de andere kant lijkt me een middenveld met Nasri Toure Silva gewoon heerlijk om mee te spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vandaar. Ik heb Nasri 4-3-3 CM op de kop kunnen tikken voor 12k. Normaal gaat ie voor 15 ofzo.
Maar ik zou echt voor wat goedkopere gaan hoor. Bij mij was het namelijk altijd zo dat ik veel slechter ga spelen als ik zie dat mijn spelers allemaal beter zijn.. Dan had ik zo iets van: je bent beter dus zorg maar dat je m scoort / tegenhoudt, als je snapt wat ik bedoel
1 aanmelding so far, deadline is 18u. Platform xboxquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ge5kgeUjbbgWg
Morgen een giveaway
Alle redelijk vaste posters die hem willen hebben mogen een pm sturen en dan loot ik morgenavond wel
16 spelers + coach. Coach Mihaylovic is ook wel wat waard met die formation kaart eroverheen,
Mag ik me bij deze zo aanmelden? Moet tot 6uur werken en kan niet pm en via m'n telefoon :pquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1 aanmelding so far, deadline is 18u. Platform xbox
crap?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:35 schreef laucas het volgende:
Vermaelen/Kompany/Toure zijn redelijk c
Vermaelen/Kompany/Toure zijn goedkope maar goede krachten. Dzeko is een sterke/kopsterke, en redelijk cheape spits.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:04 schreef KrAlex het volgende:
Ik heb nu het volgende bij elkaar gekocht.
David Silva - CAM 85 - 8500
Samir Nasri - CAM 85 - 11000
Nigel de Jong - CDM 80 - 1200
Yaya Touré - CDM 83 - 4000
Mikel Arteta - CDM 82 - 1600
Marouane Fellaini - CDM 81 - 1500
Gaël Glichy - LWB 81 - 1600
David Luiz - CB 81 - 3200
Alex da Costa - CB 83 - 2000
Bacary Sagna - RB 82 - 3600
Gervinho - CF 82 - 6200
Robin van Persie - CF 85 - 9000
En ik heb nog 58.500 coins over. Plus heb nog in trade spelers als Buffon en Pato(Edit verkocht 6500) zitten.
Ik wil nog 2 goede wissels voor op de CB positie. Zit te denken aan John Terry en een wat goedkopere Engelsman.
Op goal heb ik nog iemand nodig kwa stats is Given niet verkeerd en goedkoop ook nog. Cech heb ik een ontzettende hekel aan, maar is met zn stats ook beste goedkoop.
En dan heb ik nog 2 goede ST nodig. Tevez en nog een wat sterkere kopper als wissel denk ik. Begint er in ieder geval op te lijken. Heb als opstelling toch maar voor de 4-2-3-1 gekozen omdat een betaalbare opstelling is en ik normaal gesproken ook altijd met deze opstelling speel. Hoop dat het dit keer wel gaat draaien
Hey dan heb ik tegen jouw gespeeld! Of tegen 1 van de 100.000 anderen met dat teamquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een nieuw BPL team gemaakt
Arshavin-RVP-Wallcot
Essien-Nasri-Milner
Evra-Kompany-Terry-Richards
Reina
+ Assaidiquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:13 schreef Tim86 het volgende:
Even kijken of ik Fer en Sulejmani kan promoten
http://forum.ea.com/uk/posts/list/910671.page
primaquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mag ik me bij deze zo aanmelden? Moet tot 6uur werken en kan niet pm en via m'n telefoon :p
Haal een LM versie, die kan ook op CAM spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk IF hebben als CAM
Met 9 Chem?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haal een LM versie, die kan ook op CAM spelen.
Dat wordt lastiger, tenzij hij omringd is door Heerenveen spelers.quote:
Wazig..weet het ook niet zeker, maar ik dacht het wel..anders zijn er genoeg andere opties.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef GuRBuH het volgende:
Dagoberto als spitsST > CF > CAM
En het is Oussama Assaidi, niet Ousmane Timmah![]()
Maar is Community Shield echt een officieel duel? United gebruikte 5! wissels :S
Hoe heet je team dan? Heb namelijk pas 1 keer met dat team gespeeld en ik won in de verlenging met 6-1.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hey dan heb ik tegen jouw gespeeld! Of tegen 1 van de 100.000 anderen met dat team
Het was een grapjequote:Op maandag 8 augustus 2011 16:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe heet je team dan? Heb namelijk pas 1 keer met dat team gespeeld en ik won in de verlenging met 6-1.
Zat naar hem te kijken, maar in formatie zag ik m alleen voor 5k en dat vond ik iets te gortig. Maar ik houd m in de gaten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:18 schreef Tim86 het volgende:
Verhoek op RW/RF is echt super..veel beter dan zijn stats doen vermoeden.
Het ergste is nog dat die ratings ook echt kloppen..al die linksbacks zijn kutquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat had ik eigenlijk stiekem gehoopt dat Poulsen die 2de erin knalde tegen PSV, heeft de Eredivisie eindelijk een IF LB.
Tja maar dan krijg je misschien net zo'n IF als Granqvist, met 80 shootingquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Wat had ik eigenlijk stiekem gehoopt dat Poulsen die 2de erin knalde tegen PSV, heeft de Eredivisie eindelijk een IF LB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb even de naam van je club nodig en 5 items/spelers met details op de trade waar ik een trade offer voor kan sturen.
Trade 1: 4 spelers
Trade 2: 4 spelers
Trade 3: 4 spelers
Trade 4: 4 spelers
Trade 5: 1 coach en 3 van je 4 items/spelers retourAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Maarten Martens, Lasse Schöne, Bakkal, Eriksen, Hutchinson..opties genoegquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:39 schreef GuRBuH het volgende:
Jep. Nu alleen nog een vervanger voor Toornstra vinden, die bakt er weinig van
Nu ben je wel even zoet. Ik stuur GTA volgende maand wel op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:19 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zal vanavond wat crappy bronzes op de markt pleuren
Die lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:46 schreef laucas het volgende:
71 Eriksen ben ik nog steeds naar op zoek
Nah. Slap ventje. Heb de IF. merk weinig verschil. Maar m'n ajax team speelt wel fijnquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:01 schreef Tim86 het volgende:
De loting via random.org heeft bepaald dat inschrijving nummer 2 de loting heeft gewonnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOORGESTOKEN KAART!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb even de naam van je club nodig en 5 items/spelers met details op de trade waar ik een trade offer voor kan sturen.
Trade 1: 4 spelers
Trade 2: 4 spelers
Trade 3: 4 spelers
Trade 4: 4 spelers
Trade 5: 1 coach en 3 van je 4 items/spelers retour![]()
Gratz to Dude en leuke actie Tim![]()
Vroeger deed ik vaak Verdedigend en Counter attack. Tegenwoordig alles op standaard, speelt stukken beter (plus dat ik zelf ook beter ben geworden en geen gare tactics hoefquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:37 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat ik op de PS3 speel en niet op de xbox, sympathieke actie om een elftal weg te loten, en iemand op weg te helpen.
Vraagje, tijdens de wedstrijd kun je kiezen om high pressure/posession/counter attack enzo te spelen.. Welke instellingen pakken jullie? En kiezen jullie voor een balanced, defensive of attacking strategie?
Als mijn team kwalitatief beter is kies ik weleens voor high pressure. Als ik achter sta ga ik aanvallen. Je moet gewoon inspelen op wat er gebeurt in de wedstrijd, het heeft zeker effect.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:37 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat ik op de PS3 speel en niet op de xbox, sympathieke actie om een elftal weg te loten, en iemand op weg te helpen.
Vraagje, tijdens de wedstrijd kun je kiezen om high pressure/posession/counter attack enzo te spelen.. Welke instellingen pakken jullie? En kiezen jullie voor een balanced, defensive of attacking strategie?
Hij maakte een statementquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Rijstbal het volgende:
Haha tegenstander stond eerst 2-0. 2x de shhh celebration met replays. Ik kom terug met 4-2 en hij gaat weg. Hij had nog een veel beter team ook. Ik zeg waarom ga je weg? Zegtie: You're a cheat fuck off!!!
Fernanoscorres.
Een BPL team met allemaal elegante voetballers.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een leuk team om te bouwen ben een beetje klaar met mijn Nederlands team
Budget?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een leuk team om te bouwen ben een beetje klaar met mijn Nederlands team
Misschien begin ik wel gewoon weer vanaf het begin lekker grinden. Als ik mijn nederlands team verkoop heb ik denk ik 15kquote:
Bundesliga of Serie A dan misschien?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien begin ik wel gewoon weer vanaf het begin lekker grinden. Als ik mijn nederlands team verkoop heb ik denk ik 15k
Denk dat ik voor Serie A ga knal ik gewoon al mijn spelers op de lijst en ga ik weer eens knutselenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bundesliga of Serie A dan misschien?
doe maar morgen op de post, ik heb nog twee weken vakantie hequote:Op maandag 8 augustus 2011 19:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nu ben je wel even zoet. Ik stuur GTA volgende maand wel op.![]()
Gooi eens wat spelers op de trade jungskequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
doe maar morgen op de post, ik heb nog twee weken vakantie he
jawohl Herr Tim, ik gooi ze er nu op en stuur ik je een PM'tjequote:Op maandag 8 augustus 2011 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gooi eens wat spelers op de trade jungske
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawohl Herr Tim, ik gooi ze er nu op en stuur ik je een PM'tje
Ja, dat is altijd kut..heb ik ook met Lensie en Vertonghen..heb er standaard 1 vd 2 op de tradepile staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
krijg je dat gedonder met duplicates weer![]()
waarom kan ik niet gewoon 2 Krasicen hebben in 2 squads?!
Nice! Hoe heet die skill?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/87231699
Akka achter het standbeen. Ook wel Hocus Pocus genoemd. Als je naar rechts loopt met een 5* skillplayer dan is de beweging met de rechterstick van midden naar links naar boven naar links naar onder. Je maakt een soort Anker zeg maar.quote:
Thanksquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef Fenomeno het volgende:
TOTY Berba gehaald voor 111k
Nette goal lindgren
Het wil mij niet lukkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Akka achter het standbeen. Ook wel Hocus Pocus genoemd. Als je naar rechts loopt met een 5* skillplayer dan is de beweging met de rechterstick van midden naar links naar boven naar links naar onder. Je maakt een soort Anker zeg maar.
[..]
Thanks
Suazo...wat een beest is dat. Maakt bijna al mijn doelpunten!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga denk ik mijn 4312 team verkopen. Het is echt een verschrikkelijke opstelling. Wel zonde want ik vond Giovinco wel heerlijk spelen maar ik ga hem niet gebruiken in mijn budget 433 want daar heb ik Suazo al staan die fantastisch is!
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bXoUdf2sbbhcL
Dat was het team. Maar het lijkt wel een soort trechter. Ik ben zo verslaafd aan mijn 433 waarbij ik lekker het hele veld kan gebruiken.
Haha, ik had dat gister ook bijna gedaan, dat zou dan de 1e keer voor mij zijn geweest. Alles ging zo slecht en ik begreep er niets van. Toen kwam ik er achter dat mijn moral onder de 40 zat, begreep er niets van want zoveel had ik niet verloren.quote:
Ach ja ik moest toch al een nieuwequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, ik had dat gister ook bijna gedaan, dat zou dan de 1e keer voor mij zijn geweest. Alles ging zo slecht en ik begreep er niets van. Toen kwam ik er achter dat mijn moral onder de 40 zat, begreep er niets van want zoveel had ik niet verloren.
Kleine aanpassing aan m'n 1e team gemaakt, het begint ergens op te lijken.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#m3bPJMKobbhfG
leuke team.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Apekoek het volgende:
Hierbij presenteer ik mijn team "The Johnsons"_!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanxquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ook een goede, alleen komt zijn naam niet in het beeld en kost het me te veel chemistryquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is een Zweedse manager, 65 rating en die heet Jonsson btw
Ja eigenlijk wel..als je 4 wedstrijden op rij wint dan gaat je chem iets van 10 omhoog bij je basisspelers ofzo, dus dat duurt aardig lang en tot die tijd spelen ze brak. Ik heb die team morale +10 wel vaak in mijn bronzen premium pakjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Hmm, chemistry goed, rating goed, is het moreel weer niet goed! Het is ook altijd wat. Hoe kun je het moreel weer opkrikken? Kaartjes aanschaffen daarvoor noodzakelijk?
Er is ook een 72 CM Bradley Johnson bij Norwich..dat is een geupgrade transfer. En je hebt Gudjohnson ook nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:40 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ben ik de eerste die morale 0 gaat bereiken, haha. Ga eens even kijken of ik cheap aan kaartjes kan komen, bedankt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel..als je 4 wedstrijden op rij wint dan gaat je chem iets van 10 omhoog bij je basisspelers ofzo, dus dat duurt aardig lang en tot die tijd spelen ze brak. Ik heb die team morale +10 wel vaak in mijn bronzen premium pakjes
Niet cheap. Ik zoek meestal naar goedkope zilveren squad morale. Ff naar de 59e minuut en dan kan je ze wel voor paar 100 coins oppikken. Gelukkig verlies ik bijna nooit meer ( even afkloppen) dus heb ze al een tijdje niet meer nodigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ben ik de eerste die morale 0 gaat bereiken, haha. Ga eens even kijken of ik cheap aan kaartjes kan komen, bedankt!
Haha zou fantastisch zijn, heb idd PS3. Nu met 3k is er niet veel uit te breiden :p kunnen we daarna wel een pot als een benefiet tegen elkaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:05 schreef Fenomeno het volgende:
Apekoek zit je op PS3 of Xbox?
Als je op de PS3 zit wil ik wel een kleine donatie maken voor je heldenteam
Zeker kut geregeld, nou, ga niet weer een paar duizend coins er weer tegen aan gooien, doe wel een zooi potjes tegen 1 sterren computerteams. Vind t best. Als ik die moreel kaarten koop, en ik krijg weer klop online kan ik weer opnieuw kopen, hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef Tim86 het volgende:
Moraal is wel kut geregeld...1 keer verliezen en het kost je 9 moraalpunten per speler ofzo en je moet 4 keer winnen om dat terug te verdienen.
Het is een beest. De toty althans. Beetje traag maar elke kopbal en afstandsschot zitten er in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Rijstbal het volgende:
Ffe een team maken met Llorente. Hoor vaak positieve dingen over deze gozert.
Welke spelers zoek je nog?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha zou fantastisch zijn, heb idd PS3. Nu met 3k is er niet veel uit te breiden :p kunnen we daarna wel een pot als een benefiet tegen elkaar.
Net mn eerste pot gespeeldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is een beest. De toty althans. Beetje traag maar elke kopbal en afstandsschot zitten er in.
Rating ?quote:
Staan er nog niet bij. Zijn alleen nog tweets van FLT. Rating en topic komen ddnk ik pas morgen, hih heeft nu meetings.quote:
Jij hoopt 74 silver, ik een gold voor het top eredivisie elftal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Staan er nog niet bij. Zijn alleen nog tweets van FLT. Rating en topic komen ddnk ik pas morgen, hih heeft nu meetings.
Beter wordt hij gold. Dan is die ook niet zo duur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Jij hoopt 74 silver, ik een gold voor het top eredivisie elftal.
Van belangrijk naar minder belangrijk:quote:
http://twitter.com/#!/TheRealGraoullyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
iemand linkje naar de Twitteraccount van die gozer?ben zn naam vergeten
Oh je wilde Stenman ipv Pieters? Ik dacht dat je Drankfist aanzag voor Stenmanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, Stenman is toch een LBen dat plaatje was niet echt toch
nee ik kijk wel eens voetbal hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh je wilde Stenman ipv Pieters? Ik dacht dat je Drankfist aanzag voor Stenman
quote:
twitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 20:22:37(SUB) RW - Ajax's Miralem "For the last time, I don't play board games that make animals appear out of nowhere" Sulejmani reageer retweet
Hoe moet ik dat interpreteren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]twitter:TheRealGraoully twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 20:22:37(SUB) RW - Ajax's Miralem "For the last time, I don't play board games that make animals appear out of nowhere" Sulejmani reageer retweet
Dat Sulejmani IF is.quote:
Diaby, Fletcher, Chamack?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef DannyDeko het volgende:
Rosicky is echt een held. Goede dribbel goed schot en is niet makkelijk van de bal te zetten.
Weet iemand nog meer van dit soort goedkope typetjes die veel beter zijn dan hun stats doen vermoeden? Uit de Premier League *
Jerome van Birmingham cityquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef DannyDeko het volgende:
Rosicky is echt een held. Goede dribbel goed schot en is niet makkelijk van de bal te zetten.
Weet iemand nog meer van dit soort goedkope typetjes die veel beter zijn dan hun stats doen vermoeden? Uit de Premier League *
2 goede goals en gewoon een erg solide wedstrijd. Veel acties, erg dreigend en eindelijk eens echt fit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef Doublepain het volgende:
ik heb ajax niet gezien maar hoe speelde sulejmani?? Scoorde hij van afstand? Assists??
zijn afmaken wordt dus ergens in de 90quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 goede goals en gewoon een erg solide wedstrijd. Veel acties, erg dreigend en eindelijk eens echt fit.
Dat betwijfel ik..hij is nu een 72 silver..ze gaan er echt geen wereldtopper van maken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zijn afmaken wordt dus ergens in de 90
Moarrrrr!?? Wil net zo'n helden team maken als ik heb van de Serie Aquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:52 schreef DannyDeko het volgende:
Jij was toch (1 van) degene die Fer zo geweldig vind? Hoe gebruik je hem, en in welke formatie? Ik speel nu 4-3-3 en ben er weinig van onder de indruk. Fer onder de maatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik..hij is nu een 72 silver..ze gaan er echt geen wereldtopper van maken.
http://www.fut11info.nl/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel is IF Eriksen waard? Als AMC of als CF? Op PS3.. Ik vind dat nogal lastig in te schatten..
Als meest centrale man in een 4-3-2-1, maar dat is volgens mij dezelfde rol als in een 4-3-3. Hij is dan de meest verdedigende van de 3 middenvelders. Fysiek ijzersterk, degelijke pass, mega hard en goed afstandsschot en kopt veel corners binnen. Ook de minder diepe goalkicks van de tegenpartij weet hij altijd te claimen in het luchtduel. Echt mijn favo speler in deze FIFA misschien wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij was toch (1 van) degene die Fer zo geweldig vind? Hoe gebruik je hem, en in welke formatie? Ik speel nu 4-3-3 en ben er weinig van onder de indruk. Fer onder de maat
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja kutding je had ook een htc moeten kopen
Ok, bij mij inderdaad centraal op het middenveld ook. Ik zal nog eens wat wedstrijdjes met hem spelen, en als het bij mij niet werkt dan komt Viktor Elm daar te staanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als meest centrale man in een 4-3-2-1, maar dat is volgens mij dezelfde rol als in een 4-3-3. Hij is dan de meest verdedigende van de 3 middenvelders. Fysiek ijzersterk, degelijke pass, mega hard en goed afstandsschot en kopt veel corners binnen. Ook de minder diepe goalkicks van de tegenpartij weet hij altijd te claimen in het luchtduel. Echt mijn favo speler in deze FIFA misschien wel.
Ik heb wel een goede sample met hem..320 wedstrijd (57 goals)
Idd had wel weer eens een goede gold RW/RF willen zien, de eredivisie heeft er al zo weinig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:01 schreef Rijstbal het volgende:
Kutzooi. Dat wordt weer 30-40k betalen.
Wijnaldum, Lens, Beerens?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Idd had wel weer eens een goede gold RW/RF willen zien, de eredivisie heeft er al zo weinig.
DAT is pas een statement!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:32 schreef Tauchmeister het volgende:
En we hebben een record: rage quit na drie minuten
Wijnaldum heb ik op CM, Lens IF is onbetaalbaar voor mij. Beerens te slecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wijnaldum, Lens, Beerens?
Heeft iemand nog een silver Tyton of Eriksen die hij kwijt wil voor een redelijke prijs? (PS3)
Lens IF wordt simpelweg bijna nooit aangeboden dus is de prijs al een half jaar enorm hoog. Maarja op dit moment bezit ik maar 6kquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:42 schreef Doublepain het volgende:
lens if heb ik voor 25k gewoon kijk naar de 150 aanbod, buitenlanders weten niet wat hij waard is en bieden niet.
Ik heb een IF Eriksen voor 5k erop staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wijnaldum, Lens, Beerens?
Heeft iemand nog een silver Tyton of Eriksen die hij kwijt wil voor een redelijke prijs? (PS3)
Ja, maar dies niet silver he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een IF Eriksen voor 5k erop staan.
Die all silver Braziliaanse teams zijn vet irritant die duwen gewoon mijn Italianen omver terwijl ze 3 koppen kleiner zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:38 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben nu bij de finale van een online silver cup met wel 1.250 coins als winstbonus, maar elke keer als ik een match wil starten kom ik dezelfde gast tegenEn aangezien ik al 2 keer van zijn BraSilvers verloren heb.... T zijn trouwens niet de standaard gasten want hij gebruikt geen skills, alleen maar lofted through balls.
Edit: Verloren godver, weer genaaid. Die gast had een compleet BPL silverteam met alleen maar 74's en hij kon er echt niks mee. Tot hij 1 keer ontdekte dat Hoillett sneller is dan AnitaContinu hoog diep op Hoillett, in de laatste minuut scoort hij doordat zn mislukte schot keihard tegen zn 2e spits aanknalt en achter Vermeer rolt
![]()
Ik dacht net ff IF de Fauw te kopen voor 1000 coins, in formatie. Gaat iemand ineens 5000 bieden :S Wss de eigenaar ofzoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:16 schreef Doublepain het volgende:
heb net van brasilvers gewonnen, niemand komt lang if de fauw_O_ en bulykin met een hattrick
Iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:16 schreef Tim86 het volgende:
Zo debiel dat ze IF De Fauw bij Roda hebben gedaan
Hoe kom je nou weer bij 5K?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Doublepain het volgende:
omg 5k voor verhoek?? Zijn stats zijn echt niet 5k waard!
Degene die ik kocht op PS3 was de enige die er op stond vandaag en gisteren, en die was ook 5k buy now. Heb m alleen gekocht voor 2,5 en hij is nog RM ook :/quote:
Da wil niet zeggen dat dit ook zijn marktwaarde is, maar dat is hier volgens mij al 8000 keer uitgelegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kijk op xbox 5k en zelfs een van 12,5k
Ja, das erg leuk. Maar als je hem wilt hebben en hij staat er niet op voor de 'marktwaarde' dan zul je toch echt meer moeten neerleggen. Ik heb toen een keer Elyounoussi niet gekocht omdat ik hem te duur vond, hij was boven zijn marktwaarde. Daarna heb ik m nooit weer gezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Da wil niet zeggen dat dit ook zijn marktwaarde is, maar dat is hier volgens mij al 8000 keer uitgelegd.
Ja, het hangt er allemaal vanaf hoeveel geduld je hebt natuurlijk, maar Verhoek zit gewoon in pakjes en ik kom hem vaak genoeg tegen voor normale prijzen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, das erg leuk. Maar als je hem wilt hebben en hij staat er niet op voor de 'marktwaarde' dan zul je toch echt meer moeten neerleggen. Ik heb toen een keer Elyounoussi niet gekocht omdat ik hem te duur vond, hij was boven zijn marktwaarde. Daarna heb ik m nooit weer gezien.
Als ik hem nu wil hebben moet ik wel 5k ervoor betalen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Da wil niet zeggen dat dit ook zijn marktwaarde is, maar dat is hier volgens mij al 8000 keer uitgelegd.
Tja, als je zo denkt..zo werkt het gewoon met silvers. Zijn iets zeldzamer en dus moet je wat beter opletten en af en toe wat meer geduld hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik hem nu wil hebben moet ik wel 5k ervoor betalen.
Nu, sinds kwartier geleden in packs.quote:
Oh, dan ga ik even de search button spammen. Ik wil hem zo graag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu, sinds kwartier geleden in packs.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik even de search button spammen. Ik wil hem zo graag.
59:18 stond op de klok..die verkoper zal wel geschrokken zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:33 schreef Doublepain het volgende:
![]()
Ik zag er niet eens 1 voorbij komen en Fut11 zegt dat er nog 0 zijn verkocht.
Lucky you
Low rated gold IF's zijn vaak niet zo heel duur..denk dat zijn prijs vrij laag zal zijn, maar 5K is al best redelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zou Brouwers moeten kosten op PS3..? Hij staat er op voor 5k bin
Danku.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Low rated gold IF's zijn vaak niet zo heel duur..denk dat zijn prijs vrij laag zal zijn, maar 5K is al best redelijk.
Hoe speelt Sulejmani?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Na de mijne geen Sulejmani gezien..en ook nog geen Osorio...maken ze die krengen extreem zeldzaam nu ofzo
Geen idee, heb later op de avond pas tijd om te spelen.quote:
Steenkolenengelsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:18 schreef Tim86 het volgende:
hahahaha was dit iemand van hier toevallig?
http://chirb.it/thdDdd
Komt hiervandaan
http://forum.ea.com/uk/posts/list/917460.page
Veel verschil met de gewone? Naar mijn ervaring vallen bijna alle zilvere if's tegen.:P De gewone vind ik al als een gold spelen. Maar nu hij aan de rechterkant staat lijkt het me ook een stuk fijner spelen doordat hij linksbenig is. De LF'S en RF'S trekken toch altijd naar binnenquote:
liga portugesa! Daar kan je echt een heerlijk team mee maken, zeker 3412quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
Oeh bijna al weer een nieuw topic (:
Na mijn succesvolle "Budget serie A" en "BPL" team wil ik nu weer een nieuw teampje maken.
Alleen jammer dat er zo weinig over blijft van leuke competities, heb nu namelijk al: BBVA, Serie A, BPL, Lique 1...
What to do with them moneysss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |