Goed om te horen. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef On het volgende:
Mijn cd's zijn in prima staat binnengekomen. Bedankt en succes met de verdere verkoop!
Voor ¤20,- incl. stuur ik ze op. Reden hiervoor is het feit dat vanaf 5 cd's de verzendkosten stijgen omdat het >500g. is. Voor akkoord mag je me een pm sturen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
Pain of salvation Remedy Lane
Pain of salvation Entropia
Pain of salvation One hour by the concrete lake
Pain of salvation The Perfect Element
Pain of salvation Scarsick
Voor EUR 18 incl. verzending?
Je hebt PMquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Voor ¤20,- incl. stuur ik ze op. Reden hiervoor is het feit dat vanaf 5 cd's de verzendkosten stijgen omdat het >500g. is. Voor akkoord mag je me een pm sturen!
Edit: zonder case, maar alleen de boekjes + cd's kan natuurlijk ook, dan is 18e akkoord.
Die van mij nog niet...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef On het volgende:
Mijn cd's zijn in prima staat binnengekomen. Bedankt en succes met de verdere verkoop!
Kan nooit lang meer duren!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die van mij nog niet...
Geniet ervan! En denk erom: Pink Floyd niet nuchter kijken!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:23 schreef The_Dean het volgende:
DVD's in perfecte staat ontvangen, mijn dank is erg groot
Nooitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:35 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Geniet ervan! En denk erom: Pink Floyd niet nuchter kijken!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Dio Dio's inferno; the last in live
Dire straits On the night
Eric Clapton/BB King Riding with the King
Judas Priest Painkiller (rem.)
Megadeth Rude awakening
Megadeth Youthanasia (rem.)
Metallica S&M
Muse Origin of Symmetry
Nirvana Unplugged in NY
Nirvana Nirvana
25 euro? Zelfde plek afhalen in Leeuwarden maandag?
Dit moet als pakket worden verzonden, vanwege de dvd's. Voor ¤26,- stuur ik het op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:57 schreef dj_ko het volgende:
Robbie Williams Live at the Albert
Rolling Stones Live at the Max
Faithless Live at Alexandra Palace
Ibiza Lounge Volume1
Ibiza Lounge Volume2
Ibiza Lounge Volume3
Faithless Outrospective
20 euro inc?
PM gestuurd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef The_Dean het volgende:
Dio Dio's inferno; the last in live
Dire straits On the night
Eric Clapton/BB King Riding with the King
Judas Priest Painkiller (rem.)
Megadeth Rude awakening
Megadeth Youthanasia (rem.)
Metallica S&M
Muse Origin of Symmetry
Nirvana Unplugged in NY
Nirvana Nirvana
25 euro? Zelfde plek afhalen in Leeuwarden maandag?
Ja, dat schiet niet echt op. Mocht de deal met The_Dean niet doorgaan dan post ik het hier!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:26 schreef On het volgende:
[..]
Oke laat mijn bod danmaar, dan zou alleen Blackfield overblijven.
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:49 schreef chansadres het volgende:
CD's vandaag binnengekomen.
Nogmaals bedankt!
Veel plezier ermee!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mijn cd's zijn zojuist bezorgd, waarvoor dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |