Gemeente dit & dat zul je blijven horen dit seizoen, of het nu goed of slecht gaat met PSV...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Doublepain het volgende:
PSV is gelukkig nog niet compleet, dus juich nu maar over een paar wedstrijden gaan jullie weer janken '' Gemeente dit dat''.
Geen discussie, opmerkingen kan je moeilijk tegen gaan... Het is hier geen Noord-Korea.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef OmniRocket het volgende:
ik dacht dat er geen opmerkingen meer over de steun mochten komen?
Hoezo? Gaan jullie nog meer aankopen doen? Verrassend zeg.....quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Doublepain het volgende:
PSV is gelukkig nog niet compleet, dus juich nu maar over een paar wedstrijden gaan jullie weer janken '' Gemeente dit dat''.
De Vrij gaat later gewoon naar een mooie club in het buitenland hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De Vrij is overschat. Prima, materiaal voor een club dat speelt om plaats 8tm16, wat Feyenoord is.
Dat jullie weer EL hebben gehaald? Is zeker een prestatie met dit team, valt me echt enorm tegenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Eind van het seizoen staan we hier feest te vieren
Niet dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:18 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Eind van het seizoen staan we hier feest te vieren
Verassendquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Ik hoop dat Ajax dadelijk ook verliest trouwens.
Oh noesquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Ik vind hem niet overschat, maar hij is inderdaad niet goed genoeg voor PSV. Echter, hetzelfde had je drie maanden geleden ook kunnen zeggen over Wijnaldum, Mertens en Strootman. Als je dan toch veel geld betaalt voor overschatte voetballers, doe dat dan voor spelers die je nodig hebt, zoals verdedigers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De Vrij is overschat. Prima, materiaal voor een club dat speelt om plaats 8tm16, wat Feyenoord is.
frustratie zit diep jongen. Zo voelden wij ons na ADO - Ajaxquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Dat wisten we nog niet!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
Wie niet! Maar we weten dat het niet gaat gebeurenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:21 schreef Einthovuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |