Ik gebruik nieuwsgroepen met NZB bestanden. Doet deze het goed?quote:Download Station functions as a 24x7 BitTorrent, FTP, HTTP, eMule, and NZB download center without a PC
Ik heb een PS3. Doet de synology streamen zoals PS3 media server inc converteren?quote:Audio Station supports music, Internet radio stations, and iPod playback with the optional speakers. An optional direction-free Synology Remote allows you to freely enjoy your music. Streaming mode allows your music to be shared with multiple users over the Intranet or Internet.
DLNA/UPnP Compliant Media Sever allows you to stream multimedia files with an UPnP Digital Media Adapter (DMA) to a stereo system or a TV-set. Sony PS3 and Microsoft Xbox360 are also supported.
Als backup lijkt huh mij al redelijk ideaal dus bijna al het geld al waard.quote:DiskStation Manager offers comprehensive solutions for you to back up data stored on DiskStation or your desktop computer to the DiskStation.
Bij de built-in PHP+SQL werd ik nog enthousiaster. Je schijnt dus gewoon hup een Joomla er op te kunnen gooien en draaiend. Dat klinkt vrij makkelijk en leuk. Maar is het zo makkelijk als het klinkt?quote:Enrich Your Web Presence
Photo Station simplifies photo, video, and blog sharing over the Internet. The flexibility of photo theme customization, blog layout arrangement, visitor’s privilege setting, RSS feed, and the dazzling 3-dimentional photo browsing with Cooliris make Photo Station your state-of-the-art lifestyle sharing center on the Internet.
Web Station with built-in PHP+MySQL allows you to publish your own websites or install numerous popular open source programs.
Apps voor iOs. Ook weer een pluspuntjequote:Access With Your Mobile Device
The iPhone® and Android App, DS audio, allows you to stream music stored on your DiskStation with your mobile devices where Internet access is available, while DS photo+ allows browsing and uploading photos and videos stored on DiskStation from your mobile devices.
If you own a mobile device running on Windows Mobile® 6.0, iPhone® OS 2.2.1 onward, or Symbian OS 9.1, you can log on your DiskStation to view photos with Mobile Photo Station and read supported file formats with Mobile File Station wherever Internet access is available.
Ben me nu aan het inlezen in het tweakers topic en daar kwam idd mkv files samen met de ps3 voorbij dat dat goed gaat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef Lod het volgende:
Ik heb de gewoneDS211 en hij bevalt prima. Het enige wat ik er overigens mee doe is downloaden. En verder is het een backup voor mijn bestanden. Heb regelmatig de neiging om mijn laptop opnieuw te installeren als er weer eens een nieuw OS onder mijn aandacht komt. Het is me meer dan een keer overkomen dat ik mijn USB-schijf per ongeluk mee formatteerde.
Hij download nzb-bestanden goed, hij pakt ze alleen niet zelf uit. Dat moet je weer handmatig doen. Of op zoek gaan naar de sabnzbd app voor de synology, die doet alles wat je wil.
Ik heb geen PS3 en doe niet aan media streamen. Het schijnt wel te kunnen, heb zelf geen idee over het hoe en wat.
Vanwege Quickpar?quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:58 schreef Lod het volgende:
Hij bevalt prima. 2x2 Tb ingezet, nu net iets over de helft gevuld. Goede webinterface, veel te vinden op Internet voor de ondersteuning.
De nzb is wel raar geïmplementeerd, op zijn zachtst gezegd. Want er zitten wel de nodige tools in het OS om de rar-bestanden uit te pakken, dus waarom niet in 1 keer...
Geld waard dus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb hem zelf ook al een tijd, werkt goed. Jammer dat ie niet zelf uitpakt.. want SabNZB werkt er niet lekker op. Trekt wss teveel resources, daardoor kan ie niet snel downloaden.
Dan moet je toch je settings.xml eens aanpassen. Want mijn DS109 doet dat allemaal automatisch. Geen omkijken naar!quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:48 schreef Lod het volgende:
Ik heb de gewoneDS211 en hij bevalt prima. Het enige wat ik er overigens mee doe is downloaden. En verder is het een backup voor mijn bestanden. Heb regelmatig de neiging om mijn laptop opnieuw te installeren als er weer eens een nieuw OS onder mijn aandacht komt. Het is me meer dan een keer overkomen dat ik mijn USB-schijf per ongeluk mee formatteerde.
Hij download nzb-bestanden goed, hij pakt ze alleen niet zelf uit. Dat moet je weer handmatig doen. Of op zoek gaan naar de sabnzbd app voor de synology, die doet alles wat je wil.
Ik heb geen PS3 en doe niet aan media streamen. Het schijnt wel te kunnen, heb zelf geen idee over het hoe en wat.
Alle 3, je kunt makkelijk een 1080p film streamen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geld waard dus?
Dat zelf niet uitpakken is echt wel heel jammer.
Doe jij toevallig streamen of puur download en backup?
Waarom en waar zou ik mijn settings.xml moeten aanpassen dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan moet je toch je settings.xml eens aanpassen. Want mijn DS109 doet dat allemaal automatisch. Geen omkijken naar!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Waarom en waar zou ik mijn settings.xml moeten aanpassen dan?
Daarom dus. De juiste SABnzbd versie op je Synology laten draaien en in spotnet de settings.xml aanpassen en alles gaat geheel automatisch.quote:Hij download nzb-bestanden goed, hij pakt ze alleen niet zelf uit. Dat moet je weer handmatig doen
sabnzbd werkt goed bij mij, ook het uitpakken. Het ging om de downloadtool van Synology zelfquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus. De juiste SABnzbd versie op je Synology laten draaien en in spotnet de settings.xml aanpassen en alles gaat geheel automatisch.
Jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef r0binhood het volgende:
welke hd's heb je erbij gekocht?
1 van de compatibility lijst?
http://www.mobile-harddis(...)?manufacturers_id=33quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:36 schreef mirelia het volgende:
Waar heb je hem gekocht en voor welke prijs?
Misschien vraag ik zelfs wel TT change aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
Volgt topic, al gaat het hier waarschijnlijk de 410, of 411 worden. Maar altijd handig voor tips en tricks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |