Daar heeft het zeker mee te maken. Toen mijn kittens ziek waren speelden ze ook niet en was het enige wat ze deden slapen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef heaven7 het volgende:
OkéNouja spelen doet ie nog helemaal niet. Hij is tussen zijn slaapjes door maar een kwartier wakker denk ik, loopt een klein rondje en zit verder vooral op zn platte kontje te kijken.
Zal te maken hebben met z'n oog en conditie?
Ja, tuurlijk! Die is druk bezig met energie sparen door te slapen en te eten. Energie die die infectie voor een deel weer uit hem trekt. Zodra dat behandeld is en hij wat is bijgekomen van alles ga je een heel ander katje zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef heaven7 het volgende:
OkéNouja spelen doet ie nog helemaal niet. Hij is tussen zijn slaapjes door maar een kwartier wakker denk ik, loopt een klein rondje en zit verder vooral op zn platte kontje te kijken.
Zal te maken hebben met z'n oog en conditie?
Ik denk dat het wel goed gaat. Overgang naar andere voeding heb je natuurlijk altijd kans op diarree, maar ik denk dat het in dit geval wel mee valt omdat het beide royal canin is (zegt ook niet alles). Maar als je zeker wilt weten dat het niet mis gaat voor de operatie kun je ook even wachten tot morgen na de operatie. Op diarree zit je nu natuurlijk ook niet te wachten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt weer
Mag ik hem trouwens ter afwisseling voor erbij ook Royal Canin baby spul Instinctive ofzo heet het geven? Hij krijgt nu al een week maar 1 soort spul, ik zou er allang genoeg van hebben en elke kcal voor hem is meegenomen toch?
1 blikje recovery is toch voor een volwassen kat per dag? Dan eet ie zat hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef heaven7 het volgende:
Ja weet ik dus niet! We hebben geen weegschaal maar ik vind dat ie verdomd weinig aankomt voor een beestje wat 400 gram weegt en een week op alleen recoveryvoer heeft geleefd. Hij heeft in iets minder dan 1.5 dag nu bijna 1 heel blikje opOf wil ik te snel? Hij is wel sterker, zn pootjes klapte eergister nog dubbel bij het zitten, nu zit er duidelijk meer kracht in en houdt ie ze veel normaler.
Ik denk dat je iets te snel wilt. Hij heeft natuurlijk het voer ook hard nodig om zijn lichaampje te laten herstellen en eventuele infecties tegen te gaan, en dat kost ook energie die natuurlijk niet omgezet wordt in vet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef heaven7 het volgende:
Ja weet ik dus niet! We hebben geen weegschaal maar ik vind dat ie verdomd weinig aankomt voor een beestje wat 400 gram weegt en een week op alleen recoveryvoer heeft geleefd. Hij heeft in iets minder dan 1.5 dag nu bijna 1 heel blikje opOf wil ik te snel? Hij is wel sterker, zn pootjes klapte eergister nog dubbel bij het zitten, nu zit er duidelijk meer kracht in en houdt ie ze veel normaler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |