abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100523675
Oké :) Nouja spelen doet ie nog helemaal niet. Hij is tussen zijn slaapjes door maar een kwartier wakker denk ik, loopt een klein rondje en zit verder vooral op zn platte kontje te kijken.
Zal te maken hebben met z'n oog en conditie?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 20:32:24 ]
pi_100523749
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef heaven7 het volgende:
Oké :) Nouja spelen doet ie nog helemaal niet. Hij is tussen zijn slaapjes door maar een kwartier wakker denk ik, loopt een klein rondje en zit verder vooral op zn platte kontje te kijken.
Daar heeft het zeker mee te maken. Toen mijn kittens ziek waren speelden ze ook niet en was het enige wat ze deden slapen.
pi_100523833
Ben zo benieuwd hoe hij zou zijn als hij niet ziek is dan!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 20:36:41 ]
pi_100523906
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja, tuurlijk! Die is druk bezig met energie sparen door te slapen en te eten. Energie die die infectie voor een deel weer uit hem trekt. Zodra dat behandeld is en hij wat is bijgekomen van alles ga je een heel ander katje zien. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:48:19 #180
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100524359
Ik ben blij te lezen dat het tot nu tot goed gaat met het manneke. Geweldig zoals jullie hem verzorgen ^O^
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100524596
Hoe laat word die morgen geopereerd?
pi_100524751
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef davo1979 het volgende:
Hoe laat word die morgen geopereerd?
15:10 ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:13:39 #183
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_100525590
Spannend, en ik duim voor het kleine mannetje. En ik wil nog even melden dat je zeker wel een heldin bent! Waren er maar meer mensen zoals jou! ^O^
pi_100525726
Bedankt weer :P

Mag ik hem trouwens ter afwisseling voor erbij ook Royal Canin baby spul Instinctive ofzo heet het geven? Hij krijgt nu al een week maar 1 soort spul, ik zou er allang genoeg van hebben en elke kcal voor hem is meegenomen toch?
pi_100525899
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt weer :P

Mag ik hem trouwens ter afwisseling voor erbij ook Royal Canin baby spul Instinctive ofzo heet het geven? Hij krijgt nu al een week maar 1 soort spul, ik zou er allang genoeg van hebben en elke kcal voor hem is meegenomen toch?
Ik denk dat het wel goed gaat. Overgang naar andere voeding heb je natuurlijk altijd kans op diarree, maar ik denk dat het in dit geval wel mee valt omdat het beide royal canin is (zegt ook niet alles). Maar als je zeker wilt weten dat het niet mis gaat voor de operatie kun je ook even wachten tot morgen na de operatie. Op diarree zit je nu natuurlijk ook niet te wachten.
Is het ventje al lekker aangekomen? O+
pi_100526066
Ja weet ik dus niet! We hebben geen weegschaal maar ik vind dat ie verdomd weinig aankomt voor een beestje wat 400 gram weegt en een week op alleen recoveryvoer heeft geleefd. Hij heeft in iets minder dan 1.5 dag nu bijna 1 heel blikje op :o Of wil ik te snel? Hij is wel sterker, zn pootjes klapte eergister nog dubbel bij het zitten, nu zit er duidelijk meer kracht in en houdt ie ze veel normaler.
pi_100526189
Hij heeft wel een aardige buik trouwens! Maar de rest is nog erg ielig en dun.
pi_100526279
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef heaven7 het volgende:
Ja weet ik dus niet! We hebben geen weegschaal maar ik vind dat ie verdomd weinig aankomt voor een beestje wat 400 gram weegt en een week op alleen recoveryvoer heeft geleefd. Hij heeft in iets minder dan 1.5 dag nu bijna 1 heel blikje op :o Of wil ik te snel? Hij is wel sterker, zn pootjes klapte eergister nog dubbel bij het zitten, nu zit er duidelijk meer kracht in en houdt ie ze veel normaler.
1 blikje recovery is toch voor een volwassen kat per dag? Dan eet ie zat hoor ^O^ Je kunt niet verwachten dat ie binnen een paar dagen 200 gram aankomt natuurlijk. Wat hij al aankomt zal niet meteen zichtbaar zijn. Bovendien is zijn lichaampje nu drukker bezig om de infectie weg te werken dan aan te komen.
En ik zou voor je eigen gemoedsrust (en om het kitten nog beter in de gaten te kunnen houden) even een keukenweegschaal lenen of aanschaffen.
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:27:35 #189
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_100526304
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk dat je iets te snel wilt. Hij heeft natuurlijk het voer ook hard nodig om zijn lichaampje te laten herstellen en eventuele infecties tegen te gaan, en dat kost ook energie die natuurlijk niet omgezet wordt in vet.
En als je ziet dat zijn pootjes sterker worden dan gaat het duidelijk de betere kant op met hem.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_100526386
Ja dat is ook zo. Moet idd een keukenweegschaal aanschaffen. Staat sowieso al heel lang op het lijstje :P Morgen in de tijd dat we wachten maar even doen. Tevens goeie spirit he, als ik geld voor em uitgeef mag ie niet de pijp uitgaan! :P
pi_100526596
Ik denk ook dat je te snel wil. :* Een infectie kost veel energie. Volgens mij eet hij echt wel voldoende. Ik heb hier nu een moederpoes die al kilo's voer heeft weggegeten en nu langzaam begint aan te komen. Ze heeft 5 kittens te voeden dus dat is logisch. En dat geldt voor jouw kitten ook.
Bij de Kijkshop kun je trouwens prima keukenweegschaaltjes krijgen voor een tientje. Kies voor een aanduiding in grammen, is het meest nauwkeurig en nu wel belangrijk.

Maar als je al ziet dat hij sterker op zijn pootjes staat: prima toch? ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 22:20:12 #192
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_100528928
Ik duim mee voor kleine dappere Joey O+ Je doet het goed Heaven ^O^
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_100530070
je kunt ter afwisseling ook hills a/d geven, is hetzelfde principe als de recovery alleen een andere smaak ( vinden ze vaak lekkerder)
pi_100530429
succes morgen!
ik moet morgen weer met mijn eigen adoptiekater terug voor controle (vorige week maandag een kunst pees aangebracht)
omdat ik de onderzoeks/operatiekosten heb betaald van ruim 1200,- vind ik dat hij nu van mij is :P
is het trouwens niet een goed teken dat de korst week is geworden?
dan is misschien de creme eronder gaan werken en maakt het los?
het is ook zo'n dubbel gevoel he, aan de ene kant hoopte je dat je het diertje nooit had gevonden
anderzijds ga je er ongelovelijk snel en veel van houden en is het je poezenkindje O+
ik hoop dat alles goed komt!!!
pi_100532756
Hopen dat het goed gaat morgen! Maarre... Moet je niet ook alvast beginnen met trainen? Leren dat ie in de kattenbak moet poepen enzo? (geen idee of dat nog lukt nu)
pi_100538464
Zoals gezegd, poes komt ook niet ineens 100 gram aan dus veel groter wordt hij ineens niet in een dag! Dikker buikje kan juist weer wel postief zijn, zwaarder door het eten, maar kan ook wormen, kan beide kanten op. Onthoud, poes gaat soooooowieso vooruit omdat jullie hem meegenomen hebben, verzorgen, liefhebben en eten geven. Krachtverschil in slechts één dag is ook al behoorlijk goed hoor! Moet eerlijk zeggen dat ie 't beter doet dan verwacht dus zelfs ik, die een beetje spanning voelt voor morgen, denk dat het gewoon goed gaat komen! Houd ons op de hoogte :)
pi_100539875
Vandaag is de grote dag! We duimen dat alles goed gaat en het mannetje vanavond met of zonder oog maar in ieder geval zonder infectie weer lekker thuis is!
pi_100542544
Ik zal rond 15:10 een kaarsje branden voor het ventje, hopen dat hij het goed gaat doorstaan! :Y
pi_100542782
Ik heb dit verhaal gelezen met tranen in mijn ogen! Verschrikkelijk, zo'n klein hummeltje wat ligt te sterven zonder dat iemand zich erom bekommert. Super dat jullie hem meegenomen hebben en dat hij nu een kans heeft. Ik duim mee vanmiddag voor een goede afloop.
pi_100542831
Hoe lang duurd de operatie weet je dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')