Waarom denk je dat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar een ander politiekorps is ook niet onpartijdig.
Net waren de omstandigheden nog onbekend?quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou als hij zelf ook een blaffer had kunnen we wel aannemen dat het geen onschuldige voorbijganger was.
[ afbeelding ]
Pictured: The 'gangsta' gunman killed in shoot-out with police as officer is saved from bullet by radio
A police officer blasted in the chest in a gunfight escaped with his life when the bullet struck his police radio.
He was following a known offender from London’s notorious Broadwater Farm Estate during a covert operation when the suspect opened fire.
Mark Duggan, 29, shot the officer from Scotland Yard’s elite firearms squad CO19 in the side of his chest with a handgun.
But the bullet lodged in the police radio the undercover officer was carrying in a side pocket.
Armed officers shot the gunman dead seconds later.
Residents said at least three shots were fired when officers swooped during the evening rush hour at about 6.15pm.
The Evening Standard quoted the dead man's girlfriend Simone Wilson, 29, as saying she was 'shocked' to learn her boyfriend of 13 years was carrying a gun.
A witness said the shooting took place near a bus stop and medics tried to save the man’s life as he lay in the street.
One witness said the victim was an ‘elder’ from the Broadwater Farm Estate, a short distance away.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz1UKN4DUXV
http://www.dailymail.co.u(...)on-cab-shootout.html
Zelf op de wout schieten en dan gaan rellen als hij wordt doodgeschoten
Maar gelukkig begrijpen we de rellen wel.
Als het een onschuldige voorbijganger was geweest, was er een stille tocht gehouden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou als hij zelf ook een blaffer had kunnen we wel aannemen dat het geen onschuldige voorbijganger was.
Omdat dat ook politie is, en voor dat korps is het ook niet goed als de politie in het algeheel negatief in de publiciteit komt. Politieagenten worden al (te) negatief bejegend, als het dan ook bekend wordt dat ze lukraak mensen doodschieten, is hun werk helemaal niet te doen.quote:
Inquiry: The Independent Police Complaints Commission has now launched an investigation into the shooting at Tottenham Halequote:Op zondag 7 augustus 2011 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar een ander politiekorps is ook niet onpartijdig.
Jij maakt er echt een heel ander verhaal van. Lukraak lijkt me in deze toch echt niet aan de orde.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:59 schreef timmmmm het volgende:
Omdat dat ook politie is, en voor dat korps is het ook niet goed als de politie in het algeheel negatief in de publiciteit komt. Politieagenten worden al (te) negatief bejegend, als het dan ook bekend wordt dat ze lukraak mensen doodschieten, is hun werk helemaal niet te doen.
ja, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij een een zwarte (of pakistaans? ..) jongen was, die word doodgeschoten door de politie. Daar krijg je dus dit soort rassenrellenvan. En de jongeren die rellen vinden dit een goed excuus om hun woede naar de politie te laten zien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als het een onschuldige voorbijganger was geweest, was er een stille tocht gehouden.
Het lijkt er bij de "vreemde culturen" op dat hoe zwaarder de crimineel is, hoe zwaarder de rellen zijn.
Ze maken tegenwoordig elke gek met een toetsenbord moderator hier geloof ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:35 schreef timmmmm het volgende:
Verder, ik begrijp dit soort opstanden wel, als er inderdaad ten onrechte een man is doodgeschoten, en er wordt helemaal niets gedaan om dat tot de bodem uit te zoeken, snap ik het dat mensen een verklaring eisen.
Ook de politie staat niet boven de wet, moord moet worden onderzocht. Als daaruit blijkt dat het niet anders kon, prima. Maar een onderzoek is wel het minste, bij de dood van een jongeman.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij maakt er echt een heel ander verhaal van. Lukraak lijkt me in deze toch echt niet aan de orde.
Omdat ik een andere mening heb? Wat heeft dat met mijn moderatorschap te maken?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze maken tegenwoordig elke gek met een toetsenbord moderator hier geloof ik.
Voor de politie zou dit een goed excuus zijn om te laten zien wie de baas is. En daar gaat timmmmm z'n hele "argumentatie" ook meteen mee naar de knoppen: als de politie daadwerkelijk lukraak zou schieten, zouden ze die relschoppers allemaal hebben afgeknalt. Maar dat doen ze niet. En dat weten de relschoppers zelf ook! Want als ze zouden verwachten te worden doodgeschoten als ze een auto in de fik steken, zouden ze gewoon thuisblijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:02 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
ja, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat hij een een zwarte (of pakistaans? ..) jongen was, die word doodgeschoten door de politie. Daar krijg je dus dit soort rassenrellenvan. En de jongeren die rellen vinden dit een goed excuus om hun woede naar de politie te laten zien.
Altijd hetzelfde liedjequote:"This guy was not violent. Yes, he was involved in things but he was not an aggressive person. He had never hurt anyone."
Precies, die argumentatie kennen we nu zo onderhand wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje
Hij was zoooo lief, deed nooit iemand kwaad.
Maar dan wel met een blaffer op zak lopen en op de politie schieten
Ik zie dat in de nabije toekomst nog wel beleid worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Voor de politie zou dit een goed excuus zijn om te laten zien wie de baas is. En daar gaat timmmmm z'n hele "argumentatie" ook meteen mee naar de knoppen: als de politie daadwerkelijk lukraak zou schieten, zouden ze die relschoppers allemaal hebben afgeknalt. Maar dat doen ze niet. En dat weten de relschoppers zelf ook! Want als ze zouden verwachten te worden doodgeschoten als ze een auto in de fik steken, zouden ze gewoon thuisblijven.
Bij dit soort uitwassen zou ik het nog toejuichen ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik zie dat in de nabije toekomst nog wel beleid worden.
Undercover agent.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar dan wel met een blaffer op zak lopen en op de politie schieten
quote:But the bullet lodged in the police radio the undercover officer was carrying in a side pocket.
Ik ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij dit soort uitwassen zou ik het nog toejuichen ook.
als ze hier een blanke topcrimineel doodschieten lees je in de telegraaf dat het een verwerpelijke man was. Schieten ze een gekleurde topcrimineel dood, lees je in hetzelfde pauperblaadje een interview met z'n broers en zn matties: het is een lieverdje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Precies, die argumentatie kennen we nu zo onderhand wel.
Ik ook!quote:
inderdaad. De politie zou nooit lulkraak schieten, maar de jongen in kwestie scheen ook bij een bende te zitten. Hij droeg een hoodie, wat veel immigranten jongeren dragen. Ik was er niet bij, dus waarom hij is doodgeschoten weet ik niet. Maar het erste vind ik de reactie erop (de rellen) , terwijl niemand weet wat er écht gebeurd isquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Voor de politie zou dit een goed excuus zijn om te laten zien wie de baas is. En daar gaat timmmmm z'n hele "argumentatie" ook meteen mee naar de knoppen: als de politie daadwerkelijk lukraak zou schieten, zouden ze die relschoppers allemaal hebben afgeknalt. Maar dat doen ze niet. En dat weten de relschoppers zelf ook! Want als ze zouden verwachten te worden doodgeschoten als ze een auto in de fik steken, zouden ze gewoon thuisblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |