Oh, is dat zo'n relatie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je dat moet van je vriendin
Daarom verdient Rossdale vaak een kusje en een knuffel, hij heeft het niet makkelijk hoor! Goed, hij verdient tonnen per jaar door een beetje de mad scientist te spelen, maar voor hem is het ook niet altijd makkelijk hoor!quote:
Ik weet wel wie de drank op de meet gaat betalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, hij verdient tonnen per jaar
Wat de fuckquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef Fsmxi het volgende:
Sowieso iedereen kinect halen en dit wordt dan DE nieuwe multiplayersensatie!
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef Fsmxi het volgende:
Dat muziekje eronder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:23 schreef Fsmxi het volgende:
Die kerel ook, ik moet de hele tijd denken aan Everyday I'm Shufflingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat muziekje eronder.Ik ga echt stuk hier.
Dat vind ik nou aardig van je, ik wil graag alvast mijn bestelling van een Hoegaarden doorgevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet wel wie de drank op de meet gaat betalen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zelf de telefoon opnemen
Massagequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Kutstudent het volgende:
Lijkt me wel superchill als je vriendin masseuse is.
Kende je die niet? Die draaien ze altijd in mijn stamkroeg in Den Bosch.quote:
Dat dacht ik dus mooi even nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
[.
Kunnen we wel langsgaan op de meet.![]()
Daar wil je ook niet komen.quote:
Dan voelt Rossdale zich weer jong! We gaan er wel langs!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar wil je ook niet komen.Daar is iedereen van ons een fossiel.
Dan wordt ie versiert door 15 jarige sletjes en draait ie de bak in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan voelt Rossdale zich weer jong! We gaan er wel langs!
Is ook weer eens wat andersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan wordt ie versiert door 15 jarige sletjes en draait ie de bak in.
Allemaal Xbox, zijn nog wel mensen die het spelen maar niet zo hardcore als eerderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef dogtagz het volgende:
Hey mensen, even een vraagje. Spelen jullie MW2 op xbox 360?
Zijn daar nog veel mensen die MP spelen of valt dat wel mee?
Geen zin om xbox live te kopen als het compleet uitgestorven is.
Ah okee maar er zijn nog wel zat mensen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allemaal Xbox, zijn nog wel mensen die het spelen maar niet zo hardcore als eerderHet gaat nu ook meer om de fun
Zijn dat nu afgefikte huizen?quote:
Ach, gelukkig heb ik over 3 daagjes vakantiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:17 schreef Bozz187 het volgende:
Aah wat slaat de dagelijkse sleur toch weer snel toe na een vakantie
Dan wordt je in huis aan het werk gezet door je vriendin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik over 3 daagjes vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |