Preciesquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan ben jij niet meer de jongste!
Rutten wou wel! Aan zijn wissels te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom ligt het weer aan Rutten? Toivonen was matig, Strootman te traag, Marcelo was aan het slapen bij de tweede goal, Isaksson had dat schot gewoon moeten hebben...
Over een paar jaar niet meer. Dan voel je je ineens oud, bejaard en versleten en maak je een nickname genaamd "Rossdale" aan op een niet nader te noemen forum.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben altijd de jongste, gewenning.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over een paar jaar niet meer. Dan voel je je ineens oud, bejaard en versleten en maak je een nickname genaamd "Rossdale" aan op een niet nader te noemen forum.![]()
Tja, is al bijna 20 jaar geleden he?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
16, tering he. Ik kan me nauwelijks herinneren dat ik 16 was
20? Maak daar maar bijna 50 van! Vroeger knul, toen ik nog in Nam zat samen met Rossdale, dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, is al bijna 20 jaar geleden he?
Ja, ik dacht ik zet maar een lage nummer. Dan kom je niet zo erg oud over.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
20? Maak daar maar bijna 50 van! Vroeger knul, toen ik nog in Nam zat samen met Rossdale, dat waren nog eens tijden.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Studentikoos, als ik aan één woord een hekel heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij aan de Hardstyle? Nigga what?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Noem eens wat goede DJ's zoals HeadhunterzOf nummers.
Dat muziek noemen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kuchquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
Negers, negers. Alsjeblieft, doe eens lief.
En blister, ga alsjeblieft ergens anders trollen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |