quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi Jordy,
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken niet meer zo laat te posten. De kinderen slapen al.
Gr gr Fsmxi, SoldMayor en de kids.
hehe! Ik heb hier ook nog 2x vvv bon liggen, 2x FRS bon.. Games met korting oh oh ohquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:19 schreef PierreTT het volgende:
Kwam er gister ineens achter dat ik nog 125 euro aan Iris-cheques heb liggenToch weer 2 gratis games
Scheelt toch weer aankomend najaar, als die berg games uitkomtquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe! Ik heb hier ook nog 2x vvv bon liggen, 2x FRS bon.. Games met korting oh oh oh
quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi Jordy,
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken niet meer zo laat te posten. De kinderen slapen al.
WTF.quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi Jordy,
Karmaquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Scheelt toch weer aankomend najaar, als die berg games uitkomt![]()
Ook in deze categorie: je kledingkast uitmesten, een broek vinden die je 2 jaar niet hebt aangehad en erachter komen dat er nog 70 euro in een broekzak zit
Die heb je volgende week toch wel opgezopen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Scheelt toch weer aankomend najaar, als die berg games uitkomt![]()
Ook in deze categorie: je kledingkast uitmesten, een broek vinden die je 2 jaar niet hebt aangehad en erachter komen dat er nog 70 euro in een broekzak zit
Dat denk jij. En dat is misschien ook wel zo, nu ik erover denkquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heb je volgende week toch wel opgezopen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat denk jij. En dat is misschien ook wel zo, nu ik erover denkMaar ja, je moet wat als motor van de economie
Niksquote:
Bourbon!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Kutstudent het volgende:
_! Sowieso bier drinken. Wie doet dat nou.
Hey, A/S/L?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meer! Minimaal leeftijd en woonplaats!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef SoldMayor het volgende:
YEAHHHHH PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een tering zooi, maar goed Rutten komt er welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Zeker zeker zeker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echt een tering zooi, maar goed Rutten komt er wel
Waarom ligt het weer aan Rutten? Toivonen was matig, Strootman te traag, Marcelo was aan het slapen bij de tweede goal, Isaksson had dat schot gewoon moeten hebben...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zeker zeker zeker.
Rutten is een toppertje.
16, Sittardquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Meer! Minimaal leeftijd en woonplaats!
Goedzo, knul.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Oh ja, voor Stoma en Michhas alvast:
Sowieso voetbal
Preciesquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan ben jij niet meer de jongste!
Rutten wou wel! Aan zijn wissels te zien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom ligt het weer aan Rutten? Toivonen was matig, Strootman te traag, Marcelo was aan het slapen bij de tweede goal, Isaksson had dat schot gewoon moeten hebben...
Over een paar jaar niet meer. Dan voel je je ineens oud, bejaard en versleten en maak je een nickname genaamd "Rossdale" aan op een niet nader te noemen forum.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ben altijd de jongste, gewenning.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Over een paar jaar niet meer. Dan voel je je ineens oud, bejaard en versleten en maak je een nickname genaamd "Rossdale" aan op een niet nader te noemen forum.![]()
Tja, is al bijna 20 jaar geleden he?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
16, tering he. Ik kan me nauwelijks herinneren dat ik 16 was
20? Maak daar maar bijna 50 van! Vroeger knul, toen ik nog in Nam zat samen met Rossdale, dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, is al bijna 20 jaar geleden he?
Ja, ik dacht ik zet maar een lage nummer. Dan kom je niet zo erg oud over.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
20? Maak daar maar bijna 50 van! Vroeger knul, toen ik nog in Nam zat samen met Rossdale, dat waren nog eens tijden.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Studentikoos, als ik aan één woord een hekel heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij aan de Hardstyle? Nigga what?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Noem eens wat goede DJ's zoals HeadhunterzOf nummers.
Dat muziek noemen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kuchquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:52 schreef Kutstudent het volgende:
Negers, negers. Alsjeblieft, doe eens lief.
En blister, ga alsjeblieft ergens anders trollen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
1 dagje werken voor mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:07 schreef Xblister het volgende:
Heb je die specs gezien, wat een geld teveel heb je dan
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Schatje mag ik je ping? No homo.
Tranen in mn ogen, wat geniaal was dat. en het andere team natuurlijk zo van WTF. Weet nog dat we dit in elke ronde van een potje s&d hadden gedaanquote:
pro tacticsquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Of het andere team 3 keer laten winnen en er dan vol tegenaan gaan.
Inderdaad, epischquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:59 schreef KoningStoma het volgende:
Of het andere team 3 keer laten winnen en er dan vol tegenaan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |