quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi Jordy,
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken niet meer zo laat te posten. De kinderen slapen al.
Gr gr Fsmxi, SoldMayor en de kids.
hehe! Ik heb hier ook nog 2x vvv bon liggen, 2x FRS bon.. Games met korting oh oh ohquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:19 schreef PierreTT het volgende:
Kwam er gister ineens achter dat ik nog 125 euro aan Iris-cheques heb liggenToch weer 2 gratis games
Scheelt toch weer aankomend najaar, als die berg games uitkomtquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe! Ik heb hier ook nog 2x vvv bon liggen, 2x FRS bon.. Games met korting oh oh oh
quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi Jordy,
Ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken niet meer zo laat te posten. De kinderen slapen al.
WTF.quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:54 schreef Michhas het volgende:
Hoi Jordy,
Karmaquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Scheelt toch weer aankomend najaar, als die berg games uitkomt![]()
Ook in deze categorie: je kledingkast uitmesten, een broek vinden die je 2 jaar niet hebt aangehad en erachter komen dat er nog 70 euro in een broekzak zit
Die heb je volgende week toch wel opgezopen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Scheelt toch weer aankomend najaar, als die berg games uitkomt![]()
Ook in deze categorie: je kledingkast uitmesten, een broek vinden die je 2 jaar niet hebt aangehad en erachter komen dat er nog 70 euro in een broekzak zit
Dat denk jij. En dat is misschien ook wel zo, nu ik erover denkquote:Op zondag 7 augustus 2011 11:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heb je volgende week toch wel opgezopen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat denk jij. En dat is misschien ook wel zo, nu ik erover denkMaar ja, je moet wat als motor van de economie
Niksquote:
Bourbon!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Kutstudent het volgende:
_! Sowieso bier drinken. Wie doet dat nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |