quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:15 schreef bijdehand het volgende:
BarrieButsers, ik hou van jou, jammer dat je niet een keer een biertje (of een Jillz) mee wil gaan drinken op een plek die jou leuk lijkt.
xx een user die jij niet ziet staan.
Ja dat zou het zijn... maar Barrie reageert al binnen een minuut.quote:
Denken dat die shit zo gaat ja jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:19 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ja dat zou het zijn... maar Barrie reageert al binnen een minuut.
De man heeft schijnbaar 2 browsers openstaan, waardoor hij met twee wachtwoorden tegelijkerijkertijd kan posten.
Ergens een beetje sneu dus...
Iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denken dat die shit zo gaat ja ja
goed, en met jou?quote:
Nee kutstudent is een kloon van hemquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:19 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Ja dat zou het zijn... maar Barrie reageert al binnen een minuut.
De man heeft schijnbaar 2 browsers openstaan, waardoor hij met twee wachtwoorden tegelijkerijkertijd kan posten.
Ergens een beetje sneu dus...
Ook dat ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:23 schreef BarrieButsers het volgende:
kutstudent is sowieso een kloon van een gebande
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Liefde is lachen om zijn grapjes.![]()
En ook![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor die tip. Gaat zeker goedkomenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:25 schreef thavinca het volgende:
Bijdehand, ga fappen en denk vannacht goed na over deze fout. Dan zien we je morgen wel weer terug met een beter topic ; " het is fijn FOK!vrijgezel te zijn"
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bedankt voor die tip. Gaat zeker goedkomen
Omdat de liefde er nog steeds is en ik dat wil zeggen dmv dit topic.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
ik wil een shout-out doen naar utopie
ik haat je hommo
nee, utopie is gewoon een hommoquote:
laat het maar aan stevenmac over om verlichting te brengen in kanzloos topic..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
ik haat je hommo
* smegmanus invite Bryan Peppers in dit topic.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
ik haat je hommo
Deze gaat in mijn foboquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef sp00ny het volgende:
[..]
laat het maar aan stevenmac over om verlichting te brengen in kanzloos topic..
Bryan is een chick aan het hosselen op der emmersens, no jokequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
* smegmanus invite Bryan Peppers in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |