Is de moeite ja, heb er de afgelopen weken een stuk of 15 kunnen binnenhalen. Afgelopen dagen weer eens aan het chainen gegaan met de faction, daar zijn toch ook weer 5 honors mee te verdienen. Heb er inmiddels 4 van.quote:Op zondag 11 december 2011 10:47 schreef Webcrowler het volgende:
Ben nu eigenlijk alleen maar bezig om merits en honors te verzamelen.
quote:!New! Onslaught !New!
Acquire a kill streak of 500
Dit moet ik ook al maanden:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:07 schreef portier het volgende:
Vanaf maandag gaat m'n faction chainen en moet iedereen meedoen. Heb ik helemaal geen tijd/zin in, dus zal wel gekickt worden binnenkort. Iemand nog een faction waar ik niet hoef te chainen en die wel een aantal gym upgrades heeft? OC's uiteraard no problem, 45nb hier.
netjes! Ik heb nu de prn en tchs stocks, levert af en toe wat op. Over 80 dagen komt mijn 690m vrij en kan ff goed de xanax markt gaan spelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Nou, zit weer eens op de 2B.
Tijd om stocks te hoarden.
Ik doe normaal alleen hacking (18 nerve)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:28 schreef portier het volgende:
Stealth Virus of Arson Warehouse doen. Die geven veel crime exp en niet zoveel fails (Stealth Virus zelfs helemaal niet). E mensen busten levert ook veel crime exp op.
Je doet waarschijnlijk een 'money crime' zoals GTA die wel veel oplevert maar weinig crime exp geeft en veel crime exp wegneemt als je failed.
Wat is je nb nu?
Als je hacking failt is dat een enorme deuk in je crime exp. Geen wonder dat je nb steeds omlaag gaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik doe normaal alleen hacking (18 nerve)
Ik heb nu nog maar 33 nb
heb ik weer wat te doen om het weer op te krikken :pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef portier het volgende:
[..]
Als je hacking failt is dat een enorme deuk in je crime exp. Geen wonder dat je nb steeds omlaag gaat.
.....quote:!New! Devoted !New!
Be a donator for 100 days
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |