Bizar dat je voor TMI en TCSB 1-2 miljard moet betalen dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Paar miljoen per keer, maar die ''per keer'' gebeurt echt zeer zelden.
Dividend stocks moet je echt alleen kopen als je geld over hebt en zo snel niet weet wat je er mee wil doen.
De vorige hiervan kreeg ik op 30-1-12 en was 20M. Clothes are us of zoiets kreeg ik ook op 30-1 en was iets van 3M.quote:TCSE says:
Dear TTM,
It fills me with great pleasure to inform you, your position as a shareholder within 'Insured On Us' entitles you to dividends. Today you have been credited with $22,754,916.
I'd like to thank you again for your continued investment within the IOU.
Yours Sincerely,
Jordan Blake.
Maakt het wat uit hoeveel je in 1 keer koopt, of is het totaal aan stocks dat je hebt ook goed?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Per toeval:
[..]
De vorige hiervan kreeg ik op 30-1-12 en was 20M. Clothes are us of zoiets kreeg ik ook op 30-1 en was iets van 3M.
Belachelijk eigenlijk, je betaald iets van 500m voor zo'n block en dan krijg je een paar keer per jaar iets van 20m. Ben blij dat ik alles verkocht heb toen ze redelijk hoog stonden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:39 schreef TheThirdMark het volgende:
Per toeval:
[..]
De vorige hiervan kreeg ik op 30-1-12 en was 20M. Clothes are us of zoiets kreeg ik ook op 30-1 en was iets van 3M.
Het is ook meer iets om mijn geld relatief veilig te stellen. Heb eigenlijk alles aardig goedkoop opgekocht, dus mij hoor je niet klagen. En zo krijg ik zo nu en dan een beetje geld om mee te spelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:12 schreef Niox het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, je betaald iets van 500m voor zo'n block en dan krijg je een paar keer per jaar iets van 20m. Ben blij dat ik alles verkocht heb toen ze redelijk hoog stonden.
Easter Egg competitie is niks geworden, ben op 4 eggs blijven steken. Gisteren nog wel snel de missende eieren gekocht zodat ik de merit kon halen (vorig jaar vergeten).
Vanaf zondag wrs. een termed war met een paar andere factions. Ben benieuwd, is weer een tijdje geleden..
Ja, zoveel cash heb ik helaas nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het is ook meer iets om mijn geld relatief veilig te stellen. Heb eigenlijk alles aardig goedkoop opgekocht, dus mij hoor je niet klagen. En zo krijg ik zo nu en dan een beetje geld om mee te spelen(buiten de 40 tot 46M per week rente)
Heb voor de easy way gekozen en eentje die al 5 star was gekochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:48 schreef TheThirdMark het volgende:
Schiet dat nog een beetje op, zo'n company? Heb heul in het begin een company gehad maar na 400 dagen van 100% van alles nog steeds maar ster1, toen heb ik het maar weggegooid.
Misschien maar eens gaan sparen voor het een of ander.
Ja, dat is de snelste manier!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:16 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn wat was ook alweer een snelle manier om je Happy terug te krijgen?
Even 1x rehab doen toch?
quote:!New! Soldier !New!
Earn 2,500 respect for your faction
Volgens mij zitten wij ook in een Warquote:Op dinsdag 8 mei 2012 03:02 schreef Niox het volgende:
Ow, ja. Het staat er wat raar.
Die award heeft met de war te maken uiteraard en niet met de company. Company runnen is moeilijker om ik nogal wat tijd doorbreng in het altijd gezellige TC hospital.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |