Hij denkt ook dat het nog zaterdag is.quote:
Ben je soms stoned Baszh?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat het nog zaterdag is.
Hoi, en wie ben jij?quote:
(nog) nietquote:
Dan zal ik toch maar een bezoekje aan de dokter brengenquote:
En Maagd!quote:
quote:
Vandaag nog geweest. (Beide ouders zijn artsquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch maar een bezoekje aan de dokter brengen
Dat is wel handigquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vandaag nog geweest. (Beide ouders zijn arts)
En dat moest je via een ninja edit toch nog ff zeggen héquote:
Kijk uit! Het is een WoW nerd!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:59 schreef corkydiggles het volgende:
ik ben corkydiggles, cupmaat denk bijna AA als ik nog wat meer bank hang en films kijk en me vol gooi met frituur.
Dat was mijn eerste intentie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat moest je via een ninja edit toch nog ff zeggen hé
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:59 schreef Robby87 het volgende:
Veel familieleden ook aankomend arts, om ziek van te worden.
CSS! Je bent niet bepaald scherp vandaag hé Baszh. Misschien moeten pappie en mammie je even grondig onderzoeken!quote:
Aha, ik snap het!quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste intentie.
Ik was bang dat de FMT-dames een verkeerd, nogal boers, beeld van mij zouden kunnen krijgen.
Dat wil ik graag voor de meet voorkomen, ook al komen er geen dames, naja, wie weet?!
Nou, als ze dan eens over de vloer komen gaat het al snel over dergelijke onderwerpen dat het me af en toe wel de neus uitkomt.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, als ze dan eens over de vloer komen gaat het al snel over dergelijke onderwerpen dat het me af en toe wel de neus uitkomt.
Kijk, als ik iets mankeer dan krijg ik gelijk 10 diagnoses en dan vraag je je af of je de avond nog haalt.
Maar het heeft zeker zijn voordelen.
Ik wil best ruilen van familiequote:Op zondag 7 augustus 2011 01:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nou, als ze dan eens over de vloer komen gaat het al snel over dergelijke onderwerpen dat het me af en toe wel de neus uitkomt.
Kijk, als ik iets mankeer dan krijg ik gelijk 10 diagnoses en dan vraag je je af of je de avond nog haalt.
Maar het heeft zeker zijn voordelen.
Fok Movie Triviaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:03 schreef corkydiggles het volgende:
je hoeft niet bang te wezen geen WOW(kots) voor mij.
wat is de afkorting FMT:P
ken alleen deze oplichters FMT
http://www.fmtvastgoedbeheer.nl/
Ben je ziek dan?quote:
Hell yeah motherfucker!quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Fok Movie Trivia
En wees niet bang om als mafkees aangezien te worden, dat stigma heeft Fox al over zich heen, en hij is er trots op.
Zelf ben ik ook zo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:05 schreef Baszh het volgende:
Bij mijn ouders is het juist andersom, al ben ik doodziek dan is het van 'ach gaat vanzelf wel over'
Niet dat ik weetquote:
En op welk punt ben jij de idiocracy dans ontsprongen? Je oogt tamelijk intelligentquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet dat ik weetMaar mijn familie (vooral vaders kant) bestaat vooral uit bouwvakkers en werklozen uitkeringstrekkers
Ze is Lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:10 schreef Baszh het volgende:
Help eens ik de AKQ met de naam van die meid
Mijn moeder denk ik danquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En op welk punt ben jij de idiocracy dans ontsprongen? Je oogt tamelijk intelligent
Onzin. Ik lees geen boeken, en heb toch een IQ van 128.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:17 schreef Baszh het volgende:
Meer boeken lezen, minder films kijken, problem solved
Lol wat is dat nou voor onzinquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:17 schreef Baszh het volgende:
Meer boeken lezen, minder films kijken, problem solved
Zo zie je maar Sands, kun je op (digitaal) papier toch overkomen als een domme aap, blijk je toch een IQ van 128 te hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onzin. Ik lees geen boeken, en heb toch een IQ van 128.
Hangt van je definitie van slim af. IQ vind ik zelf geen geweldige maatquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Onzin. Ik lees geen boeken, en heb toch een IQ van 128.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zo zie je maar Sands, kun je op (digitaal) papier toch overkomen als een domme aap, blijk je toch een IQ van 128 te hebben.
IQ is geen absolute term.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:20 schreef Baszh het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van slim af. IQ vind ik zelf geen geweldige maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |