Is dat zo moeilijk dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:15 schreef weerstandje het volgende:
[..]
hoe moet ik tegen meisjes praten
hetzelfde als tegen jongetjesquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:15 schreef weerstandje het volgende:
[..]
hoe moet ik tegen meisjes praten
Valt meequote:
hmm, gouden tip ja. bedankt, aan de tips van jou heb ik tenminste iets.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Niet!
Gewoon in haar keel neuken tot ze moet kotsen
Ik zal een van deze dagen een dronken snol mijn bed in te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:15 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee, gewoon observeren en zelf proberen. Je hoef jezelf niet te zijn om iemand zover te kunnen krijgen voor een one-night-stand.
Er wilt toch altijd wel iemand met je neuken? Desnoods helpt monkyyy je wel even.quote:
GHB ole olequote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn vriendin keihard neuken in den oor, hoe kan ik dit het beste doen?
weeniequote:Op zondag 7 augustus 2011 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn vriendin keihard neuken in den oor, hoe kan ik dit het beste doen?
That's the spirit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal een van deze dagen een dronken snol mijn bed in te krijgen.
Graag gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hmm, gouden tip ja. bedankt, aan de tips van jou heb ik tenminste iets.
Oh oké ik hoorde 35 euro per liter.. Is wel handig als bijbaantje. Maar wel vermoeiend en krampen in je arm zeggen ze.quote:
Daarom laat ik me ook afberen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:17 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Oh oké ik hoorde 35 euro per liter.. Is wel handig als bijbaantje. Maar wel vermoeiend en krampen in je arm zeggen ze.
Hosselen is wat anders dan praten.quote:
Hoe?quote:
graag gedaan hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:17 schreef weerstandje het volgende:
[..]
oh dit heeft mijn leven veranderd
dat was echt fantastisch
Ik heb chips en capri-sonne hier, kun je daar GHB mee maken?quote:
ik heb nog wel gootsteenontstopper hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb chips en capri-sonne hier, kun je daar GHB mee maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |