Een pak roze koekenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah tof! Mijn cadeautje heeft uiteraard ook iets met CdL te maken, maar dat hoor je later nog wel!
Ja, ik heb een heeeeerlijke vakantie gehad. Tijd vloog, dus ik realiseer me eigenlijk nog niet echt dat ik morgen al weer in Nederland ben! Straks nog even uit eten en dan is het gewoon al klaar hier!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Heb je het wel super gehad daar?
Veel foto's?
Staat wel leuk bij d'r badjas, jaquote:
Zorg dat je een warme trui bij de hand hebt; tis best koud hierquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik heb een heeeeerlijke vakantie gehad. Tijd vloog, dus ik realiseer me eigenlijk nog niet echt dat ik morgen al weer in Nederland ben! Straks nog even uit eten en dan is het gewoon al klaar hier!![]()
En foto's zien jullie morgen of dinsdag wel, heb er zat gemaakt!
Ja, ik heb het gezienquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zorg dat je een warme trui bij de hand hebt; tis best koud hier
Eet smakelijk, goede reis en tot morgenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:57 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik ga er vandoor, even uit eten en dan naar het vliegveld![]()
Tot morgen!
K heb iig genotenquote:
Mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef Ynske het volgende:
K heb iig genoten
Solar was erg gaaf, weird, vaag, maar erg gezellig. Alleen jammer van de buien tussendoor.
Nu echt uit eten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:47 schreef Qwea het volgende:
vanaaf uit eten
Ooh ja, ik moest nog ff opzoek naar een rechtsbijstandsverzekering. Iemand die erg tevreden over de zijne is?
Ik heb al gereserveerdquote:
OMG! Biet die vol op Boor springtquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:59 schreef Greys het volgende:
Zonder
Ik zou wel eens willen dat Boor zijn nagels uitstak juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |