Was een lekker ding. We hadden nog nooit zo'n makkelijke en ongecompliceerde poes in huis gehadquote:
Da's ook weleens aardig voor de veranderingquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:26 schreef ElisaB het volgende:
Was een lekker ding. We hadden nog nooit zo'n makkelijke en ongecompliceerde poes in huis gehad
En wij zo van: "Huh, doen normale poezen dat zóquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:27 schreef Rewimo het volgende:
Da's ook weleens aardig voor de verandering
Ja, daar heb je ook haske gelijk inquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet op zeker huilen als ze gaan, maar ik moet nóg harder huilen als ik eraan denk dat ze in een hokje zitten in het asiel
Ik snap geen zak van Chromequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaw, wat leuk Elies![]()
Iemand hier met Google Chrome?
Ik wil graag zo'n pijltje in de adresbalk die, als je er op klikt, de geopende pagina's laat zien(net als in IE).
Nu moet ik iedere keer het adres in de balk typen
kun je niet beter werken met bookmarks?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil graag zo'n pijltje in de adresbalk die, als je er op klikt, de geopende pagina's laat zien(net als in IE).
Nee, ik wil een pijltje in de balkquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je niet beter werken met bookmarks?
quote:
installeer IE of FFquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een pijltje in de balk![]()
/autist
Ik ga voor je kijken, gebruik chrome. Momentje svpquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik wil een pijltje in de balk![]()
/autist
Chrome werkt voor relaxter. Just wait.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had tot een uur geleden standaard IE als browser, maar begreep dat Chrome veel sneller was.
Dus ik wilde Chrome....en nu moet ik wennen....en daar ben ik niet zo goed in
Oh daar ben je binnen een kwartier aan gewendquote:Op zondag 7 augustus 2011 16:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had tot een uur geleden standaard IE als browser, maar begreep dat Chrome veel sneller was.
Dus ik wilde Chrome....en nu moet ik wennen....en daar ben ik niet zo goed in
Heb jij wel een pijltje?quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar ben je binnen een kwartier aan gewend
Vooral de tabjes zijn fijn.
Oke, ik heb een vraagjequote:Op zondag 7 augustus 2011 16:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |