Ik voel me ook misselijk en kan geen eten door mijn strot duwen, ligt dat ook aan het sporten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:36 schreef Omnifacer het volgende:
Het kan ook zijn dat het de aanhechtingen van je spieren zijn waar je last van hebt. Ik zou iig de krachttraining even laten voor wat hij is, en wat licht cardiowerk doen.
Denk eerder aan liefdesverdrietquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:48 schreef jonathan22 het volgende:
[..]
Ik voel me ook misselijk en kan geen eten door mijn strot duwen, ligt dat ook aan het sporten?
kijk daar heb je het alquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:10 schreef jonathan22 het volgende:
[..]
ja hoor ik ben verliefd op mijn neef
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef Kadooosh het volgende:
Wat voor speer is het precies?
Sommige kunnen meer aan dan andere, vooral de bamboe speren kunnen snel stuk gaan.
De bamboe speren gebruik je meestal ook voor dieren zoals konijnen enzo voor grotere dieren kan je beter een houten kopen.
Ik heb zelf deze en ben er wel tevreden over maar kan ze ook niet overtrainen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:12 schreef Kadooosh het volgende:
Wat voor speer is het precies?
Sommige kunnen meer aan dan andere, vooral de bamboe speren kunnen snel stuk gaan.
De bamboe speren gebruik je meestal ook voor dieren zoals konijnen enzo voor grotere dieren kan je beter een houten kopen.
Ik heb zelf deze en ben er wel tevreden over maar kan ze ook niet overtrainen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |