Jouw Sigquote:
Ik vind TS een beetje dubieus.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind TS een beetje dubieus.
Juist wel. Of denk je dat chicks het lekker vinden, een harige balzak in hun mond?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:49 schreef CyberJesus het volgende:
ik ga ook weer niet met een hele kale zak rond lopen
quote:
Daarom zou je het ook moeten bijhoudenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:02 schreef Prospos het volgende:
Harsen of epileren. Een borstkas met stoppels vind geen enkele meid leuk om tegen te liggen.
Dat zal ook nooit gebeuren aangezien ik het netjes bij hou..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Juist wel. Of denk je dat chicks het lekker vinden, een harige balzak in hun mond?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:03 schreef iewl het volgende:
Ik heb met een vriend de sn regel verzonnen: snor, snoksels en snikkel. De rest laat ik staan en borsthaar heb ik amper
Nou hee laat me lekker als ik dat lekker vint laat me dan gwn lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
Mannen die zichzelf scheren. Fuck off, je bent toch geen wijf?
Beter dan zo behaard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar mannen schoren zich voordat vrouwen hier überhaupt mee begonnen (Romeinen/Grieken). Mannen droegen tevens eerder laarzen dan vrouwen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:54 schreef Tamashii het volgende:
jawel, verzorgen is goed, daar gaat 't ook niet over..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:59 schreef stringfan het volgende:
[..]
Hoezo dubieus,
mag een man zich niet verzorgen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:03 schreef iewl het volgende:
Ik heb met een vriend de sn regel verzonnen: snor, snoksels en snikkel. De rest laat ik staan en borsthaar heb ik amper
Zo'n afknapper is dat niet, benen en armen niet scheren, da's gay. Maar de oksels mogen best glad zijn, zweet het ook minder snel, en zo'n pak shag onder je oksels is ook geen gezicht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef PanicQueen het volgende:
Je benen, oksels en armen scheren als man zijnde? Wat een afknapper..
Scheren, dus echt glad? Of bedoel je ook trimmen met een tondeuse?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:12 schreef PanicQueen het volgende:
Je benen, oksels en armen scheren als man zijnde? Wat een afknapper..
Echt scheren dus. Ik begrijp het opzich wel als een man zijn okselhaar trimtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Scheren, dus echt glad? Of bedoel je ook trimmen met een tondeuse?
Een goed verzorgde wielrenner amateur of prof heeft bij het dragen van een korte broek zijn benen geschorenquote:
Dus alleen omdat ze het eerder deden, zou het nu ook moeten? Lekker conservatief ben jij! Nee hoor, gewoon met je tijd meegaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef Felixthecat het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar mannen schoren zich voordat vrouwen hier überhaupt mee begonnen (Romeinen/Grieken). Mannen droegen tevens eerder laarzen dan vrouwen...
Het is nu 2011 en ineens mogen mannen zich niet meer scheren en wanneer ze ook nog een stel ruige laarzen in de kast hebben staan zijn ze gelijk gay... Sorry hoor, maar dit vind ik zoooo krom.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:05 schreef Felixthecat het volgende:
Volgens mij ben jij hier degene die vind dat mannen zich niet mogen scheren omdat dit toch echt iets van en door vrouwen zou moeten zijn... Over conservatief gesproken.
Daarnaast gaat het er niet om dat mannen het zouden moeten, want dat moet helemaal niet. Het gaat er alleen maar om dat het zou kunnen, dat het niet raar/gay of wat dan ook is en dat dit gezien de geschiedenis van scheren geen nieuw verschijnsel is dat ineens uit de lucht komt vallen.
Ik wind mezelf niet op, ik probeer een discussie te voeren die door jou weer goed te niet wordt gedaan door middel van op de man spelen in plaats van met de bal te rollen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:29 schreef Felixthecat het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat jij je hier zo over kan opwinden zeg... Daarnaast betwijfel ik het hedendaagse nut van lichaamshaar. Maar goed, ieder z'n ding. Ik zou zeggen: geef je harige Harry nog eens een dikke knuffel, dan glij ik nog eens langs m'n vriendin en zijn we allebei gelukkig.
Jij zit zeker ook nooit in het vliegtuig? Vaccinaties doe je ook niet aan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Sterker nog, ik vind het bullshit als mensen zeggen dat vrouwen zich moeten scheren, want we hebben niet voor niets haar gekregen en anders had de natuur wel gezorgd dat we dat niet hadden.
Ken je je geschiedenis ook goed genoeg om te weten dat bij de oude Grieken homofilie algemeen geaccepteerd was en het veel voorkwam? Dat Achilles biseksueel was?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:00 schreef Felixthecat het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar mannen schoren zich voordat vrouwen hier überhaupt mee begonnen (Romeinen/Grieken). Mannen droegen tevens eerder laarzen dan vrouwen...
Het is nu 2011 en ineens mogen mannen zich niet meer scheren en wanneer ze ook nog een stel ruige laarzen in de kast hebben staan zijn ze gelijk gay... Sorry hoor, maar dit vind ik zoooo krom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |