Ja, en ik heb nog nergens een foto kunnen vinden van hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een of andere thom heeft mr gay gewonnen...
Ja, zelfs nog 2 bekenden gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft er iemand wel de expreszoboot gezien?
http://lacquemant.wordpre(...)ay-netherlands-2011/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:40 schreef Vlarp het volgende:
Ja, en ik heb nog nergens een foto kunnen vinden van hem
ik durf te hopen dat je als homofeest, meer kans hebt bij de inloting dan commerciėle partijenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En je moet ook maar net ingeloot worden. Er mogen 80 boten varen, en dit jaar waren er 260 aanmeldingen.
De enige bekende van mij die ik heb gezien stond op de "heilige boot" ofzoiets >.>quote:
oh je wil ons oproepen om met z'n allen te gaan gluren naar mooie zwemmers?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je wel de olympische zwemmers hun lichamen zien showen langs de kant van het bad.
waarom?quote:
nee omdat een gay pride TT zo verschrikkelijk lame is.quote:
onderbouw lame?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee omdat een gay pride TT zo verschrikkelijk lame is.
Het zit je wel hoog he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij mag volgend jaar in ieder geval niet mee op de bootquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
geef jij eerst maar antwoord op de vraag wat er zo boeiend is aan de expreszoboot dat je er drie keer om vroeg of iemand het heeft gezien.quote:
Dat ben jij ook, what's the deal?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
lame = cliche, afgezaagd, voorspelbaar, onorigineel.
Wat houd je tegen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je dat ik me echt zo vaak in moet houden om echt gemene persoonlijke opmerkingen te maken.
dat had ik in de eerste keer al gezegd, ik had gehoopt CDP te zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
geef jij eerst maar antwoord op de vraag wat er zo boeiend is aan de expreszoboot dat je er drie keer om vroeg of iemand het heeft gezien.
durf ik ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je dat ik me echt zo vaak in moet houden om echt gemene persoonlijke opmerkingen te maken.
Daar heb je op Fok nog nooit op kunnen betrappen. In het echt dan weer wel, scheelt gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar heb je op Fok nog nooit op kunnen betrappen. In het echt dan weer wel, scheelt gelukkig.
Gluren, dat is wanneer je daar op de tribune gaat zitten met een verrekijker. Maar die zwemgoden zijn er gewoon, dus je ziet ze als je er zwemt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh je wil ons oproepen om met z'n allen te gaan gluren naar mooie zwemmers?
Jij voyeur
Dan moet je het snel even aanpassen, want ik zie nergens CDP staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat had ik in de eerste keer al gezegd, ik had gehoopt CDP te zien.
Dan zou er geen topic overblijvenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kug is het zwarte gat van het topic.
of een verse tampon inbrengenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Vlarp het volgende:
Kug, misschien moet je even je roze hoedje en brilletje opzetten?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dan moet je het snel even aanpassen, want ik zie nergens CDP staan.
ongewijzigd de mijn eerste post over de expreszobootquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
de expreszoboot met CDP moet nog komen, Pieter en Dirk waren niet op een boot
pieter en dirk moesten vast gastheer zijn op hun expositiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
[..]
ongewijzigd de mijn eerste post over de expreszoboot
@ your service
maar goed hoe zou jij Gaypride dan creatief vernieuwend gevierd willen zien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
lame = cliche, afgezaagd, voorspelbaar, onorigineel.
Daar heb ik niks over gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kug is het zwarte gat van het topic.
en verplicht een enkelband of registraitechipquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:37 schreef Aneurysma het volgende:
Overigens moet de Gay Pride wel afgeschaft worden, just sayin'. Sowieso moeten homo's standaard een verbod op het vormen van groepen van meer dan drie personen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |