Ja, en ik heb nog nergens een foto kunnen vinden van hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een of andere thom heeft mr gay gewonnen...
Ja, zelfs nog 2 bekenden gezien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
heeft er iemand wel de expreszoboot gezien?
http://lacquemant.wordpre(...)ay-netherlands-2011/quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:40 schreef Vlarp het volgende:
Ja, en ik heb nog nergens een foto kunnen vinden van hem
ik durf te hopen dat je als homofeest, meer kans hebt bij de inloting dan commerciėle partijenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
En je moet ook maar net ingeloot worden. Er mogen 80 boten varen, en dit jaar waren er 260 aanmeldingen.
De enige bekende van mij die ik heb gezien stond op de "heilige boot" ofzoiets >.>quote:
oh je wil ons oproepen om met z'n allen te gaan gluren naar mooie zwemmers?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, maar dan kun je wel de olympische zwemmers hun lichamen zien showen langs de kant van het bad.
waarom?quote:
nee omdat een gay pride TT zo verschrikkelijk lame is.quote:
onderbouw lame?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee omdat een gay pride TT zo verschrikkelijk lame is.
Het zit je wel hoog he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij mag volgend jaar in ieder geval niet mee op de bootquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |