nee echtquote:
Users die zeggen dat ze vrouw zijn maar dan door de mand vallen omdat ze zeggen dat ze scheten laten.quote:
kutscheetjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:13 schreef Fluxer het volgende:
HOAX.
vrouwen laten geen windjes.
En al helemaal geen stinkende.
ik laat geen scheetjes ik laat windjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:14 schreef dakraam het volgende:
[..]
Users die zeggen dat ze vrouw zijn maar dan door de mand vallen omdat ze zeggen dat ze scheten laten.
Dat is heul wat anders!! En was te voorspelbaar dus probeer eens opnieuw.quote:
ja even tussen door als ik seks heb bij de penetratie komen er windjesgeluiden uit mn kut:S?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik laat geen scheetjes ik laat windjes
Dat is niet de kut maar het gehijg van je partners e-penis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:15 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja even tussen door als ik seks heb bij de penetratie komen er windjesgeluiden uit mn kut:S?
ik heb echte seksquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:16 schreef Fluxer het volgende:
[..]
Dat is niet de kut maar het gehijg van je partners e-penis.
ik drink geen bierquote:
scheten zonder lucht? dat is gewoon schijten hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef DolfijntjesLove het volgende:
weet iemand btw wat je moet doen zodat je scheten geen lucht hebben? want meestal ruiken ze niet alleen soms wel
geur bedoelde ik ipv luchtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef DolfijntjesLove het volgende:
weet iemand btw wat je moet doen zodat je scheten geen lucht hebben? want meestal ruiken ze niet alleen soms wel
lulpooierquote:
ja daarom schrijf ik een gedicht voor al mijn fok vriendjes en vriendinnetjesquote:
Laat maar zien dan. En als je ons wil vermaken post dan pics van je tetten, zusje, nichtje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:39 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ja daarom schrijf ik een gedicht voor al mijn fok vriendjes en vriendinnetjes
hij gaat komen in het topic dolfijntjeslove houdt die in de gatne!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:41 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Laat maar zien dan. En als je ons wil vermaken post dan pics van je tetten, zusje, nichtje.
Van het eten van champignons, uien, bonen, paprika en knoflook ga je meuren uit je poohperd !quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef DolfijntjesLove het volgende:
dus dan moet ik dan niet eten?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Van het eten van champignons, uien, bonen, paprika en knoflook ga je meuren uit je poohperd !
windjes laten die je niet ruikt is niet zo erg toch? voelt gewoon lekker een windje laten :$quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:34 schreef ForumGek het volgende:
Idd, dan ga je ook minder scheten laten in ieder geval, en dat lijkt me al een plus voor jouw omgeving!
het "lucht" opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
windjes laten die je niet ruikt is niet zo erg toch? voelt gewoon lekker een windje laten :$
IDD vrouwen poepen ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:13 schreef Fluxer het volgende:
HOAX.
Nee, ik geloof dit niet....dan ben jij geen vrouw.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:42 schreef Mrs.Psy-Freak het volgende:
[..]
Ik draai anders hele knappe kunstwerken hoor
Jawelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:43 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dit niet....dan ben jij geen vrouw.....
Waarom poep jij wel dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:43 schreef Mrs.Psy-Freak het volgende:
[..]
Jawelik had een keer een letter gedraaid de D van drolletje
De befaamde lepel jusquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:08 schreef SpermaDonor het volgende:
Zeg TS, heb je dan ook wel eens als je een scheet laat dat er een beetje vocht mee komt?
nee dat nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:08 schreef SpermaDonor het volgende:
Zeg TS, heb je dan ook wel eens als je een scheet laat dat er een beetje vocht mee komt?
Dan kan jou vrouwlief ook wel een andere vriend verbergen! Als ze een stinkende scheet weet te verbergen dan weet je genoeg!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:13 schreef Fluxer het volgende:
HOAX.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:46 schreef Daaps het volgende:
't Beste kun je niet eten. Dan blijven de scheetjes meestal ook weg.scheten laten is lekker hoor alleen de geur die er soms bijkomt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr.heeyy ik ben een meisje 17 jaar woon in leiden en houd van music internet my friends boys en cola light
Jij bent ook vies.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:07 schreef DolfijntjesLove het volgende:
weetje wat vies is als je je katten whiskas eten geeft dan laten ze ineens stinkscheten echt raar :S
helemaal niet ik was scrub en scheer mequote:
Als jij Whiskas zou eten zou je ook vieze stinkscheten laten! Als je echt van je katten hield en ze echt eten zouden geven doen ze dat niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:07 schreef DolfijntjesLove het volgende:
weetje wat vies is als je je katten whiskas eten geeft dan laten ze ineens stinkscheten echt raar :S
Hihihi heb je ook een kaal kipfiletje dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
helemaal niet ik was scrub en scheer me
jaa en houdt het goed bij :$quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hihihi heb je ook een kaal kipfiletje dan?
ja gih.. van poep wordt je zwanger en wordt je dus dik. logisch toch --quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:47 schreef Mrs.Psy-Freak het volgende:
[..]
anders blijft alles binnen zitten en dan word je dik
dat zou ik wel ruikenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dan kan jou vrouwlief ook wel een andere vriend verbergen! Als ze een stinkende scheet weet te verbergen dan weet je genoeg!
Waarom, o waarom kick je dit o zo slechte kuttopic van deze half tamme TS?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ach ja, al die rare FOK!kers toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |