Zegt genoeg over de ego Sulejmani..quote:
Gewoon een goed joch dus!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:58 schreef Komakie het volgende:
Wel bizar dat hij gewoon die bizarre bedragen naast zich neer legt en voor Ajax blijft spelen. Dat het beter is voor zijn ontwikkeling lijkt me duidelijk, maar je moet wel sterk in je schoenen staan om zo'n aanbod te weigeren.
Je kunt zien dat het samenspel goed verloopt tussen Eriksen en Bendtner. Kolbein <> Bendtnerquote:
Die wedstrijd speelde Krohn-Dehli ook nog mee. Speelde op een blauwe maandag nog een keer bij Ajaxquote:
Zo gewoon vind ik dat niet. Op zijn zachtst gezegd vind ik het bijzonder.quote:
Hij is inderdaad helaas de uitzondering op de regelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo gewoon vind ik dat niet. Op zijn zachtst gezegd vind ik het bijzonder.
Niet gewoon, kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo gewoon vind ik dat niet. Op zijn zachtst gezegd vind ik het bijzonder.
En ook zo goed in teamverband spelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat filmpje tegen Engeland is hij overigens wel gruwelijk.²
quote:De Boer: 'Zijn druk in onderhandeling over Cillessen'
Ajax maakt officieel werk van de komst van Jasper Cillessen. De Amsterdammers zijn met NEC in onderhandeling over de talentvolle doelman. De sluitpost zelf staat niet onwelwillend tegenover een transfer.'We zijn druk aan het onderhandelen', aldus Ajax-trainer Frank de Boer tegen De Telegraaf.
Vader en zaakwaarnemer Ton Cillessen bevestigt de interesse van Ajax. 'Voordat clubs met elkaar in contact treden, wordt een speler informeel gevraagd hoe hij tegenover een overstap staat. Als die al negatief antwoordt, hebben onderhandelingen over de transfersom geen zin. Maar dat was bij Jasper niet het geval. Als jonge, talentvolle keeper wil hij zich ontwikkelen en bij Ajax zou hij die kans krijgen.'
Overigens is Kenneth Vermeer na het vertrek van Maarten Stekelenburg voorlopig eerste doelman in Amsterdam. Dat heeft trainer Frank de Boer Vermeer onlangs telefonisch laten weten, zo bleek uit een vraaggesprek van Voetbal International met Vermeer. Pas als Vermeer niet voldoet. ligt de concurrentiestrijd open.
Cillessen debuteerde afgelopen seizoen voor NEC in de Eredivisie doordat Gabor Babos langdurig buitenspel stond. De jongeling maakte indruk en schopte het zelf tot de selectie van het Nederlands elftal. Zo werd hij door bondscoach Bert van Marwijk geïnviteerd voor de oefenstage van Oranje in Zuid-Amerika twee maanden geleden.
Er is nog helemaal niet over geld gesproken maar omdat het om City gaat wordt het gauw "tientallen miljoenen".quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:26 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel zou City ongeveer betalen aan ajax?
Is hij echt niet waard. Hij kan niet meer waard zijn dan Suarez.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:30 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Eriksen volgend jaar verkopen voor 40 miljoen.
nog niet, en volgend jaar ook nog niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is hij echt niet waard. Hij kan niet meer waard zijn dan Suarez.²
Clubs gingen niet tegen elkaar op bieden voor Suarez. Dat gaat wel gebeuren bij Eriksen en dan kan je echt goed cashen. Nu al wilden een Russische club, een Italiaanse club en Man C Eriksen hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is hij echt niet waard. Hij kan niet meer waard zijn dan Suarez.²
Maar hij is zelf erg resoluut in waar hij wel of niet wil spelen dus dan valllen er automatisch weer clubs afquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Clubs gingen niet tegen elkaar op bieden voor Suarez. Dat gaat wel gebeuren bij Eriksen en dan kan je echt goed cashen. Nu al wilden een Russische club, een Italiaanse club en Man C Eriksen hebben.
Hij wil vast wel spelen in italie, Spanje en Engeland. Clubs uit die landen gaan tegen elkaar op bieden want Eriksen wordt gewoon een van de beste middenvelder van de wereld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij is zelf erg resoluut in waar hij wel of niet wil spelen dus dan valllen er automatisch weer clubs af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |