Dat doet me weer denken aan een geniaal nummer, maar ik kan niet op de naam komen.quote:
Hoe kun je je nou vervelen? Wij zijn online. Hebben geweldige muziek en wat is dat wat je wil doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Dat doet me weer denken aan een geniaal nummer, maar ik kan niet op de naam komen.
Ik verveel me dood, wil iemand Draw My Thing/Transformice/... spelen?
Geile nueksex natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou vervelen? Wij zijn online. Hebben geweldige muziek en wat is dat wat je wil doen?
In het vorige topiek stelde je nog voor een wippie te maken met ipod inquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch nooit voor in, wat een rare vraag
Mijn halve familie slaapt en mijn koptelefoon ligt in mijn broer zijn kamer, dus ik hoor maar de helft van de muziek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou vervelen? Wij zijn online. Hebben geweldige muziek en wat is dat wat je wil doen?
Dat ging over hartstochtelijk, gepassioneerd, liefdevol, intens, niet te stoppen, hemels knuffelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:50 schreef muhahaha het volgende:
In het vorige topiek stelde je nog voor een wippie te maken met ipod in
Je ballen liggen zeker ook een stuk verderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Mijn halve familie slaapt en mijn koptelefoon ligt in mijn broer zijn kamer, dus ik hoor maar de helft van de muziek.En multiplayerspellen.
Ik loop niet midden in de nacht over het bed van mijn broer die al bijna twee dagen wakker is geweest voor zijn werk en zijn vriendin om een koptelefoon te pakken, maar die logica is vast te hoog gegrepen voor je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je ballen liggen zeker ook een stuk verder
Ja die logica gaat me te ver, stiekem wist ik ook dat jullie er zo bij lagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:57 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik loop niet midden in de nacht over het bed van mijn broer die al bijna twee dagen wakker is geweest voor zijn werk en zijn vriendin om een koptelefoon te pakken, maar die logica is vast te hoog gegrepen voor je.En nee, je wilt niet weten waar mijn ballen zitten.
Ik wist wel dat ik die boom in mijn achtertuin om had moeten hakken toen ik de kans had.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die logica gaat me te ver, stiekem wist ik ook dat jullie er zo bij lagen.
Die logica is zeker te hoog gegrepen voor je
Neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:27 schreef MisterChirrel het volgende:
Oh, ik kwam er vandaag achter dat ik niet in Groningen woon, zoals ik zei.
Hufter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker in dat lelijke Nijmegen
![]()
Goedemorgen poepiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hufter!Zeker in dat lelijke Nijmegen
Hoiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:00 schreef muhahaha het volgende:
Goedemorgen poepie, lekker geslapen?
Aaaw kusje-op-hoofdje-geeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
HoiIk weet het nog niet, mijn hoofd voelt nog aan alsof er een bulldozer overheen is gereden
Moet nog even wakker worden
JIj was er alweer vroeg bij..
Ik zie het aan je spellingquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:01 schreef muhahaha het volgende:
Aaaw kusje-op-hoofdje-geeft.
Ja mijn *wekker* gaat altijd vroeg af, zelfs wanneer ik het laat maak, ik wordt te oud.
Haha het is toch wordt. Ik wordt, hij wordt, wij wordten. Ik zie het niet hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie het aan je spellingOud worden sucks
Komt goed schatjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef muhahaha het volgende:
Haha het is toch wordt. Ik wordt, hij wordt, wij wordten. Ik zie het niet hoor
ps, ik heb alleen lts zwakstroom
Ik moet zo naar de tandartsquote:
Op zaterdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:11 schreef MissVanity het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts![]()
En heb er helemaal geen zin in
Oei voor routine?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de tandarts![]()
En heb er helemaal geen zin in
Ja!quote:
Jupquote:
Aparte tandarts dat hij/zij op zaterdag wil werkenquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Aparte tandarts dat hij/zij op zaterdag wil werkenWeet je, ook al heb je gaatjes, dan gaan ze die vandaag nog niet boren
Woot lekkahquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:13 schreef MissVanity het volgende:
Over een half uur lig ik in de stoel.
Ben echt zenuwachtig.
Gelukkig wel goede seks gehad gister
Het immer schone Arnhem natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hufter!Zeker in dat lelijke Nijmegen
Leugenaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:23 schreef MisterChirrel het volgende:
Het immer schone Arnhem natuurlijk.
Met romana op de skoeterquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuu!
Noem 'ns een briljant liedje om op te dansen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuu!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:27 schreef MisterChirrel het volgende:
Oh, ik kwam er vandaag achter dat ik niet in Groningen woon, zoals ik zei.
AAAAAAAAAAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Hahaha, ik heb m'n best gedaan, maar echt een lekker dansnummer is het niet. Maaaaar ik heb nu Lasgo met Something.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Helleuuu!
Haha, das John Mayer.quote:
Leeeeeekker nummer!quote:
Wtf mijn kwaliteitje brand je af en vervolgens luister je hiernaar?quote:
Dit is zulke foute DDR muziek met Japans er door dat je er wel vrolijk van moet wordenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:04 schreef muhahaha het volgende:
Wtf mijn kwaliteitje brand je af en vervolgens luister je hiernaar?
/wel een lekker ritme hihi
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Haha, das John Mayer.
[..]
Leeeeeekker nummer!
Net ook ff met m'n billen geschud op Hardcore Feelings van Mental Theo.
Gaat goed gelijk ook! Die rechtse bakt er niets van en die linker heeft ieeeets teveel passie voor het nummer.quote:
Heb nog wat goedmakers gepostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Gaat goed gelijk ook! Die rechtse bakt er niets van en die linker heeft ieeeets teveel passie voor het nummer.![]()
Van dat Japanse nummer werd ik saggerijnig trouwens.
quote:
quote:
Modekwartier.. nu word je echt creepyquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Nope, ik was verhuisd voor een studie op de HAN, naar het modekwartier.
Leo kannerhuis?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Modekwartier.. nu word je echt creepyJe bedoelt gewoon Klarendal
Modekwartier is onderdeel van, toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Modekwartier.. nu word je echt creepyJe bedoelt gewoon Klarendal
Bij welke supermarkt doe je boodschappen dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:12 schreef MisterChirrel het volgende:
Modekwartier is onderdeel van, toch?
Dan zit ik nog steeds goed.
De AH bij de steenstraat, de C1000 in de Hommelse straat vond ik niets en de Plus in het centrum is kut.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt doe je boodschappen dan?
Doet zijn moeder nog steedsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij welke supermarkt doe je boodschappen dan?
Ninja-editquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben brak!
Die laatste paar biertjes had ik niet moeten drinken!
Bij welke geldautomaat pin je altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:16 schreef MisterChirrel het volgende:
De AH bij de steenstraat, de C1000 in de Hommelse straat vond ik niets en de Plus in het centrum is kut.
Bij de rabobank.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij welke geldautomaat pin je altijd
Ik pin bijna nooit, het is of de SNS of de ING in de steenstraat.quote:
Je woont daar echt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:19 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik pin bijna nooit, het is of de SNS of de ING in de steenstraat.
De SNS niet meer, trouwens. Daar was ik bijna geskimmes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |