Dat doet me weer denken aan een geniaal nummer, maar ik kan niet op de naam komen.quote:
Hoe kun je je nou vervelen? Wij zijn online. Hebben geweldige muziek en wat is dat wat je wil doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
Dat doet me weer denken aan een geniaal nummer, maar ik kan niet op de naam komen.
Ik verveel me dood, wil iemand Draw My Thing/Transformice/... spelen?
Geile nueksex natuurlijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou vervelen? Wij zijn online. Hebben geweldige muziek en wat is dat wat je wil doen?
In het vorige topiek stelde je nog voor een wippie te maken met ipod inquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch nooit voor in, wat een rare vraag
Mijn halve familie slaapt en mijn koptelefoon ligt in mijn broer zijn kamer, dus ik hoor maar de helft van de muziek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou vervelen? Wij zijn online. Hebben geweldige muziek en wat is dat wat je wil doen?
Dat ging over hartstochtelijk, gepassioneerd, liefdevol, intens, niet te stoppen, hemels knuffelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:50 schreef muhahaha het volgende:
In het vorige topiek stelde je nog voor een wippie te maken met ipod in
Je ballen liggen zeker ook een stuk verderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Mijn halve familie slaapt en mijn koptelefoon ligt in mijn broer zijn kamer, dus ik hoor maar de helft van de muziek.En multiplayerspellen.
Ik loop niet midden in de nacht over het bed van mijn broer die al bijna twee dagen wakker is geweest voor zijn werk en zijn vriendin om een koptelefoon te pakken, maar die logica is vast te hoog gegrepen voor je.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je ballen liggen zeker ook een stuk verder
Ja die logica gaat me te ver, stiekem wist ik ook dat jullie er zo bij lagen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:57 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik loop niet midden in de nacht over het bed van mijn broer die al bijna twee dagen wakker is geweest voor zijn werk en zijn vriendin om een koptelefoon te pakken, maar die logica is vast te hoog gegrepen voor je.En nee, je wilt niet weten waar mijn ballen zitten.
Ik wist wel dat ik die boom in mijn achtertuin om had moeten hakken toen ik de kans had.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die logica gaat me te ver, stiekem wist ik ook dat jullie er zo bij lagen.
Die logica is zeker te hoog gegrepen voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |