O god, Roger ook nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Hm, ik had toch altijd een heel ander idee bij de naam "Flora en Fauna"
Ja maar ik wil gewoon graag een baby ipv larvenquote:
Ik nam de larven als ik moest kiezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar ik wil gewoon graag een baby ipv larven
Wees es niet zo kieskeurigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon graag een baby ipv larven
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik nam de larven als ik moest kiezen
Makes 2 of usquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je lekker mee gaan hengelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die vrouwenquote:
Ow kijk, je hebt er zelfs meer dan éénquote:
Jaaaa! Doe zo'n lekker dikke natte slobberzoen. Vindt hij lekker.quote:
Baby tot een irritant rot kind die je met 18 jaar het huis uitschopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
Ja pfffff, en dan die larven voeden tot ze dikke vette vleesvliegen zin?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die vrouwen
[..]
Ow kijk, je hebt er zelfs meer dan één
Die zijn morgen depressief omdat er geen doos meer isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Er gaat hier een Zooplus doos door de hele kamer heen
Boor duwt, Biet trekt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Boor duwt, Biet trekt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Baby tot een irritant rot kind die je met 18 jaar het huis uitschopt.
Neuh..doe die larven maar, daar zit je niet je hele leven aan vast
Teamwerk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Boor duwt, Biet trekt
quote:
Greys is er toch gewoon morgen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn morgen depressief omdat er geen doos meer is
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Boor duwt, Biet trekt
Je vroeg je zeker af waar we waren?quote:
Ik had nét alle snippers en stukken opgeruimd (nou ja, IN de doos gemiktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn morgen depressief omdat er geen doos meer is
Te laat. FAAAAALLLLLquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef Greys het volgende:
Roozjeeeeee!![]()
Ik had nét alle snippers en stukken opgeruimd (nou ja, IN de doos gemikt) en wilde de doos buiten zetten. Had ik het maar gedaan.
Who gives a fucking crapquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
HOE DURF JE ESF FOUT TE SPELLEN!
Oh ja?
Wihihihi! Jij noemt Ll bij de ESFers. Laat het hem maar niet lezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja? Ll, Greys, Roger en ik?
Oh wat ik je nog niet verteld had, die twee straten die je me door gaf (quote:
Maarten en Roger alleenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja? Ll, Greys, Roger en ik?
Ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wihihihi! Jij noemt Ll bij de ESFers. Laat het hem maar niet lezen.![]()
Hij was al veel langer in F&F.
quote:
quote:
Serieus, wat voor kut tomtom heb je dan? Hij hoort dat echt te kennen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat ik je nog niet verteld had, die twee straten die je me door gaf () zaten ook niet in de TomTom. Vlak voordat ik echt grote paniek kreeg bedacht ik me dat jij me had uitgelegd hoe navigatie via mijn mobiel ging
En dat lukte! Alleen toen moest ik heel de weg bidden dat ik nog genoeg batterij had
Zeg, ik ben alleen eens komen kijken in F&F, ik was benieuwd waar al die andere ESF'ers het zo gezellig hebben. En ik vond het leuk, dus ik blijf ook hierquote:
Tel ik niet voor 2?quote:
MissBliss postte dat ze het van meer mensen had gehoord gelukkig gister, dat niemand het in de TomTom had zitten bijnaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, wat voor kut tomtom heb je dan? Hij hoort dat echt te kennen hoorauto lader via sigarettending kost geen moer. Vet handig.
Ja die zag ik vanmorgen pasquote:Zo heb je nog es wat aan meik had gisteren je vriend naar je gewatsapped
DSC is dat de voorloper van DP?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wihihihi! Jij noemt Ll bij de ESFers. Laat het hem maar niet lezen.![]()
Hij was al veel langer in F&F.
En Greys woont hier ook al een tijdje, die doet dubbelSC.
MP postte hier vanmiddag nog dat hij spullen voor zijn konijn was wezen kopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je hoort er pas bij als je minimaal 2 honden of 2 katten hebt.![]()
Volgens mij is er hier verder niemand die er minder heeft toch
Goodbye bijvoorbeeld? En Qwea?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je weet dat je kaarten kan downloaden hea voor tomtom? Illegaal?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
MissBliss postte dat ze het van meer mensen had gehoord gelukkig gister, dat niemand het in de TomTom had zitten bijna
[..]
Ja die zag ik vanmorgen pas![]()
Ik heb hier een hele buslading muggen, tellen die ook?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pokkehandtasquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Jij past wel in een all-inclusive
Baloe telt voor 2 hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodbye bijvoorbeeld? En Qwea?
En sinds wanneer zijn er regels om er bij te horen![]()
Je hoort er eerder pas bij als iedereen welkom is
Heb je ze ook namen gegeven?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele buslading muggen, tellen die ook?
Assertiveeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je weet dat je kaarten kan downloaden hea voor tomtom? Illegaal?
Psst!calm and?
Jaaaaaaaa! Ik wil alles weten als je terug bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Jij past wel in een all-inclusive
mobiel. Pm en whatsapp doen wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Assertiveeeeeeeeeee
Op allebei moet ik nog een beetje oefenen
Zit je via mobiel trouwens? Of doet je DM het niet?
Slaap lekkerquote:
Steekie, Prikkie, Vampy, Boortje nog een boel zusjes?quote:
Een afterparty bij Q in de tuinquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:11 schreef Qwea het volgende:
Jaaaaaaaa! Ik wil alles weten als je terug bent![]()
Komt in orde. Als ik uitgepauperd ben kom ik verslag doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Ik wil alles weten als je terug bent![]()
Trustenquote:
So truequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele buslading muggen, tellen die ook?
Boortjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Steekie, Prikkie, Vampy, Boortje nog een boel zusjes?
Woeiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:12 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Komt in orde. Als ik uitgepauperd ben kom ik verslag doen
quote:
Ze passen op mequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:12 schreef Cat22 het volgende:
Pokkehandtas komt en Loveless gaat?
Wat moet ik daar nu weer van denken?![]()
Niets, waarschijnlijk.![]()
Heeft die van hem geen kunnstgebit dan????quote:
Ik wil weten wat er in die dm staatquote:
PM(s)quote:
Nee, nee, nee: je gaat in tha lobby van het hotel op de openbare computer live-verslag doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:12 schreef Pokkehontas het volgende:
Komt in orde. Als ik uitgepauperd ben kom ik verslag doen
Ah, ploegendienst.quote:
nog beter!quote:Op [url=http://forum.fo
k.nl/topic/1693049/2/50#100380194]zaterdag 6 augustus 2011 01:15[/url] schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, nee, nee: je gaat in tha lobby van het hotel op de openbare computer live-verslag doen![]()
Niet vanaf een hendig sjieke hippe foon?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, nee, nee: je gaat in tha lobby van het hotel op de openbare computer live-verslag doen![]()
Jaquote:
Nog beter: foon van miniatuurtje pikken en dan hip vanaf het strand met foowtoowsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:16 schreef Cat22 het volgende:
Niet vanaf een hendig sjieke hippe foon?
Zoeen die jij hebt, bedoel je?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet vanaf een hendig sjieke hippe foon?
En miniatuurtje een enorme telefoonrekening hebben na afloopquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog beter: foon van miniatuurtje pikken en dan hip vanaf het strand met foowtoows
Psies. Dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
En miniatuurtje een enorme telefoonrekening hebben na afloop
Afijn, pokke komt niet meer terug uit Turkijequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaen dan kan de beeb komen melden hoe eenzaam heur is zonder mij
en dan kunnen jullie dat allemaal lezen
Keileuk
Nee, mallert!quote:
Met Ll dus vannacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk het, want ineens moet ik naar bed
Egwel, want ik ben heel missablequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:20 schreef Qwea het volgende:
Afijn, pokke komt niet meer terug uit Turkije
Doe faxen, dan typ ik het wel overquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:20 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik ga daar niet zitten internetten natuurlijk. Da's zonde van de tijd. Ik stuur wel een ansichtkaart.
Oh oh, en ze ging bijten toch zei ze?quote:
Owja, net als meneren in de kroeg die zo enthousiast vertellen over hun open huwelijk maar niet willen dat je hun vrouw belt om te vertellen dat je mee gaat naar het hotel (wat je niet van plan was, maar soit)quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:20 schreef Greys het volgende:
Oh over enorme telefoonrekeningen gesproken...
Op de bruiloft van MB en Re waren er twee heren die bij mij en Xcuze_Me kwamen staan. Heel subtiel enzo ( not) babbelen en 'of we soms zusjes waren' en blabla (o.a. over internetten via foon, vandaar dat ik er aan dacht
).
Totdat een van hun vriendinnen er bij kwam staan. Wat een verschil ineens
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Owja, net als meneren in de kroeg die zo enthousiast vertellen over hun open huwelijk maar niet willen dat je hun vrouw belt om te vertellen dat je mee gaat naar het hotel (wat je niet van plan was, maar soit)
Koeltoer valt niet over te typen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:24 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Valt niet mee, zo'n moskee bij ondergaande zon overtypen.
Ik ken XM niet, maar dat van die zusjes was zeker héél ver gezochtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:20 schreef Greys het volgende:
Oh over enorme telefoonrekeningen gesproken...
Op de bruiloft van MB en Re waren er twee heren die bij mij en Xcuze_Me kwamen staan. Heel subtiel enzo ( not) babbelen en 'of we soms zusjes waren' en blabla (o.a. over internetten via foon, vandaar dat ik er aan dacht
).
Totdat een van hun vriendinnen er bij kwam staan. Wat een verschil ineens
In de paardenclubquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef Pokkehontas het volgende:
Owja, net als meneren in de kroeg die zo enthousiast vertellen over hun open huwelijk maar niet willen dat je hun vrouw belt om te vertellen dat je mee gaat naar het hotel (wat je niet van plan was, maar soit)
Ik kan datquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:24 schreef Pokkehontas het volgende:
Valt niet mee, zo'n moskee bij ondergaande zon overtypen.
Allebei vrij lang en allebei donker haar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ken XM niet, maar dat van die zusjes was zeker héél ver gezocht
Ik denk dat je een van je paints van de bollen van Bette wel kan gebruiken. Kwart slag draaien en klaar!quote:
XM lijkt niet op Gb, dus het kon nét.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:26 schreef Greys het volgende:
Allebei vrij lang en allebei donker haar.
We hebben elkaar heel de verdere avond 'zus' genoemd en haar vriend is nu mijn zwagert
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:27 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik denk dat je een van je paints van de bollen van Bette wel kan gebruiken. Kwart slag draaien en klaar!
Ik heb er echt eens zoeen gehad iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:23 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Welterusten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:27 schreef Qwea het volgende:
Mijn lampje knippert, foon leeg
Tot morgentrusten!
Mijn eigen echte zussie is klein, blauwe ogen en licht haar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
XM lijkt niet op Gb, dus het kon nét.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
Mijn eigen echte zussie is klein, blauwe ogen en licht haar.
Dus zelfs dat zou nog kunnen
Lutsersquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er echt eens zoeen gehad iddDie zei zelf "wil je haar bellen? " maar toen ik ja zei mocht het toch niet
En als Pokkehontas heul vroeg zegt, dan bedoelt ze ook heul vroegquote:
Ja, wees dan eerlijkquote:
Ik ga eens even het vee voederen. Zullen ze leuk vinden, want het is al best laatquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:34 schreef tombolafan het volgende:
Iedereen die gaat slapen welterusten
Ik ben nu ook heel benieuwd!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:15 schreef Qwea het volgende:
Haaaaaaahahahahahahahaha ik heb hem gelezen greys. Ik moet ff bijkomen
Je hebt wel lekker lang plezier van je dagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:38 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo ook een tukkie doen, want ik maak way te weinig uren slaap tegenwoordig.
Het lijkt af en toe wel een wandelvierdaagse met die Biet.
Wil jij mee naar buiten? Ja? Ik niet, trustequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga nog even kijken welke monsters nog mee naar buiten willen en dan ga ik ook slapen
Die ben ik ook aan het kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga nog 1 family guy kijken en dan ook slapen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil nog niet gaan slapen ......
Eerst nog maar even een glaasje wijn inschenken.
quote:
quote:
quote:
Welterusten aan alle slaapgaanders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Welterusten aan alle slaapgaanders.
Ze zijn bang voor een dronken RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik juist niet.quote:
Maar ze hebben toch weinig van me te vrezen, dunkt me. (volgens mij zijn het toch allemaal damesquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ze zijn bang voor een dronken Roger
Ze vinden hier alles engquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar ze hebben toch weinig van me te vrezen, dunkt me. (volgens mij zijn het toch allemaal dames)
quote:
Nou, een kraai is wel meteen heel wat. Begin eens als gevulde doperwtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Ah, dus ik kan me beter eerst wat meer in Flora &Fauna inleven. Bijvoorbeeld door in de bosjes te gaan zitten en een vogel (kraai ofzo) na te doen.
Zullen ze daar minder zenuwachtig van worden, denk je?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga trouwens toch maar slapen.
Welterusten aan allen die nog meelezen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:02 schreef ElisaB het volgende:
Nou, een kraai is wel meteen heel wat. Begin eens als gevulde doperwt
Ja, en heel herkenbaar; wie kent niet het geluid van de gevulde doperwtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Goed idee, is ook een makkelijker geluid.
Precies.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:03 schreef ElisaB het volgende:
Ja, en heel herkenbaar; wie kent niet het geluid van de gevulde doperwt
Owja, goed plan. En als de poliesie komt, dan moet je dood gaan liggen. Dat doen echte gevulde doperwten ook altijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
Precies.
Als ik vannacht nog wakker wordt ga ik het meteen proberen in de bosjes van het park in de buurt.
Laat ik morgen wel ff weten hoe het ging.![]()
Welterusten
uhu. Thnx babequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Goedemorruguuuuh![]()
Is MM jarig?
Zo ja, van harte![]()
Zo nee, dan niet van harte
En jij ook van harte met die autist van jequote:
Ja, ze zeggen per mail van wel. Maar ik snap het allemaal niet meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En jij ook van harte met die autist van je![]()
Q, is dat de originele furminatort?
Ik wil ook eentje
Ik heb net ff die van Zooplus bekeken, die ziet er echt anders uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen per mail van wel. Maar ik snap het allemaal niet meer
Ja, dat is de deluxe, poepjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net ff die van Zooplus bekeken, die ziet er echt anders uit.
Denk toch dat ik daar eentje ga bestellen
Liefje, bestel nou gewoon een bij Zooplus, dan weet je zeker dat je niet genept wordt met namaak. Lekker belangrijk een tientje meer of minder (ja, als je heel weinig geld hebt, dan kun je daar drie dagen van eten, maar Q is niet heel erg arm). Gaan lopen stunten op je ouwe lobbes met een neppe kam die misschien net niet helemaal lekker werkt en z'n huid irriteert, is niet goed. Moet je weer naar de DA voor een zalfje, ben je ¤ 50 armer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:13 schreef Qwea het volgende:
ik weet het allemaal niet meer hoor met die furminator
Ik twijfel of http://link.marktplaats.nl/471566716 wel een orgineel is.En ik vind de verkoper stom. Zal wel weer aan mij liggen
Ik nietquote:
Lijkt me erg gezellig om te gaan. Mijn broer gaat iig wel en wij gaan naar Maastrichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik nietgeloof ik. Hoewel beeb gisterenavond zei: "Ow kijk, daar kunnen we morgen ook nog heen!"
Saai hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik nietgeloof ik. Hoewel beeb gisterenavond zei: "Ow kijk, daar kunnen we morgen ook nog heen!"
Oke mama Elisa.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Liefje, bestel nou gewoon een bij Zooplus, dan weet je zeker dat je niet genept wordt met namaak. Lekker belangrijk een tientje meer of minder (ja, als je heel weinig geld hebt, dan kun je daar drie dagen van eten, maar Q is niet heel erg arm). Gaan lopen stunten op je ouwe lobbes met een neppe kam die misschien net niet helemaal lekker werkt en z'n huid irriteert, is niet goed. Moet je weer naar de DA voor een zalfje, ben je ¤ 50 armer.
Dus, niet miepen: gewoon bestellen die hap!
Ik bestel M voor de katten, dus voor BoeBoe zou ik zeker L doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke mama Elisa.
Maar dan weet ik dus echt nog steeds gewoon fucking niet of ik M of L moetM lijkt me zo klein
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken. Scheelt maar 2cm, maar tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik bestel M voor de katten, dus voor BoeBoe zou ik zeker L doen
Jaaaaaa, ze is eruitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:52 schreef Qwea het volgende:
Ja, daar zat ik ook al naar te kijken. Scheelt maar 2cm, maar tochIk doe wel gewoon mooi L.
Fijn toch dat ik dan even de knoop voor je doorhakquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:58 schreef Qwea het volgende:
ooh men, ik haat mezelf als ik zo twijfel
quote:
Op dit tijdstip heb je meer aan een goede middag dan aan een goede morgen, dus: goedemiddagquote:
Wat zieligquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zusje en zwagert zijn nog ff een weekendje weg voordat Zusje weer aan het werk moet, maar ze is vannacht nog terug gereden met een zieke Frummel die pijn heeft en hoge koorts
Ik neem m'n foon meequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn toch dat ik dan even de knoop voor je doorhak
Wel pics maken he, zodat de thuisblijvers ook kunnen meegenieten
aaaahw. Sneu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zusje en zwagert zijn nog ff een weekendje weg voordat Zusje weer aan het werk moet, maar ze is vannacht nog terug gereden met een zieke Frummel die pijn heeft en hoge koorts
That's my girlquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
Ik neem m'n foon meeik zal wel ff wat kiekjes schieten
Kots 'm er nog ff uit voor je gaat; hoeft dat onderweg niet meerquote:Damn, die taart komt omhoog![]()
My pleasure en veel plezier vanmiddagquote:Oh en thnx voor de knoop![]()
Oh bahquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik vind het heul sneuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah
Arme Frummel
Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Oeh, je gaat even "lunchen"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heul sneu![]()
Ik ga zo ff naar de stad waar meneer I. werkt.
Hij is alleen vandaag, dus ik ga eerst ff bij hem lunsjen en dan de stad nog ff in.
ff tussen 2 klanten doorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, je gaat even "lunchen" [ afbeelding ] ???
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
That's my girl
[..]
Kots 'm er nog ff uit voor je gaat; hoeft dat onderweg niet meer
[..]
My pleasure en veel plezier vanmiddag
En dan snel een crackertje pindakaasquote:
Ik duim mee!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:24 schreef Ynske het volgende:
Veel plezier iedereen vandaag!
hier laatste spullen bijeen aan t rapen voor SolarFestival
* Ynske duimt heel hard dat t droog blijft
Nephoowmoowsquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt heel wat homo's maar geen een die daar heen gaat![]()
ja hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Enjoy Solar Yns, hier is het stralend weer
Ja, nou, ernstig tochquote:
Dan denk je grappig te zijn, maar het is helemaal niet grappig. En dát is inderdaad behoorlijk onnadenkendquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:42 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb een geboortekaartje in de bus gekregen voor de vorige bewonerGeen retouradres, dus ik maak hem open. Die mensen heten A a l van hun achternaam, en het kind vóór het nu geboren kind heet S i d d e
Hoe niet-nadenkend ben je dan
Laagjes dunne kleren die in je tas passen, doe ik ook altijd bij twijfelachtig weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
dillema alleen met wat aan te trekken, tis tot zeker na 11 uur, en kan niet even op en neer naar auto ivm die staat op pendelafstand
quote:
Nou idd, totaal niet grappig, arm kindquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan denk je grappig te zijn, maar het is helemaal niet grappig. En dát is inderdaad behoorlijk onnadenkend
Ik kan me best voorstellen dat de postbode je voor 18 aanzietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, totaal niet grappig, arm kind
Ik moet misschien even make-up opdoen, er kwam een postbode met een pakje "voor je moeder"
Lijk ik toch weer 11 jaar jongerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat de postbode je voor 18 aanziet
Maar of het zo goed is is ook weer de vraag
Natuurlijk kan dat (hun fout) en anders mag je een hele vette vergoeding vragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:53 schreef Mama_Mia het volgende:
het reisbureau heeft een fout gemaakt in onze boeking voor Londen. We zouden de 18e naar Wicked gaan maar nu hebben we vouchers voor de 17e
hopelijk kan het nog omgeboekt worden anders gaat het hele feest niet door
Afhankelijk of er dan nog kaartjes zijn voor Wicked voor de 18e.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat (hun fout) en anders mag je een hele vette vergoeding vragen.
Oh lekker danquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:53 schreef Mama_Mia het volgende:
het reisbureau heeft een fout gemaakt in onze boeking voor Londen. We zouden de 18e naar Wicked gaan maar nu hebben we vouchers voor de 17e
hopelijk kan het nog omgeboekt worden anders gaat het hele feest niet door
Dat vind ik ook is het reisbureau fout, moeten zij oplossen en zorgen dat jij lekker naar Wicked kunt gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat (hun fout) en anders mag je een hele vette vergoeding vragen.
Ja dat zou zonde zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Afhankelijk of er dan nog kaartjes zijn voor Wicked voor de 18e.
Anders krijgen we het hele bedrag terug, want we gaan voor Wicked.
Maandag of dinsdag. Dus pas echt een week vantevorenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:02 schreef Oognip het volgende:
Dat is zuur mmwanneer weet je of inboeken nog mogelijk is?
Welke MM? Er zijn echt veel mensen jarig deze weekquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:03 schreef indaha het volgende:
Goedemiddag![]()
Felicitaties voor MM en Pingoo vandaag, nog vele jaren![]()
En beterschap voor Frummel
[..]
Dat vind ik ook is het reisbureau fout, moeten zij oplossen en zorgen dat jij lekker naar Wicked kunt gaan
en ook een van mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:08 schreef Oognip het volgende:
Geef Pingoo van mij ook maar een dikke knuffel
Hoe jong wordt je eigenlijk ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Ah toffeli MM
Ik ben komende vrijdag jarigzin in
En dat zal ik zeker doen Oognip
Als je niet kunt omboeken, ga je dan ook niet naar Londen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Afhankelijk of er dan nog kaartjes zijn voor Wicked voor de 18e.
Anders krijgen we het hele bedrag terug, want we gaan voor Wicked.
Als we niet kunnen omboeken moeten we een andere datum zoeken waarop het wel kan, want we gaan inderdaad speciaal voor Wicked naar Londen. Omdat we echt voor de musical gaan heeft mijn moeder de duurste kaartjes geboekt (quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je niet kunt omboeken, ga je dan ook niet naar Londen?
Als je nog andere redenen hebt om naar Londen te gaan (zal ik je er 50 geven?) zou ik wel gewoon gaan hoor. Dikke kans dat je op de dag zelf nog (goedkope) kaartjes bij de Half Price Ticket Booth of bij het theater zelf kunt krijgen. Als je speciaal voor Wicket gaat snap ik dat je vooraf reserveert en dit is balen, maar ik denk dat je op de dag zelf ook nog best kans maakt op kaartjes. [/ervaring].
We zijn trouwens tegelijkertijd in de UK! En misschien zelfs op een zelfde dag in Londen.Gaan we musicalkaartjes boeken voor ene groep van 14 mensen, waarvan 7 rolstoelers. Ik gok dat we een waaier kaartjes van diverse musicals krijgen waar mensen iets uit kunnen zoeken.
Vaak zijn er nog wel 2 plekjes naast elkaar te vinden, maar de duurste plaatsen zijn dan echt superduur. Of niet te krijgen. Kan me voorstellen dat je dan liever een ander weekend gaat, als je toch je geld terugkrijgt. Hopelijk kan het reisburo het nog boeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:14 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als we niet kunnen omboeken moeten we een andere datum zoeken waarop het wel kan, want we gaan inderdaad speciaal voor Wicked naar Londen. Omdat we echt voor de musical gaan heeft mijn moeder de duurste kaartjes geboekt () zodat we ook lekker zitten etc, omdat dat voor mij heel veel verschil maakt. Het reisbureau gaf aan dat er waarschijnlijk nog wel kaartjes verkrijgbaar waren aan de kassa, maar dat je dan niet naast elkaar zat ofzo. En dat is natuurlijk gewoon niet leuk
Bus en boot. We gaan naar de omgeving van Oxford vakantie vieren met een dagtip naar Londen.quote:En wat grappighoe ga jij ernaartoe?
Teamworkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo weer verder met nuttig doen denk ik
Moet nog eea de zolder op tillen
En mn kitten heeft zn eerste vlieg gevangenDie zn stiefpa afpakte en opat
Ik hoop het ook, en anders inderdaad een ander weekend. Ik had er al echt zin in, dus ik duim dat het lukt om de kaartjes om te boeken. Ik ben echt blij dat mn vader het zag, anders hadden we daar de 18e gestaan bij de kassa met vouchers voor de 17equote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vaak zijn er nog wel 2 plekjes naast elkaar te vinden, maar de duurste plaatsen zijn dan echt superduur. Of niet te krijgen. Kan me voorstellen dat je dan liever een ander weekend gaat, als je toch je geld terugkrijgt. Hopelijk kan het reisburo het nog boeken.
[..]
Bus en boot. We gaan naar de omgeving van Oxford vakantie vieren met een dagtip naar Londen.
Is ie bekeerd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:10 schreef Qwea het volgende:
Naar de gay pride met mike, 1x niet meer
40 graden koorts onder pcm, overgeven, niet willen stoppen met huilen en niet willen drinken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:18 schreef Cat22 het volgende:
Arme Frummel.Ze kunnen zo snel ziek worden. En gelukkig ook net zo snel weer beter.
Ik heb alleen Hyves, maar afgezien van borrelavondjes afspreken met vriendinnen doe ik er helemaal niets meer mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
Beterschap voor Frummel![]()
Zeg, wat kan ik nou beter 'nemen' ipv Hyves?
Wat dat lijkt op sterven na dood. Beter Facebook of Twitter?
Facebook trekt me iets meer, maar zitten jullie daar ook op?
En ist moeilijk?
Op het eerste gezicht ziet het er vrij ingewikkeld uitquote:
Oh, da's wel heul irritantquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
Nee hoor ing, het is erger. Meneer kwam met het toffe idee om naar de gay pride te gaan, nou goed, tof! Nooit geweest, wil ik wel es kijken. Eenmaal in Amsterdam kwam meneer met het geweldige idee om mensen die hij kent op te gaan zoeken, die in cafe rood waren ofzo, in amsterdam. We zijn godverdomme van centraal naar Amstel GELOPEN_!!!!! Om vervolgens dat kut cafe niet te vinden. We hebben gewoon 2.5!!!! Uur gelopen!!! We hebben geen boot gezien.
Begon hij vervolgens ook nog op mij te schelden omdat ik niet snel genoeg liep. Na 2.5u met een kapotte pootik stond echt op het punt om hem een mep te geven hoor.
De tering. En het grafhumeur dattie nu heeft. Niet te harden.
Ik zei nog "centrum, terras!!!" Maar neeeeeee meneer zou en moest naar dat hoerige cafe.
Beterschap voor frummelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
40 graden koorts onder pcm, overgeven, niet willen stoppen met huilen en niet willen drinken.
Da's met deze temperaturen best snel uitdroging bij zo'n kleintje.![]()
Hopelijk belt ze zo...
Ik heb ook hyves en gebruik het alleen voor directe familie die niet in de buurt wonen, om een keertje nieuwjes uit te wisselen, twitter heb ik ook maar ik doe er niets meequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
En ist moeilijk?
Ik heb ook facebook, en het is helemaal niet ingewikkeldquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht ziet het er vrij ingewikkeld uit
Maar dat is het vast niet?
Nee is niet moelijk. Je kan het ook op je mobiel zetten, kan je direct foto's op je facebook zetten enzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht ziet het er vrij ingewikkeld uit
Maar dat is het vast niet?
Nee dan zou ik ook niet meer gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:24 schreef Qwea het volgende:
Nee hoor ing, het is erger. Meneer kwam met het toffe idee om naar de gay pride te gaan, nou goed, tof! Nooit geweest, wil ik wel es kijken. Eenmaal in Amsterdam kwam meneer met het geweldige idee om mensen die hij kent op te gaan zoeken, die in cafe rood waren ofzo, in amsterdam. We zijn godverdomme van centraal naar Amstel GELOPEN_!!!!! Om vervolgens dat kut cafe niet te vinden. We hebben gewoon 2.5!!!! Uur gelopen!!! We hebben geen boot gezien.
Begon hij vervolgens ook nog op mij te schelden omdat ik niet snel genoeg liep. Na 2.5u met een kapotte pootik stond echt op het punt om hem een mep te geven hoor.
De tering. En het grafhumeur dattie nu heeft. Niet te harden.
Ik zei nog "centrum, terras!!!" Maar neeeeeee meneer zou en moest naar dat hoerige cafe.
Dik?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee dan zou ik ook niet meer gaanen ik had zowieso al geen 2,5 uur gaan lopen om een cafe te zoeken en ik heb niets aan mijn pootjes , kusje erop die zal wel dik zijn nu
Het scheelde echt vet weinig. Dat je me 2.5u door een hel trekt met mn voet (ik kan normaal noet eens 30 min achtereen lopen) is tot daaraan toe, maar dat je dan vervolgens midden in de stad loopt te bitchen tegen me, dat is niet echt aan te raden hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:42 schreef Mama_Mia het volgende:
Jezus Qwea, ik zou m ook echt gemept hebben zeg
Facebook is gewoon een internationaal soort Hyves, Twitter eigenlijk alleen voor, tja, dingen waar je mee bezig bent en updates enzo. Ik zou voor Faceboek gaan als je moest kiezen, maar ze zijn totaal anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
En ist moeilijk?
Ik heb het richtingsgevoel van een mongool, dus als hij zegt is niet zo ver, nou ja, dan zal datquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik had 'm alleen naar dat café laten gaan hoor. Je komt toch voor de boten? Kan me voorstellen dat je de pest in hebt ja
Wij hebben lekker gezwommen en in de auto vielen er twee in slaapOns kind was daar niet bij
Zo ben ikquote:
Ik ben veel te oninteressant voor Twitterquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
Ik heb sinds een week Facebook Greys. Als je even de tijd neemt om een beetj rond te kijken op Facebook en op alle knopjes durft te klikken, snap je het zo
Ik heb ook twitter maar dat gebruik ik meer om anderen (zoals Q) te volgen. Facrbook en twitter zijn echt totaal verschillende dingen.
Als je twitter neemt zou ik je volgen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:51 schreef Oognip het volgende:
Balen zo Qmaar je hebt het hem nu al vergeven? Dat zou bij mij wel ff duren
Ik heb veel te veel geld uitgegeven tijdens het shoppen in Maastricht
Zonnebril, kaarten van 3.50 per stuk, een hempje, een hesje, rokje, 4 shirtjes en schoenen
Zo had ik het ook niet opgevat hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat een tegenvaller Q! Kon MM die mensen niet bellen waar dat café nu eigenlijk lag?
Was je erg boos?![]()
![]()
Ing, ik bedoelde niet te zeggen dat met Frummel niks aant handje zou zijn.Want die kleintjes kunnen heel snel heel erg ziek zijn en dan is een bezoekje aan de HAP altijd verstandig. Maar met de goede behandeling (of uit zichzelf bij iets minder ernstigs) knappen ze snel weer op.
Greys heeft Facebook!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben veel te oninteressant voor Twitter
Verder dan 'boodschappen doen, hond uitlaten' etc kom ik niet
Heb Facebook aangemaakt
Ik ga niet zwemmen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Niet verzuipen met je dronken kop he!
Ik ben ook te oninteressantquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben veel te oninteressant voor Twitter
Verder dan 'boodschappen doen, hond uitlaten' etc kom ik niet
Heb Facebook aangemaakt
Ooh dat deed ie, maar die stuurde ons. Lijkbaar de verkeerde kant opquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:50 schreef Cat22 het volgende:
Wat een tegenvaller Q! Kon MM die mensen niet bellen waar dat café nu eigenlijk lag?
Was je erg boos?![]()
![]()
Ing, ik bedoelde niet te zeggen dat met Frummel niks aant handje zou zijn.Want die kleintjes kunnen heel snel heel erg ziek zijn en dan is een bezoekje aan de HAP altijd verstandig. Maar met de goede behandeling (of uit zichzelf bij iets minder ernstigs) knappen ze snel weer op.
Lijkbaar?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dat deed ie, maar die stuurde ons. Lijkbaar de verkeerde kant op
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben ook te oninteressantdaarom volg ik bijna alleen mensen.
Vrienden worden op Facebook?![]()
Zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dan heb je in ieder geval een leuke middag gehad!
Nu moet ik heel hard lachenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor. Soms dagen niks en dan 4 op een dag ofzo. Vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeveel drink je eiks per dag Q?
Ik lees niet anders dan bierrr en sterke drank
Jij braverikjequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor. Soms dagen niks en dan 4 op een dag ofzo. Vandaag
4 blikjes en een halve liter. Morgen en maandag drink ik bv weer niks enzo. Dus valt reuze mee
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Post daar dan ook es over. Voor het evenwicht en goede beeldvorming.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor. Soms dagen niks en dan 4 op een dag ofzo. Vandaag
4 blikjes en een halve liter. Morgen en maandag drink ik bv weer niks enzo. Dus valt reuze mee
Pingoo had ruzie met Muisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeker
Heb je Pingoo lekker gekriebeld van me? Was ie in een feeststemming? Het is uit zichzelf al een feestnummer hè
Ik zit mobiel dus zag het niet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je een DM gestuurdNiet gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |