O god, Roger ook nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Hm, ik had toch altijd een heel ander idee bij de naam "Flora en Fauna"
Ja maar ik wil gewoon graag een baby ipv larvenquote:
Ik nam de larven als ik moest kiezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef tombolafan het volgende:
Ja maar ik wil gewoon graag een baby ipv larven
Wees es niet zo kieskeurigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon graag een baby ipv larven
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik nam de larven als ik moest kiezen
Makes 2 of usquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je lekker mee gaan hengelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die vrouwenquote:
Ow kijk, je hebt er zelfs meer dan éénquote:
Jaaaa! Doe zo'n lekker dikke natte slobberzoen. Vindt hij lekker.quote:
Baby tot een irritant rot kind die je met 18 jaar het huis uitschopt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef tombolafan het volgende:
Ja pfffff, en dan die larven voeden tot ze dikke vette vleesvliegen zin?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die vrouwen
[..]
Ow kijk, je hebt er zelfs meer dan één
Die zijn morgen depressief omdat er geen doos meer isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Er gaat hier een Zooplus doos door de hele kamer heen
Boor duwt, Biet trekt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Boor duwt, Biet trekt
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Baby tot een irritant rot kind die je met 18 jaar het huis uitschopt.
Neuh..doe die larven maar, daar zit je niet je hele leven aan vast
Teamwerk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Boor duwt, Biet trekt
quote:
Greys is er toch gewoon morgen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn morgen depressief omdat er geen doos meer is
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef Greys het volgende:
Boor duwt, Biet trekt
Je vroeg je zeker af waar we waren?quote:
Ik had nét alle snippers en stukken opgeruimd (nou ja, IN de doos gemiktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn morgen depressief omdat er geen doos meer is
Te laat. FAAAAALLLLLquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef Greys het volgende:
Roozjeeeeee!![]()
Ik had nét alle snippers en stukken opgeruimd (nou ja, IN de doos gemikt) en wilde de doos buiten zetten. Had ik het maar gedaan.
Who gives a fucking crapquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
HOE DURF JE ESF FOUT TE SPELLEN!
Oh ja?
Wihihihi! Jij noemt Ll bij de ESFers. Laat het hem maar niet lezen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja? Ll, Greys, Roger en ik?
Oh wat ik je nog niet verteld had, die twee straten die je me door gaf (quote:
Maarten en Roger alleenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oh ja? Ll, Greys, Roger en ik?
Ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wihihihi! Jij noemt Ll bij de ESFers. Laat het hem maar niet lezen.![]()
Hij was al veel langer in F&F.
quote:
quote:
Serieus, wat voor kut tomtom heb je dan? Hij hoort dat echt te kennen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat ik je nog niet verteld had, die twee straten die je me door gaf () zaten ook niet in de TomTom. Vlak voordat ik echt grote paniek kreeg bedacht ik me dat jij me had uitgelegd hoe navigatie via mijn mobiel ging
En dat lukte! Alleen toen moest ik heel de weg bidden dat ik nog genoeg batterij had
Zeg, ik ben alleen eens komen kijken in F&F, ik was benieuwd waar al die andere ESF'ers het zo gezellig hebben. En ik vond het leuk, dus ik blijf ook hierquote:
Tel ik niet voor 2?quote:
MissBliss postte dat ze het van meer mensen had gehoord gelukkig gister, dat niemand het in de TomTom had zitten bijnaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, wat voor kut tomtom heb je dan? Hij hoort dat echt te kennen hoorauto lader via sigarettending kost geen moer. Vet handig.
Ja die zag ik vanmorgen pasquote:Zo heb je nog es wat aan meik had gisteren je vriend naar je gewatsapped
DSC is dat de voorloper van DP?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wihihihi! Jij noemt Ll bij de ESFers. Laat het hem maar niet lezen.![]()
Hij was al veel langer in F&F.
En Greys woont hier ook al een tijdje, die doet dubbelSC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |