quote:
Gaat om het idee, we hoeven niet direct een perfect OP neer te zetten hoor, zoiets ontwikkeld zich vanzelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
Ik probeer even iets, maar lelijk is het wel
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ik ga lekker tv kijken....fijne avond nog
ha Tjetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:44 schreef TjetMaster het volgende:
OMG Tita hoofdsponsor De GraafschapMet dr tuinmeubeltjes.... http://www.fcupdate.nl/vo(...)-voor-zestien-duels/
Dat Fok logo moet natuurlijk in het schilderij op de achtergrond en 'rls sc' kan als ondertitel op de tvquote:
Goed idee, kan ik morgen wel fotosjoepenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat Fok logo moet natuurlijk in het schilderij op de achtergrond en 'rls sc' kan als ondertitel op de tv
Leukquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed idee, kan ik morgen wel fotosjoepen
als ik dat zou moeten doen, zou moeders d'r hoofd kwijt zijnquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat Fok logo moet natuurlijk in het schilderij op de achtergrond en 'rls sc' kan als ondertitel op de tv
Goed idee, de gordijnen wegsjoppen en een beestje op de achtergrondquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Ideetje..
Gaat meer om wat erin moet. De echte pro van hier kan die zooi wel in een mooie foto knallen
Zou alleen makkelijker gaan als ik een high-res plaatje heb, maar ga gewoon eerst hier mee beginnenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik dat zou moeten doen, zou moeders d'r hoofd kwijt zijnMaar gelukkig zijn er ook fotosjoppers die wel weten hoe dat programma werkt
maakt voor mij niet uit wat voor plaatje ik heb, snap de ballen van dat hele programma, werkt op m'n zenuwen, en ik heb het compleet op m'n pjoetert staanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou alleen makkelijker gaan als ik een high-res plaatje heb, maar ga gewoon eerst hier mee beginnen
Echt heel vetquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
Beestjes:
On June 20, 2011, storm chasers Chad Cowan and Jordan Wrecke watched the storm of the day develop from a cumulus cloud into a cyclic supercell that produced at least three tornadoes, including at least one that was intercepted by the TIV!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maakt voor mij niet uit wat voor plaatje ik heb, snap de ballen van dat hele programma, werkt op m'n zenuwen, en ik heb het compleet op m'n pjoetert staan
nee hoor, heeft me niks gekost (vroeger had je FTD, nu heet het anders)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo'n duur programma en dan niet eens gebruiken
Ik heb al moeite met Paintquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, heeft me niks gekost (vroeger had je FTD, nu heet het anders)
en ik heb het echt echt echt echt geprobeerd, maar ik snap d'r gewoon geen bal van
een collega zei mij dat je met fotosjop toch zulke leuke dingen kon doen, nou, na een half uur zwoegen op 1 foto was ik in staat om alles het raam uit te flikkerenquote:
Paint Shop Pro is net zo goed, stukken goedkoper, en veel makkelijker in het gebruik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een collega zei mij dat je met fotosjop toch zulke leuke dingen kon doen, nou, na een half uur zwoegen op 1 foto was ik in staat om alles het raam uit te flikkeren
ja, heb ik ook een, een boekwerk 2x zo dik als de telefoongids, doe ik wel eens als ik heeeeeeel veel tijd hebquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
zijn goeie tutorials op internet hoor. Heb 't gekocht om de oude foto's en dia's weer goed mee te krijgen
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een collega zei mij dat je met fotosjop toch zulke leuke dingen kon doen, nou, na een half uur zwoegen op 1 foto was ik in staat om alles het raam uit te flikkeren
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Paint Shop Pro is net zo goed, stukken goedkoper, en veel makkelijker in het gebruik.
ik heb het op een DVD gezet, voor als ik met pensioen mag en niks meer te doen heb, kan ik altijd nog gaan fotosjoppenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zo herkenbaarIk had het ook even op mijn pc, maar ik werd er helemaal! panisch van dat ik het binnen 20 minuten er ook meteen vanaf gekeild heb.
Dat is mooi, zoiets laat je natuurlijk niet liggen. En PSP wordt ook niet meer geupdate, dus ook wat dat betreft zit je beter bij PS.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is ook een goed programma ben ik mee begonnen
Ik kon helemaal legaal voor een spotprijs de Photoshop suite via mijn werk aanschaffen, en die kan toch net ietsjes meer
Wanneer ik met pensioen ga gok ik dat er wel een beter programma op de markt is. Of dat ik met mijn ogen foto's kan maken en die via mijn ingebouwde telefoon in mijn arm door kan sturenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb het op een DVD gezet, voor als ik met pensioen mag en niks meer te doen heb, kan ik altijd nog gaan fotosjoppen
ik hoef geen telefoon in m'n arm hoor, bouw die dan ook meteen in m'n oor in, zo lastig om steeds je arm tegen je oor te houdenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wanneer ik met pensioen ga gok ik dat er wel een beter programma op de markt is. Of dat ik met mijn ogen foto's kan maken en die via mijn ingebouwde telefoon in mijn arm door kan sturen
In je oor zit een luidspreker en net onder je lip een microfoontjequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik hoef geen telefoon in m'n arm hoor, bouw die dan ook meteen in m'n oor in, zo lastig om steeds je arm tegen je oor te houden
Wel jammer dat PSP niet meer geupdate wordt, gebruikte ik tot drie jaar terug, en was echt goed, en iets makkelijker in gebruik dan PSquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi, zoiets laat je natuurlijk niet liggen. En PSP wordt ook niet meer geupdate, dus ook wat dat betreft zit je beter bij PS.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooooo, gezelligbig fat gypsy wedding straks
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je weet dat je dan hier naar toe moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |