Ts denkt dat er een maagd wordt geslacht denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef tjoptjop het volgende:
Maar serieus. WTF is een "islamitische bereiding"
Afgezien van de beperkingen vwb producten.
Dan zijn ze waarschijnlijk gematigder/verwesterd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik eet wel eens bij turken thuis en heb nog nooit wat geks aan het opdienen gemerkt. Wat heb ik gemist?
Want in de koran staat wat er gegeten wordt en hoe dat bereidt/opgediend wordt?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan zijn ze waarschijnlijk gematigder/verwesterd.
Vast wel, ze zullen wel allemaal ondervoed zijn als we jou moeten geloven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat klopt, dat is marokkaans.
maar dat is alleen voorbehouden aan de mannen in de kamer. de vrouwen staan na een dag lang koken in de keuken te wachten of de mannen nog wat restjes overlaten. en dit is geen grap.
Nee, dat is gewoon een stukje cultuur. Net als Nederlanders die waar ook ter wereld hun fiets blijven gebruiken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Want in de koran staat wat er gegeten wordt en hoe dat bereidt/opgediend wordt?
alles staat in de koran. zelfs dat arafat in leven gehouden mocht worden met de modernste technieken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Want in de koran staat wat er gegeten wordt en hoe dat bereidt/opgediend wordt?
Je weet dat je het over een enorm wijd gestrekt gebied hebt en over een aantal miljard mensen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een stukje cultuur. Net als Nederlanders die waar ook ter wereld hun fiets blijven gebruiken.
dat zeg ik niet. bijna alle marokkaanse vrouwen en jonge besneden jongetjes hebben suikerziekte vanwege hun vadsige lijven. wat ik wel zeg is dat ik regelmatig at bij een marokkaanse familie. en de vrouwen hadden de restjes in de keuken. de mannen aten eerst.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
Vast wel, ze zullen wel allemaal ondervoed zijn als we jou moeten geloven.
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:07 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Je weet dat je het over een enorm wijd gestrekt gebied hebt en over een aantal miljard mensen.
Ow ok. Nou standaard gaat het zo; 2 dames in de keuken, dienen op, eten mee, beetje praten lachen gieren brullen. En het komt op tafel op een plate waar je vanaf kan halen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan zijn ze waarschijnlijk gematigder/verwesterd.
Maar wat is dan die "Islamitische bereiding"?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:09 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja.
Er zitten natuurlijk wel verschillen tussen de verschillende nationaliteiten en stromingen.
Dat weet ik toch niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar wat is dan die "Islamitische bereiding"?
Maar die verschillende (eet)culturen zijn imho veel meer geografisch bepaald dan religieus. Daarom was ik wel benieuwd naar de "Islamitische bereiding"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet.
Ik weet wel dat er verschil zit in de kookstijlen van de verschillende culturen.
Je haalt het eten allemaal van hetzelfde bord af? Eten ze ook met de handen ipv met bestek?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow ok. Nou standaard gaat het zo; 2 dames in de keuken, dienen op, eten mee, beetje praten lachen gieren brullen. En het komt op tafel op een plate waar je vanaf kan halen.
Hoe ziet origineel turkse opdiening eruit?
Je haalt het van de schaal af met bestek naar je bord toe. Daar ligt bestek bij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je haalt het eten allemaal van hetzelfde bord af? Eten ze ook met de handen ipv met bestek?
een overdreven, schaamteloze, gastvrijheid. ondertussen hebben ze een paar kilo couscous, wat kipkluiven, amandelen, gedroogde perziken, rozijnen, leugenachtige prietpraat en stinkende sokken over voor heel erg veel subsidie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar wat is dan die "Islamitische bereiding"?
Heb jij Birkenstocks?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je haalt het eten allemaal van hetzelfde bord af? Eten ze ook met de handen ipv met bestek?
niet bij de marokkaan. wel bij de turk misschien, maar die ken ik niet. die zijn ook een stuk minder islamitisch.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je haalt het van de schaal af met bestek naar je bord toe. Daar ligt bestek bij.
Dan is het volgens mij wel verwesterd. Denk ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je haalt het van de schaal af met bestek naar je bord toe. Daar ligt bestek bij.
Nee ... Die dingen zijn oerlelijk.quote:
Zou kunnen. Ik ken geen marokkanen waar ik uitgenodigd ben. Vaak lopen ze wel mee in het bedrijfsleven, maar integreren met niet moslims is volgens felen haram volgens mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet bij de marokkaan. wel bij de turk misschien, maar die ken ik niet. die zijn ook een stuk minder islamitisch.
Hmm.. jammerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee ... Die dingen zijn oerlelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |