Ik word altijd een beetje emotioneel van een lekker broodje kebab. Soms moet ik zelfs een heel klein beetje huilen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef Picchia het volgende:
Kebab roept wel veel emoties op. Dat is zeker.
Zoals ik op pagina 1 al zei: xenofobe moederskindjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja die extreme kabouter is hard bezig met 'een afscheiding'. Wat een jokers daar in Italie.
In turkije de beste kebab ever gegeten, en dat is totaal niet te vergelijken met wat je hier meestal krijgt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Vlees dat bereid is in Islamitische landen schijnt trouwens wel overheerlijk te zijn.
Goh, het is dus net supermarktvlees.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kebab is in nld vaak ranzig vlees met kruiden om het smaakvol te maken. Doe mij maar een goede turkse pizza
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in amsterdam wordt dagelijks alcohol met kebab weggespoeld. eigenlijk 70% wel, denk ik. misschien wel meer. ben je al zo verislamd?
dan raad ik je aan om, als je weer eens bij je islamvrienden in amsterdam bent, langs te gaan bij lehman, aan de van woustraat. die maken wel het beste broodje. het vlees blijft natuurlijk hetzelfde laffe gehakt aan een staaf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emotioneel van een lekker broodje kebab. Soms moet ik zelfs een heel klein beetje huilen!
Het schijnt ook een aanrader te zijn om bij islamitische families te eten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In turkije de beste kebab ever gegeten, en dat is totaal niet te vergelijken met wat je hier meestal krijgt.
Onze hygiëneregels zijn er dan ook niet om de smaak van kebab te verbeteren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
In turkije de beste kebab ever gegeten, en dat is totaal niet te vergelijken met wat je hier meestal krijgt.
sorry no drugs hier. rook zelfs niet meer.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie maar een lijntje en dat is wat jij gesnoven moet hebben voor je hier kwam posten vanavond.
ja, en als je naar huis gaat ben je besneden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het schijnt ook een aanrader te zijn om bij islamitische families te eten.
Die bereiden hun eten op een bepaalde manier en het schijnt overheerlijk te zijn.
Dank voor de tip. Helaas kom ik zelden in Amsterdam en heb ik ook geen vrienden die Islamitisch zijn. Niet dat dat erg zou zijn, maar het is wel de duizendste ongefundeerde aanname van jou in dit topic.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan raad ik je aan om, als je weer eens bij je islamvrienden in amsterdam bent, langs te gaan bij lehman, aan de van woustraat. die maken wel het beste broodje. het vlees blijft natuurlijk hetzelfde laffe gehakt aan een staaf.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, en als je naar huis gaat ben je besneden.
ik heb gehoord dat ze allemaal met hun handen eten uit een grote schaal die wordt opgediend op tafel....lijkt me niet echt smakelijkk als ze allemaal met de handen erin zitten te graaienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het schijnt ook een aanrader te zijn om bij islamitische families te eten.
Die bereiden hun eten op een bepaalde manier en het schijnt overheerlijk te zijn.
Het gemiddelde lokale restaurant zag eruit om een puntje aan te zuigen. Als je denkt dat het in nederland altijd beter is dan elk restaurant daar, dan heb je het mis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Onze hygiëneregels zijn er dan ook niet om de smaak van kebab te verbeteren.
Kuisheidsgordel dragen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
The secret ingrediënt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de vader van het gezin het altijd eerst voor iedereen voorkauwtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze allemaal met hun handen eten uit een grote schaal die wordt opgediend op tafel....lijkt me niet echt smakelijkk als ze allemaal met de handen erin zitten te graaien
Het opdienen is niet echt hygiënisch, maar het bereiden van het eten doen ze goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze allemaal met hun handen eten uit een grote schaal die wordt opgediend op tafel....lijkt me niet echt smakelijkk als ze allemaal met de handen erin zitten te graaien
ik zou zelfs zeggen de miljoenste ongefundeerde aanname. gelukkig kan je mij dan niet betichten van fundamentalisme.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Helaas kom ik zelden in Amsterdam en heb ik ook geen vrienden die Islamitisch zijn. Niet dat dat erg zou zijn, maar het is wel de duizendste ongefundeerde aanname van jou in dit topic.
Kap eens met dingen zeggen zonder er een reden voor te hebben.
Ik eet wel eens bij turken thuis en heb nog nooit wat geks aan het opdienen gemerkt. Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het opdienen is niet echt hygiënisch, maar het bereiden van het eten doen ze goed.
Het ideale is het eten op een islamitische manier bereiden en het op een westerse manier opdienen.
Best of both worlds.
dat klopt, dat is marokkaans.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |