Ach, Yvonne strijkt wel even weer over z'n bolletje. Een speciaal geval zo gezegd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:44 schreef Strani het volgende:
Okay nu is het wel leuk geweest. Als TS mensen gaat zeggen dat ze hun polsen moeten doorsnijden is het wellicht beter als een mod er een einde aan maakt.
Pun not intended!
Die puristen die dit verzinnen hoeven zelfs niks uit een andere provinciequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:43 schreef popolon het volgende:
Ah, de aanhangers van Benito M. leven nog steeds in volle glorie. Het is ook wel heel eng dat buitenlandse eten. Vreemd dat vrije markt zo beperkt wordt; als de consument het niet wil koopt 'ie het ook niet. Toch?
moet je wel alles uitprinten he? ! je kunt hem ook ophangen bij de ww.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga dit topic uitprinten en ophangen bij de lokale alcohol-rehab. Als motivatie.
Geen idee waar die zit, ik kom er nooit. Waarom denk je dat ik werkloos ben?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je wel alles uitprinten he? ! je kunt hem ook ophangen bij de ww.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga dit topic uitprinten en ophangen bij de lokale alcohol-KeBab. Als motivatie.
ging meer om andere impotente users hier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee waar die zit, ik kom er nooit. Waarom denk je dat ik werkloos ben?
Zeg het dan niet tegen mij maar tegen hun. Je zei eerder al dat ik me nuttig kon maken voor m'n dorp. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ging meer om andere impotente users hier.
aha dus toch moslim food? onzin. genoeg kaaskoppen en katholieke spanjaarden... etc...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Alcohol en kebab gaat niet echt hand in hand dus ik denk dat ze er daar weinig aan hebben.
Jij verandert ook constant van mening, zeg.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha dus toch moslim food? onzin. genoeg kaaskoppen en katholieke spanjaarden... etc...
wat ben jij toch een kleine jankzak gelly. ze zouden je aan je ballen moeten ophangen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:46 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Ach, Yvonne strijkt wel even weer over z'n bolletje. Een speciaal geval zo gezegd.
?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Alcohol en kebab gaat niet echt hand in hand dus ik denk dat ze er daar weinig aan hebben.
Wie is ze?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij toch een kleine jankzak gelly. ze zouden je aan je ballen moeten ophangen...
ik wel. maar lees het straks in alle rust nog eens terug. je zult het lijntje vast wel een keer zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg het dan niet tegen mij maar tegen hun. Je zei eerder al dat ik me nuttig kon maken voor m'n dorp. Geen idee waarom.
Kijk, als die jongen specifiek een grapje maakt dan moet achter dat grapje wel een bepaalde logica schuilen. En kebab met alcohol combineren is niet logisch. Als we het nou over een Russisch of Schots restaurant hadden gehad, ja, dan wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha dus toch moslim food? onzin. genoeg kaaskoppen en katholieke spanjaarden... etc...
zijn ouders. maar gezien zijn reacties hebben ze dat al wel eens gedaan.quote:
Voor Nederlanders wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, als die jongen specifiek een grapje maakt dan moet achter dat grapje wel een bepaalde logica schuilen. En kebab met alcohol combineren is niet logisch.
Tja die extreme kabouter is hard bezig met 'een afscheiding'. Wat een jokers daar in Italie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die puristen die dit verzinnen hoeven zelfs niks uit een andere provincie
Ik zie maar een lijntje en dat is wat jij gesnoven moet hebben voor je hier kwam posten vanavond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wel. maar lees het straks in alle rust nog eens terug. je zult het lijntje vast wel een keer zien.
in amsterdam wordt dagelijks alcohol met kebab weggespoeld. eigenlijk 70% wel, denk ik. misschien wel meer. ben je al zo verislamd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, als die jongen specifiek een grapje maakt dan moet achter dat grapje wel een bepaalde logica schuilen. En kebab met alcohol combineren is niet logisch. Als we het nou over een Russisch of Schots restaurant hadden gehad, ja, dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |