Ja, "jamde" voor 39 puntenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik geef jou ook niet de schuld, maar het woordenboek. Het is nog steeds spannend in ons partijtje.
TW en TL, dus dat schiet wel op inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, "jamde" voor 39 punten
Eens kijken of ik daar wat tegenover kan stellen.
Eén van de spannendste potjes die ik ooit heb gespeeldquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met 373-334 gewonnen van remlof. Spannend tot het einde. Ik had niet gedacht te kunnen winnen meer.
Ik was het topic kwijt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
japotje met beaudelaire is begonnen
Ik ga vast verliezen
Ik had van het weekend een meet, had je wel al opgezocht maar vergeten op invite te klikkenquote:
Ik wist niet dat we al begonnen warenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
https://spreadsheets.goog(...)nUxRndDSjF0X2c&hl=nl
De loting!
Haram en Zona... aparte woorden, weer een rariteit van het woordenboek?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik - SiegfriedFOK 402 - 334
[ afbeelding ]
Who's next?
Een Deck is anders ook geen Nederlands woord.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haram en Zona... aparte woorden, weer een rariteit van het woordenboek?.
Deck staat wel in het Nederlandse woordenboek hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een Deck is anders ook geen Nederlands woord.
Dat zeker. Maar er staat ook bij dat dit Engels is.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deck staat wel in het Nederlandse woordenboek hoor.
quote:(Engels)
de -woord (mannelijk)
decks
verkorting van cassettedeck
staat hier gewoon inquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:59 schreef Anne het volgende:
Hier ook het woord "lady" en "ace" wat goedgekeurd werd.
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kuttenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat hier gewoon in
http://eline.home.xs4all.nl/scrabble/De_Nieuwe_Regels.html
CC staat daar niet in. En WC ook niet. Dus dat lijstje is verre van compleet met betrekking tot Wordfeud.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kutten.
Ik vond het al aparte woorden die je gebruikte met een C, een Q en een Y.
En Aqua staat erin, terwijl dat fout is in WF... plus dat die Y-lijst wel heel Engels aandoetquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
CC staat daar niet in. En WC ook niet. Dus dat lijstje is verre van compleet met betrekking tot Wordfeud.
Gekke is hij pakt ook niet allesquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss, je zit gewoon met een lijstje te kutten.
Ik vond het al aparte woorden die je gebruikte met een C, een Q en een Y.
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Aqua staat erin, terwijl dat fout is in WF... plus dat die Y-lijst wel heel Engels aandoet.
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
Gewoon uitproberen. Net het woordje RAL gemaakt, terwijl ik geen idee heb wat het betekent...
ja, dat vroeg ik me ook al af..quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad.
Gewoon uitproberen. Net het woordje RAL gemaakt, terwijl ik geen idee heb wat het betekent...
Ah. Zometeen maar eens even opzoeken...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is een kleurnummer voor verf geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |