Een keer in een tent tussen de buiten en de binnen tent. Ik ben maar een ommetje gaan lopen.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Snachts? 's Nachts bedoel je.
Egels maken lang niet zoveel lawaai als bepaalde andere beesten ...
Ga gewoon de egels knuffelen.Ik zou heel graag egels op m'n oprit willen hebben.
Is het paarseizoen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een keer in een tent tussen de buiten en de binnen tent. Ik ben maar een ommetje gaan lopen.....Die maken echt beestachtig veeel herrie als ze bezig zijn.
Ik heb ooit een weekje in een caravan geslapen (ja hou maar opquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Een keer in een tent tussen de buiten en de binnen tent. Ik ben maar een ommetje gaan lopen.....Die maken echt beestachtig veeel herrie als ze bezig zijn.
TS had het over kleine egeltjes toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die waren ook klein hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
TS had het over kleine egeltjes toch?
Sorry gaat me niet lukken om die te luisteren iets met volume en laptop wat niet echt samengaat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is het paarseizoen?
Maken ze dan zoveel herrie als dit:
http://www.youtube.com/watch?v=NhvG16-xIS
?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Snachts? 's Nachts bedoel je.
Egels maken lang niet zoveel lawaai als bepaalde andere beesten ...
Ga gewoon de egels knuffelen.Ik zou heel graag egels op m'n en een oprit willen hebben.
Wij hebben er nu 5 die wonen niet in onze tuin maar komen elke avond rond een uur of 11 dinerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Rewimo het volgende:
Kleine egeltjes piepen inderdaad
Wees blij dat ze in je tuin zitten, hartstikke leuk juist!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |